Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Eliminare dpf la c220 w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salut,ma numesc Bogdan si sunt din TM,ca si cunoscator de mercedes c220 2005 iti recomand cand esti pe STAR sa verifici presiunea de ulei,deoarece la modelul asta,in baie este pompa de ulei langa calibratorul de vibratii si pompa are un arc in ea cam de 5-6 cm si dracia aia de arc ce actioneaza supapa se cam rupe,asta rezulta insuficienta presiune de ulei in primul rand,iar tu cand o pornesti si intri direct cu turbo in sarcina,turbina pierde ceva ulei,infundand filtrul de particule.Am patit si eu aceeasi chestie,solutia mea a fost:anulare pdf din soft modificat in italia+ cai pe softul acela,eliminare pdf fizic,turbina marita mai maricica.Rog cei care povestesc din auzite sau din citite si isi dau parerea de aiurea sa se abtina.Eu personal am facut documentatie pentru motorul 646.963 pus pe c class facelift si stiu ce vb.Te pot ajuta si cu mapa cu pdf scos
    Mercedes c class 2005 facelift,elegance,150 cai,cutie automata

    Comment


    • #47
      Originally posted by gigi popescu View Post
      Salut.
      Daca anularea/dezactivarea e facuta corect, nu exista efecte secundare nedorite.Singurul lucru mai putin placut e ca masina va scoate ceva fum.
      Eu ma facut aproximativ 5000 de Km de la anulare si nu am nici o problema.
      Inaite de anularea corecta a filtrului, am avut parte de o incercare nereusita de anulare,cu limitari frecvente si regenerari repetare . De aceea e foarte important unde vei face aceata operatiune, pentru ca nu o reuseste oricine.
      Eu am incercat sa anulez filtrul pentru prima data, la firma care cu doi ani inainte imi resoftasara masina pentru putere si in tot acest timp nu am avut nici o problema cauzata de softul modificat, de aceea am apelat tot la ei , dar fara succes. In plus incepusera sa imi spuna ca ar avea masina ceva de nu reusesc ei. Dar dupa cateva luni mi-am luat "inima in dinti" si am apelat la alt tuner si de aceasta data mi-a reusit anularea.
      Bafta.
      Va salut, as dori daca se poate sa-mi spune-ti si mie cine va facut modificarea pentru a doua oara (cea care va reusit). Spuneti-mi va rog si daca in urma acestei a doua modificari ati constatat cumva si un consum de combustibil marit. Multumesc.

      Comment


      • #48
        Originally posted by gruici View Post
        Salut,ma numesc Bogdan si sunt din TM,ca si cunoscator de mercedes c220 2005 iti recomand cand esti pe STAR sa verifici presiunea de ulei,deoarece la modelul asta,in baie este pompa de ulei langa calibratorul de vibratii si pompa are un arc in ea cam de 5-6 cm si dracia aia de arc ce actioneaza supapa se cam rupe,asta rezulta insuficienta presiune de ulei in primul rand,iar tu cand o pornesti si intri direct cu turbo in sarcina,turbina pierde ceva ulei,infundand filtrul de particule.Am patit si eu aceeasi chestie,solutia mea a fost:anulare pdf din soft modificat in italia+ cai pe softul acela,eliminare pdf fizic,turbina marita mai maricica.Rog cei care povestesc din auzite sau din citite si isi dau parerea de aiurea sa se abtina.Eu personal am facut documentatie pentru motorul 646.963 pus pe c class facelift si stiu ce vb.Te pot ajuta si cu mapa cu pdf scos
        Te rugam si noi sa citesti intregul mesaj inainte sa il postezi sau imediat dupa si eventual daca ti se pare ca meritam, sa il editezi in romana.

        Eu unul am inteles ca dupa ce ai gasit sa citesti presiunea uleiului, ai gasit un defect la o dracie de arc si in loc sa repari pompa, ai anulat pdf.

        Daca insa chiar vrei sa contribui cu experienta ta, imi poti trimite post-ul corectat in romana si il editez pt tine.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #49
          Orice reparatie Mercedes/ DPF, EGR, etc, etc....

          Salut colegu

          Daca cumva lucrezi cu Winols la anulare DPF, imi dai si mie un driver sa gasesc si eu mai usor hartile. Indiferent cum il ai, pote fi chiar si in germana. Ai asaceva cumva?
          Fiindca eu ma chinui sa le gasesc manual si imi ia foarte mult timp. Si sint nevoit sa fac cksum fiindca rulez in Demo. Dureaza zile intregi sa-mi sparg capu cu calcule.


          Originally posted by gruici View Post
          Salut,ma numesc Bogdan si sunt din TM,ca si cunoscator de mercedes c220 2005 iti recomand cand esti pe STAR sa verifici presiunea de ulei,deoarece la modelul asta,in baie este pompa de ulei langa calibratorul de vibratii si pompa are un arc in ea cam de 5-6 cm si dracia aia de arc ce actioneaza supapa se cam rupe,asta rezulta insuficienta presiune de ulei in primul rand,iar tu cand o pornesti si intri direct cu turbo in sarcina,turbina pierde ceva ulei,infundand filtrul de particule.Am patit si eu aceeasi chestie,solutia mea a fost:anulare pdf din soft modificat in italia+ cai pe softul acela,eliminare pdf fizic,turbina marita mai maricica.Rog cei care povestesc din auzite sau din citite si isi dau parerea de aiurea sa se abtina.Eu personal am facut documentatie pentru motorul 646.963 pus pe c class facelift si stiu ce vb.Te pot ajuta si cu mapa cu pdf scos

          Comment


          • #50
            de ce oare?

            Originally posted by popeye_pmm View Post
            De ce oare vreti toti sa il eliminati nu pot sa imi dau seama?Nu e oare mai simplu sa eliminati problema pentru care acesta regenereaza des?
            E simplu: pentru ca suntem romani! si pentru roman, nici neamtul nu e suficient in tehnologie. Si aici ii dau dreptate Automaticului: trebuie sa facem noi din rahat bici si sa mai si plesnim cu el. Eu, de ex, am un cdi c220 de 110Kw si am schimbat anul trecut senzorul DPF, probabil de batranete; cei dinaintea mea nu au umblat acolo de ani buni, deci are maxim 8 ani senzorul ala; si uite, m-ati facut curios, o sa ma uit si eu la cartusul asta DPF sa vad cum arata el dupa 8 ani, d-le Mercedes-cdi, ca tot zici dumneata ca e varza dupa un nr de regenerari si mai bine il scoti.
            in concluzie, va prezint concluzia mea: cand conduci un Mercedes, nu umbli cu canistrele pe la colturi dupa motorina, nu pui lukoil (si nu ma feresc sa fac reclama, e o mizerie ca si lichidele din pompele lor), nu mergi cu un sfert de rezervor, daca poti, alimentezi chiar EXTRA-motorina. "altufel" ajungi pe la bunii-samariteni sa-ti ia banii pe resoftari si oblojeli tehnologice; iar daca doresti caluti, iti cumperi motorizarea satisfacatoare, nu?

            Comment


            • #51
              DPF-ul asta pt mine nu este nici o bucurie. Nu e pus sa mearga masina mai bine ci ca sa opreasca particulele solide. Si cand ele se aduna prea multe intra in regenerare ,consuma mai mult ceea ce inseamna poluare. Ce mare ajutor ecologic o fii inca nu-mi este clar.
              Am avut probleme cu el in Germania si imi cam sta pe suflet sa-l anulez.
              Problema a fost de fapt ca a sarit o parghie din turbina,nu a mai functionat cum trebuie si de la prea multa motorina s-a infundat filtrul de particule.
              La un dealer au rezolvat destul de rapid,dar acum pun consumul destul de mare la drum lung 6.6 l/100km si 10l/100km tot pe regenerarea dpf-ului. Consumul este facut circuland strict legal si fara accelerari bruste.
              Nu prea iti dai seama cand face regenerarea dar am pus de curand un aditiv de la Liqui Moly pt intretinerea filtrului de particule si m-am trezit la semafor ca ca masina mea scotea fum ca un Trabant cateva secunde. Inca merg cu motorina aditivata asa si nu am mai observat valatucii de fum albastru deschis ca la inceput cand am pus aditivul. Poate nu mai face renerarea asa des ca la inceput cand am pus aditivul.
              https://images.spritmonitor.de/689666.png

              Comment


              • #52
                Ba regenerarea o simti din plin ,ca merge masina de iti vine sa-i dai foc.

                Comment


                • #53
                  Salut ,azi la o diagnosticare cu star diagnose am avut placerea sa am pe ecran defecta sonda de temperatura inainte DPF. Mai exact temperatura intra 132 de grade si iesea 148 de grade. La mine sa anulat acest filtru de particole de circa un an de zile si nu stiam de ce imi intra in regenerare in ultima vreme adica simteam cum incepe regenerarea si se termina in cel mai scurt timp. Totusi daca euam facut aceasta eliminare atat fizica cat si electronica se poate reintoarce aceste regenerari inapoi din cauza acestui senzor? Si mai am o intrebare ma poate ajuta si pe mine cineva cu pozitionatea acestei sonde de temperatura cu o poza chiar? Multumesc. Stima

                  Comment


                  • #54
                    Salut.
                    Aparitia simptomelor de regenerare depinde de modul in care s-a facut programarea in ECU.
                    Resoftarea pentru anularea DPF-ului se face de obicei nu prin suprimarea senzorilor de presiune si temperatura ci prin "pacalirea" ECU ca informatiile primite de la senzori sunt in parametri specificati si astfel nu apare limp mode.
                    Am atasat o poza cu senzorul de temp.
                    Bafta.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #55
                      Da multumesc pentru promptitudinea și amabilitatea dumneavoastrã. Deci sa înțeleg ca la mine nu sa procedat corect anularea acestui DPF și din acest motiv mașina încã mai repeta din când în când procesul de regenerare. Nu ca ar fi motivul ca acest senzor indica o temperaturã mai mica la intrare și celãlalt una mai mare ceea ce e total greșit. Eu asta am fost îndrumat sa fac dupã ce diagnoza cu STAR-diagnose mia apãrut defectul cu senzor amonte kat temperatura ceva erorr. Bineînțeles ca asta sa întâmplat la tot aceeași persoanã care a și fãcut aceasta operațiune de anulare a DPF atât fizica prin gãurirea filtrului cât și electronicã prin resoftare. Așa am primit explicația sincer ca acest senzor fiind rãu adicã citind o temperatura mai mica da peste cap sistemul și tot îmi intra regenerarea. Și am vãzut poza ceea ceti Mulțumesc foarte mult. Senzorul care este cu sãgeatã nu e cel de la ieșire cumva? Pentru ca poziția e dupã Cum sta în pozã filtrul de particule, partea de jos în stânga e iesirea catre evacuare iar dreapta e partea din galeria de evacuare. Eu sincer am crezut ca acest senzor se afla în galeria de evacuare exact Cum sta prinsa de chiulasa cãci și acolo e unul. Mulțumesc mult de amabilitate. Stimã tuturor ce pot ajuta.

                      Comment


                      • #56
                        Am uitat sa menționez ca la mine nu îmi intra în limp mode deloc chiar mã pot bucura enorm de turație și putere ca e crescutã. Sa modificat acolo pe computer dupã Cum mia arãtat dl.Bazil cãci așa îl cheamã pe maestrul cu resoftarea dpf-off. Doar ca la un termen de o sãptãmânã sau când crede ea simt Cum se schimba zgomotul în evacuare și creste consumul vizibil în bord. Atât. ........

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by acn13_costel View Post
                          Am uitat sa menționez ca la mine nu îmi intra în limp mode deloc chiar mã pot bucura enorm de turație și putere ca e crescutã. Sa modificat acolo pe computer dupã Cum mia arãtat dl.Bazil cãci așa îl cheamã pe maestrul cu resoftarea dpf-off. Doar ca la un termen de o sãptãmânã sau când crede ea simt Cum se schimba zgomotul în evacuare și creste consumul vizibil în bord. Atât. ........
                          Daca ai facut Dpf off ...cum iti mai incepe regenerarea ? Nu inseamna ca ceva este in neregula ?
                          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                          Comment


                          • #58
                            Problema mea sa cam rezolvat pânã la urmã, am fost la o nouã resoftare pentru dpf și acum trage mult mai bine iar la accelerari bruște sa intri în depãșirea unui coleg iese câte un norulet de fum când mai negru când mai gri dar doar atat pe durata unei accelerari bruște. În rest într-adevãr sa schimbat zgomotul motorului în mai zgomotos și puterea a crescut simțitor. Am o nedumerire totuși, de ce sau scos Mufele de la senzorii de temperatura și senzorul de presiune. E ceva normal? ?? Numai bine colegilor și stimã! !!!

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by acn13_costel View Post
                              Problema mea sa cam rezolvat pânã la urmã, am fost la o nouã resoftare pentru dpf și acum trage mult mai bine iar la accelerari bruște sa intri în depãșirea unui coleg iese câte un norulet de fum când mai negru când mai gri dar doar atat pe durata unei accelerari bruște. În rest într-adevãr sa schimbat zgomotul motorului în mai zgomotos și puterea a crescut simțitor. Am o nedumerire totuși, de ce sau scos Mufele de la senzorii de temperatura și senzorul de presiune. E ceva normal? ?? Numai bine colegilor și stimã! !!!
                              Daca nu sunt indiscret la cine ai anulat Dpf-ul si cat a costat , l-ai eliminat si fizic ? Daca nu s-a facut corect (anulat cu faimoasele softuri de anulat dpf egr) poti pune motorul in batista basca acele softuri sterg din mapa masinii si cartela de erori .
                              Last edited by king kong; 05-20-2015, 19:25 PM.
                              Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                              Comment


                              • #60
                                Bazil chiar stie ce face, mai rar meserias ca el. Eu il recomand 1000%. Si om deosebit.
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF