Salut.
In acele momente masina face regenerarea filtrului de particule. Injectoarele arunca motorina pe evacuare , aceasta se aprinde si astrfel creste temperatura in filtrul de particule pentru a arde funinginea.Sunt simptome normale care apar in timpul proceselui de regenerare. Nu e normal daca regenerarea iti apare la mai putin de 1000km .Inseamna ca filtrul e colmatat si nu se poate regenera complet sau ai turbina si/ sau injectoarele obosite si incarca filtrul de particule mai repede decat ar fi normal.Ideal e ca in momentul in care apar simptomele regenerarii sa ai cel putin 15-20 l carburant, sa mergi constant cu o turatie de peste 2000rpm intre 5-15 km sau pana cand mersul motorului revine la normal. La mine la un W203 ajunsese sa isi faca regeneraea dupa fiecare 100 de km parcursi si am decis sa il anulez fizic si din soft.
Bafta.
In acele momente masina face regenerarea filtrului de particule. Injectoarele arunca motorina pe evacuare , aceasta se aprinde si astrfel creste temperatura in filtrul de particule pentru a arde funinginea.Sunt simptome normale care apar in timpul proceselui de regenerare. Nu e normal daca regenerarea iti apare la mai putin de 1000km .Inseamna ca filtrul e colmatat si nu se poate regenera complet sau ai turbina si/ sau injectoarele obosite si incarca filtrul de particule mai repede decat ar fi normal.Ideal e ca in momentul in care apar simptomele regenerarii sa ai cel putin 15-20 l carburant, sa mergi constant cu o turatie de peste 2000rpm intre 5-15 km sau pana cand mersul motorului revine la normal. La mine la un W203 ajunsese sa isi faca regeneraea dupa fiecare 100 de km parcursi si am decis sa il anulez fizic si din soft.
Bafta.
Comment