Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Eliminare dpf la c220 w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    SALUT.
    Problemele cu regenerarea, le-am avut cu multi km inainte de resoftare.
    Multumesc.

    Comment


    • #17
      Originally posted by gigi popescu View Post
      SALUT.
      Problemele cu regenerarea, le-am avut cu multi km inainte de resoftare.
      Multumesc.
      Buna Ziua ,

      Va pot ajuta eu cu anularea filtrului de particule .

      Cu Respect .

      Comment


      • #18
        Dezactivare Filtru Particule .

        Originally posted by gigi popescu View Post
        SALUT.
        Problemele cu regenerarea, le-am avut cu multi km inainte de resoftare.
        Multumesc.
        Buna Ziua ,
        Va pot eu ajuta cu dezactivarea filtrului de particule .
        Cu Respect .

        Comment


        • #19
          Il poti anula si software? Adica din ECU sa il transformi in E3.

          Daca in prezent poti anula la EDC17 inseamna ca esti cel mai tare din romania si ai tot respectul meu si nu numai. Daca da ne putem auzii fiindca va pot trimite ceva oameni ce doresc acest lucru.

          Eu unul am modificat la multi care aveau probleme la Euro 4 cu filtru de particule (EDC16) dar la EDC17 inca nu am experimentat fenomenul, inca, cu siguranta poate mai tirziu. In ECU gasesti o adevara cursa de soareci atit software cit si hardware.

          Modificarea pe care o cunosc eu la EDC16 consta in modificarea fizica DPF in proportie de 60% si a softului in proportie de 5%. Si este cea mai ieftina.
          In felul acesta DPF este vazut de ECU in permanenta nou, atit fizic cit si software. Astfel sistemul de injectie devine Euro 3 jumate.
          Acest procedeu este practicat de catre meseriasi cu un buget mai mic din Europa de west cit si Europa de East. In felul asta motorul nu mai intra in limitarea de 3000 de ture si din punct de vedere technic nu exista apsolut nici o problema. Insa citeodata in ceasurile de bord din cind in cind se mai aprinde martorul de avarie la motor, iar pe tester acesta figureaza ca gazele de esapament sint evacuate prea repede. Asta din cauza ca softul din ECU nu este modificat complect. Exista firme care pot face si acest lucru in Italia si Anglia, insa costurile variaza intre 600-700euro.
          Un filtru nou costa peste 1600euro. Decit sal schimbi la fiecare 4 ani cu unul nou eu zic ca este mult mai intelept sal modifici sau sa-l anulezi si sa-ti mearga toata viata.

          Aici pe acest threat unii specialisti ce lucreaza in reprezentanta se refera la regenerare. Sint foarte deacord cu procedurile ce sint explicate.
          Pentru masinile ce nu au o vechime mai mare de 4 ani, chiar nu recomand anularea filtrului atita timp cit se poate regenera.

          Insa va spun din experienta mea, ca regenerarea este eficienta maxim pina la a 6 oara, dupa aceea nu mai are nici un efect ( ma refer la regenerarea din tester/ nu cea pe care o face ECU in mers automat, care este apa de ploaie)

          Am intilnit defecte pe care nici testerul nu le depista.

          Pentru cei care sint in domeniu si au facut afirmatii la citeva temperaturi de functionare pot sa afirm ca temperatura de lucru a filtrului DPF este de maxim 300 grade si nu poate fi depasita (ba chiar sub 210). La temperatura de 650-620 de grade maxim se ajunge numai in timpul regenerarii numai cu DAS. Deaceea chiar si instructiunile DAS previne utilizatorul de producerea unui incendiu.
          Condensul in combinatie cu monoxidul de carbon rezultat in urma arderii este inamicul nr1 pentru distrugerea DPF, In special la masinile cu multe ore de functionare in oras.

          Solutia pentru remedierea acestui inconvenient este: Filtru DPF nou sau modificat DPF sau anulat DPF.

          Originally posted by ccorneliuss View Post
          Buna Ziua ,

          Va pot ajuta eu cu anularea filtrului de particule .

          Cu Respect .

          Comment


          • #20
            Buna ziua.
            Avem pe forum ,posesori de MB care au renuntat la filtrul de particule?
            Daca da, sunteti multumiti de operatiune?
            Multumesc anticipat, pentru eventualele raspunsuri.

            Comment


            • #21
              Salut
              Nu a renuntat nimeni de pe forum la filtrul de particule?
              Daca da ,au aparut ceva probleme in timp.
              Multumesc anticipat.

              Comment


              • #22
                Originally posted by gigi popescu View Post
                Salut
                Nu a renuntat nimeni de pe forum la filtrul de particule?
                Daca da ,au aparut ceva probleme in timp.
                Multumesc anticipat.
                Salut,
                Ai renuntat la filtrul de particule?
                W124 260E 4Matic automat '88 - fosta (2002-2011)
                W211 E280 cdi automat '06

                Comment


                • #23
                  Salut.
                  Inca nu am facut operatiunea.

                  Comment


                  • #24
                    DPF reconditionat

                    De regula cam 80% din posesorii de DPF renunta la ele. Dar odata vazindu-se cu sacii in caruta si cu masina remediata, uita repede fiindca nu se mai infunda niciodata. Deci cei mai multi il modifica ( nu il anuleaza) fiindca el nu se poate anula complect in toate cazurile.

                    Nu se mai limiteaza la 3000, EGR nu se mai strica asa repede, iar geometria turbo nu se mai intepeneste.

                    Mai nou, se monteaza doar miezul DPF din imagine, chestia este ca cu tot cu vama costa cam 40% din pretul de unul nou si nimeni nu se ingesuie. Fiindca dupa 3-4 ani, se schimba din nou.

                    Dar oamenii vor DPF pe viata.

                    Originally posted by gigi popescu View Post
                    Salut
                    Nu a renuntat nimeni de pe forum la filtrul de particule?
                    Daca da ,au aparut ceva probleme in timp.
                    Multumesc anticipat.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      De regula cam 80% din posesorii de DPF renunta la ele. Dar odata vazindu-se cu sacii in caruta si cu masina remediata, uita repede fiindca nu se mai infunda niciodata. Deci cei mai multi il modifica ( nu il anuleaza) fiindca el nu se poate anula complect in toate cazurile.

                      Nu se mai limiteaza la 3000, EGR nu se mai strica asa repede, iar geometria turbo nu se mai intepeneste.

                      Mai nou, se monteaza doar miezul DPF din imagine, chestia este ca cu tot cu vama costa cam 40% din pretul de unul nou si nimeni nu se ingesuie. Fiindca dupa 3-4 ani, se schimba din nou.

                      Dar oamenii vor DPF pe viata.
                      Buna seara.
                      Cunoasteti vreo firma care monteaza elementul din dpf.
                      Multumesc.

                      Comment


                      • #26
                        Gasesti aici: http://www.calculatoaremercedes.wgz.ro

                        Au avut pe stoc la 26milioane cu tot cu montat, dar acum nu mai au cartuse de filtru.
                        Citeodata mai lucram cu ei, ii mai ajutam cu montajul pieselor.
                        Pina la vara nu mai aduce nici o piesa fiindca propietarul este in spania.

                        Originally posted by gigi popescu View Post
                        Buna seara.
                        Cunoasteti vreo firma care monteaza elementul din dpf.
                        Multumesc.

                        Comment


                        • #27
                          Oameni buni, cum putem afla daca masina are DPF.Multumesc.

                          Comment


                          • #28
                            Mergi cu Vin la reprezentanta, cauti pe forum threadul- Decodare Vin, te uiti in stanga motorului(cum te uiti din fata masinii) daca gasesti Dpf ca in pozele de mai sus. Cam acestea sunt variantele.

                            Comment


                            • #29
                              Salut.
                              "Dupa lupte seculare care au durat cateva luni", am reusit sa dezactivez cu succes filtrul de particule la C-ul meu cu ajutorul : http://www.autosally.ro/. Ceea ce nu am reusit la Dimsport Bucuresti am rezolvat la Simeria in 2 zile. Costul a fost 400 euro.
                              Daca mai sunt colegi cu aceeiasi problema pe care am avut-o eu recomand acest service.
                              Bafta.
                              Acest thred se poate inchide.
                              Multumesc.

                              Comment


                              • #30
                                Aici ramane deschis, pentru completari ulterioare.

                                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF