Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ajutor-pierd lichid racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ajutor-pierd lichid racire

    De cateva zile pierd lichid de racire destul de mult,cam jumatate de litru pe zi,si nu vad pe unde curge...Ce poate insemna?cat de grav este sa ajung fara lichid deloc in vasul de expansiune???Mii de multumiri anticipate!

  • #2
    Nu e grav rau...dar nici bine nu e. Vasul de expansiune este ca "un surplus" al sistemului de racire.
    probabil masina pierde lichidul cand se raceste ....asa ca parcheaz-o undeva pe uscat si peste cateva ore poti observa pe unde curge...urmezi pata.
    Ca un remediu temporar poti folosi granulele "Water Stop Leak" care se toarna in vasul de expansiune...dar la debitul de 500ml /zi pierdere nu cred ca faci mare lucru.

    Eu merg cu o concentratie de 70% antigel...iarna/vara nu conteaza...asa prelungesc viata pompei,semeringurilor,furtunelor,radiatoarelor.
    Hitler lebt durch Mercedes-Benz

    Comment


    • #3
      cum a spus si colegul mai devreme:localizeaza pata sub masina,deschide capota la maxim astfel incat sa vezi pata "prin" matzaraiele motorului, apoi urmreste conductele si vezi unde e ud si picura (daca e un furtun asigura-te ca e strans bine/corect in colier) si cam asta e. Tare faza cu concentratia de antigel,asta nu stiam dar voi incerca.

      Succes,

      Comment


      • #4
        Exact problema asta o am si eu,cam la 2-3 saptamani se aprinde martorul de la antigel,dar nu se vede absolut pe nicaieri ca ar pierde lichid.

        Comment


        • #5
          Originally posted by ediskan89 View Post
          Exact problema asta o am si eu,cam la 2-3 saptamani se aprinde martorul de la antigel,dar nu se vede absolut pe nicaieri ca ar pierde lichid.
          sa n-o fac pe desteptul, dar daca martorul se aprinde iar lichidul e in limita care trebuie poate e ceva electric

          Comment


          • #6
            Originally posted by Roni View Post
            sa n-o fac pe desteptul, dar daca martorul se aprinde iar lichidul e in limita care trebuie poate e ceva electric
            Martorul se stinge dupa ce copletez nivelul antigelului,ca gasesc tot timpul vasul de expansiune gol...

            Comment


            • #7
              Originally posted by ediskan89 View Post
              Martorul se stinge dupa ce copletez nivelul antigelului,ca gasesc tot timpul vasul de expansiune gol...
              Si, desi nu gasesti nici o pata sub masina.....poate ai caloriferul fisurat( poate ti se abureste parbrizul) sau poate ca efectiv concentratia scazuta de antigel permite apei din vas sa se evapore din cauza temperaturii mari de func. a motorului.... sau poate ai garnitura putin ciupita si pierde apa putin,ea evaporandu-se in ulei si nu iti dai seama..... N posibilitati.

              Bafta.
              Hitler lebt durch Mercedes-Benz

              Comment


              • #8
                Scutul de plastic al motorului este îmbracat la interior într-un fel de spumă. Dacă pierderea de antigel nu este foarte mare, atunci ea e absorbită de scut și nu mai ajunge pe jos.
                Iubitor de Mercedes

                Comment


                • #9
                  Verificati si furtunasele catre si de la sistemul de incalzire al masinii. Daca spartura este in zona aceea atunci apa poate sa se scurga in compartimenul calculatoarelor (intre compartimentul motorului si habitaclu), de unde se evapora in timpul mersului.
                  Eu am patit asa ceva si nu vedeam nici urma de antigel pe jos. Aveam insa 1 cm de apa in zona de care va vorbeam. De vina era returul de la incalzire.

                  Rezolvare usoara!
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    La fel de simplu , daca e ciupita garnitura de chiulasa unde trebuie, lichidul ajunge in evacuare si nu o sa vezi balta sub masina si nu o sa gasesti nici un furtun ud, dar o sa vezi mult abur in urma ta. Nu stiu care e probabilitatea sa se intample la MB asta dar am patito la vw diesel.

                    Comment


                    • #11
                      Buna. La mine erau slabite frezoanele de la garnitura de chiloasa si curgea ulei si lichid de racire pe blocul motor doar cand eram cu masina in mers . Niciodata nu am gasit pata de ulei sau antigel desi pierdeam cam un litru de ulei si unul de lichid de racire la fiecare 500 de Km. Motorul fiind fierbinte uleiul si antigelul se uscau pe pe motor fara sa curga pata jos. Daca o lasam doua saptamani nu trebuia sa completez nici o picatura dar cum o porneam scoteam banutul. Cam la trei luni dadeam pe ulei si antigel cat am platit de schimbat garnitura de chiloasa iar de un an am completat doar nivelul de ulei, ceea ca ar insemna cam jumatate de litru in 12 luni .
                      Last edited by fratele_roby; 01-15-2012, 13:52 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Daca nu ai nici o scurgere(radiator, pompa apa , furtunuri,calorifer caldura)cu siguranta e garnitura de chiuloasa.

                        Comment


                        • #13
                          de verificat acest e cel mai simplu cind lasi masina la rece, iar dimineata cind o pornesti si se incalzeste atunci cauti pete urme si tot asa, fii atent la popa antigelului, spre exemplu la mine (w 202 din 96) la inceput curgea pe la pompa dar datorita ventilatorului acesta era auncat pe motor la care se usca si nu vedeam nimic, apoi a iinceput a curge si pe la motor si am skimbat garnitura (atunci am depistat si scurgerile de la pompa). succese

                          Comment


                          • #14
                            La mine era un colier slabit...noroc cu zapada ca am vazut petele)

                            Comment


                            • #15
                              Parerea mea este ca prima verificare ar trebui sa o faci asupra pompei de apa pentru ca de obicei pe acolo incepe sa curga.
                              Ar fi indicat sa remediezi problema pentru ca poti arde garnitura de chiulasa si intervin alte nenorociri dupa...
                              Fosta: MB W202 C180 Elegance 1994
                              Actuala: MB W203 C200 Kompressor Avantgarde 2002

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF