Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w203-c200 din 2003 nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    O problema asemanatoare am avut si eu:s-a aprins becul galben de motorina ,afara fiind frig am zis sa o las putin pornita pana sa ma bag in ea si sa ajung sa fac plinul.Am pornit-o si m-am dus in casa sa fumez o tigara,cand ma intorc era oprita.NU a mai vrut sa porneasca sub nici un chip.Toate furtunele goale de la filtru pana in pompa de inalta.

    Am incercat amorsare de 50-60 ori pus contactul,degeaba.
    Solutia mea a fost 5L de motorina,desfacut tubul de la galeria de admisie,pornita cu spray ,tinuta la automat cu spray in galerie cam 30 s.

    Comment


    • #17
      Originally posted by ender View Post
      O problema asemanatoare am avut si eu:s-a aprins becul galben de motorina ,afara fiind frig am zis sa o las putin pornita pana sa ma bag in ea si sa ajung sa fac plinul.Am pornit-o si m-am dus in casa sa fumez o tigara,cand ma intorc era oprita.NU a mai vrut sa porneasca sub nici un chip.Toate furtunele goale de la filtru pana in pompa de inalta.

      Am incercat amorsare de 50-60 ori pus contactul,degeaba.
      Solutia mea a fost 5L de motorina,desfacut tubul de la galeria de admisie,pornita cu spray ,tinuta la automat cu spray in galerie cam 30 s.
      Doamne!!!! esti un killer! Mai simplu si cel mai simplu este sa desfaci toate conductele care tin de alimentare,inasurati toate capetele cu banda de teflon si pentru amorsare se desfac putin conductele de la injectoare. Tipic Romaneste!! Dar in nici un caz cu spray de pornire ca doar nu e RABA!!
      Hitler lebt durch Mercedes-Benz

      Comment


      • #18
        Tot ce-i posibil,dar pornirea cu spray e cea mai la indemana in acest caz si cand trebuie neaparat sa conduci masina.Poate nu e cea mai eleganta solutie , dar motorul nu a patit nimic,merge brici si in plus s-a curatat si galeria de admisie.
        Eu am etalat o solutie,nu e nimeni obligat sa o urmeze daca exista frica ca detonatiile din motor o sa distruga pistoanele de exemplu....dar ca idee,daca ai motorina in rezervor si nu ai alte probleme la motor,nu are cum sa nu plece cu spray in galerie

        Comment


        • #19
          Originally posted by dospi81 View Post
          Salut! fane_satar...la mine nu picura pe la supapa aia alba pe care ai postat-o mai devreme. Intradevar am avut si eu aceasta problema, parca anul trecut si am desfacut-o bucata cu bucata. Am observat ca inauntru era o bila, un arculet si trei garnituri de culori diferite (galben, rosu, negru), daca imi aduc bine aminte. Nu prea am inteles rolul acestei supape, ca la interior era infundata din fabricatie si am observat o mica crapatura, cred ca din cauza "batanetei", de aceea i-am pus si eu super-glue in "trompetica" de 2-3 ori cu pauza intre ele. Mentionez faptul ca de atunci n-am avut probleme. Iar acum sa ma intorc la problema mea, as vrea sa spun ca la mine curge chiar la pompa de inalta presiune, care e in fata motorului deasupra curelei de accesorii. Asa dupa cum spune "totel" cred ca este vorba de oringurile de la pompa de inalta presiune, deoarece am intrebat un meserias si mi-a spus ca asta ar cam fi problema si ca ma costa in jur de 400-500 ron(piese+manopera). Am sa merg si la reprezentanta, dar mai intai am sa incerc sa o desfac eu si sa vad care e problema...sper sa nu o stric mai tare )
          Problema este ca acolo ai niste oringuri negre mai patratzoase pe care eu nu le-am gasit la reprezentanta. Mi-au dat unele verzi cu margini rotunjite, care sunt bune doar un sezon; la venirea urmatoarei ierni se contracta si pierd etanseitatea. La fel patesc in momentul asta, cam curge si miroase-n masina a motorina. Sa-mi spui si mie te rog daca ai gasit o-ringuri pe masura undeva!

          Comment


          • #20
            Originally posted by everdental View Post
            Problema este ca acolo ai niste oringuri negre mai patratzoase pe care eu nu le-am gasit la reprezentanta. Mi-au dat unele verzi cu margini rotunjite, care sunt bune doar un sezon; la venirea urmatoarei ierni se contracta si pierd etanseitatea. La fel patesc in momentul asta, cam curge si miroase-n masina a motorina. Sa-mi spui si mie te rog daca ai gasit o-ringuri pe masura undeva!
            Dar voi de banda de teflon nu ati auzit...completat cu gasket negru sau rosu?

            Atata cramponare pentru niste inele de cauciuc .......ntz ntz...
            Hitler lebt durch Mercedes-Benz

            Comment


            • #21
              Cat costa o reconditionare a pompei de inalte la un w203 C200 ?

              Comment


              • #22
                Am si eu o problema asemnatoare, dar nu imi dau sema daca este ca si la voi sau daca este de la altceva. Imi arata pe bord ca mai pot sa mai merg 65 de km cu motorina pe care o am, am pornit sa plec sa alimentez, dar s-a oprit dupa 20 sec. Cand pun contactul sa o pornesc imi tacane ceva in fata (cred ca la pompa ) si nu invarte motorul, iar pe bord nu imi spune nimic decat cervice b 7000 de km. Bateria este noua de 2-3 luni si in masina am mai pus 7 litri de motorina crezand ca am ramas fara motorina, am pus contactul si l-am luat de multe ori sa se amorseze dar nimic. oare de la ce poate sa fie?
                Daca stie cineva sa imi spuna si mie ce sa fac sau unde sa ma uit ca poate este de la electrica.

                Comment


                • #23
                  Incearca sa aerisesti slabind prima conducata de la injectoare ai nevoie de cineva sa dea la automat si tu sa slabesti conducta cand vine motorina o stangi inapoi asa am aerisit-o eu dupa schimbarea oringurilor . Dar inainte verifica la pompa de inalte sa nu ai scurgeri .

                  Comment


                  • #24
                    Eu cand lucrez la masini si stiu ca am bagat aer pe instalatie scot mufa la filtru de motorina si il umplu cu motorina.Si nu am probleme apoi.Cu spray nu dau niciodata.

                    Comment


                    • #25
                      O sa incerc si varianta asta, dar imi este frica sa nu fie de la ceva electric (releu ceva) pentru ca nu invarte nimic. Alta era cand invartea electromotorul si nu pornea si alta este cand invarti cheia si nu zice nimic acest lucru mi-a mai facut cand am ramas fara baterie si nu ii dadeam de cap. Dar pe urma a mers si nu a avut nici o treaba, iar bateria a fost pusa pe 26.11.2012 si este banner 100A si 800A la pornire, deci consider ca este destul de buna ca baterie, iar scurt nu cred ca am. Am incercat sa vad electromotorul dand jos capacul de plastic de pe motor dar la cat de inghesuit este nici macar nu l-am depistat unde vine si cum ajung sa pot sa fac pornirea direct pe electormotor. sunt catastrofa, sa nu depistezi electromotorul la cat de mare este motorul asta cdi sau poate nu are.

                      Astep si eu o parere, un sfat. Sa chem un meserias cu tester? Ce pereri aveti?

                      Comment


                      • #26
                        Cred ca ar trebui sa verifici siguranta F52 de 15 A care se afla in cutia de sigurante de sub capota.Daca in momentul cand incerci sa dai la cheie se aude un ,,clac,, de la electromotor este clar ca ai nevoie de perii noi pentru acesta.In legatura cu punerea contactului de n ori in speranta ca cdi va porni NICI O SANSA .Nu are pompa electrica care sa traga motorina din rezervor si sa o pompeze spre filtrul de motorina.Motorina este absorbita de catre pompa de joasa presiune care se afla deasupra pompei de inalta presiune.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by merc 220 View Post
                          Cred ca ar trebui sa verifici siguranta F52 de 15 A care se afla in cutia de sigurante de sub capota.Daca in momentul cand incerci sa dai la cheie se aude un ,,clac,, de la electromotor este clar ca ai nevoie de perii noi pentru acesta.In legatura cu punerea contactului de n ori in speranta ca cdi va porni NICI O SANSA .Nu are pompa electrica care sa traga motorina din rezervor si sa o pompeze spre filtrul de motorina.Motorina este absorbita de catre pompa de joasa presiune care se afla deasupra pompei de inalta presiune.
                          Din pacate nu am gasit siguranta f52 si am verificat din panoul (de siguranta cel de la motor din dreapta) unde am vazut siguranta de 15 A cu toate ca nu am nici o schema pe capac cu fiecare siguranta si de la ce este ea
                          Se aude un clantanit cand pun contactul dar cand invart sa pornesc nu clantane nimic acest simtom a fost si cand nu aveam bateria buna, dar dupa ce am pus alta noua nu a mai facut a luato din prima.
                          Last edited by cris313; 04-05-2013, 21:15 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by merc 220 View Post
                            Cred ca ar trebui sa verifici siguranta F52 de 15 A care se afla in cutia de sigurante de sub capota.Daca in momentul cand incerci sa dai la cheie se aude un ,,clac,, de la electromotor este clar ca ai nevoie de perii noi pentru acesta.In legatura cu punerea contactului de n ori in speranta ca cdi va porni NICI O SANSA .Nu are pompa electrica care sa traga motorina din rezervor si sa o pompeze spre filtrul de motorina.Motorina este absorbita de catre pompa de joasa presiune care se afla deasupra pompei de inalta presiune.
                            Multumesc frumos, mai ajutat, a fost siguranta aceea de 15A pozitia L52 pe care am descoperito pana la urma tot pe forum aici gasind schema tablourilor. Eu ma uitasem la alta siguranta de 15A. acum am pus una de 10 pana maine cand o sa plec si o sa ma opresc la un peco sa cumpar de 15A si sa o inlocuisc asa cum trebuie sa fie. A pornit mai greut, dar pana la urma la a doua cheie a luato.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF