Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w203-c200 din 2003 nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w203-c200 din 2003 nu porneste

    salutare
    am un w203-c200 din 2003 , am pornit-o dimineata si dupa 100 metri sa oprit si nu mai vrea sa porneasca. curent are, electromotorul se invarte dar nu mai vrea s-o ia. Oare ce sa verific in prima instanta?

  • #2
    carburant are?,,ti se aprinde ceva pe display gen epc??

    Comment


    • #3
      Nu cumva iti curge motorina pe la pompa de inalte si s-a dezamorsat circuitul? Eu am patit, crezand ca am ramas fara motorina ca era si becul aprins.

      Comment


      • #4
        Daca indicatorul de motorina arata pe la jumatate incearca si fa-i plinul. Posibil sa nu mai treaca dintr-o parte in alta a rezervorului si partea cu pompa sa fi ramas goala.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #5
          nu-mi apare nimic la bord, intradevar era becul aprins la motorina, am pus 10 litri si tot nu a pornit. Am desfacut furtunele la filtru de motorina am dat la automat si n-a venit motorina deloc pe furtune. Cum se poate amorsa pompa de inalte?

          Comment


          • #6
            Daca ai ramas in pana "aceea" e cam aiurea ca se amorseaza greu. Unii colegi au desfacut conductele de la injectoare pana a dat motorina pe la ele. Mai cauta ca s-a discutat.
            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

            Comment


            • #7
              Asa am amorsat si eu prin scoaterea conductelor de la injectoare si am dat la automat pana a tashnit motorina. A durat ceva oricum, bateria cedase am luat curent de la alta masina.

              Comment


              • #8
                Pentru 'totel'...Aceeasi problema o am si eu.Azi a fost a treia oara cand mi-a facut probleme la pornire si m-am hotarat sa dau capacul de la motor jos.Am observat o bula de aer pe o conducta de la pompa de inalta, in acelasi timp curgea motorina, (ca un firicel de ata direct pe cureaua de accesorii)de la pompa de inalta.Te rog spune-mi cum ai revolvat problema si cat te-a costat?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dospi81 View Post
                  Pentru 'totel'...Aceeasi problema o am si eu.Azi a fost a treia oara cand mi-a facut probleme la pornire si m-am hotarat sa dau capacul de la motor jos.Am observat o bula de aer pe o conducta de la pompa de inalta, in acelasi timp curgea motorina, (ca un firicel de ata direct pe cureaua de accesorii)de la pompa de inalta.Te rog spune-mi cum ai revolvat problema si cat te-a costat?
                  Salut! Daca iti picura motorina e de la o "supapa", costa 140 ron la reprezentana. Nu stiu exact denumirea piesei, eu am mers la reprezentanta si i-am aratat pe unde imi picura si mi-a spus ca e o boala comuna la w203, adica la multe le curge motorina pe acolo. Cauta pe forum ca a pus cineva poza exact cu piesa in alt thread.

                  Later edit: am gasit thread-ul, uita-te aici: http://www.clubmercedes.ro/probleme-...icura+motorina
                  Last edited by fane_satar; 12-20-2011, 00:23 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Eu am schimbat toate oringurile de la pompa, este un kit complet pentru pompa de inalte. M-a costat 100 de euro cu tot cu manopera aici in Timisoara iarna trecuta.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dospi81 View Post
                      Pentru 'totel'...Aceeasi problema o am si eu.Azi a fost a treia oara cand mi-a facut probleme la pornire si m-am hotarat sa dau capacul de la motor jos.Am observat o bula de aer pe o conducta de la pompa de inalta, in acelasi timp curgea motorina, (ca un firicel de ata direct pe cureaua de accesorii)de la pompa de inalta.Te rog spune-mi cum ai revolvat problema si cat te-a costat?
                      Mergi la reprezentanta Mercedes si comanda kitul de garnituri pentru pompa de inalta presiune. Iesi la jumatate de pret (cu tot cu montaj) fata de 100 euro.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Salut! fane_satar...la mine nu picura pe la supapa aia alba pe care ai postat-o mai devreme. Intradevar am avut si eu aceasta problema, parca anul trecut si am desfacut-o bucata cu bucata. Am observat ca inauntru era o bila, un arculet si trei garnituri de culori diferite (galben, rosu, negru), daca imi aduc bine aminte. Nu prea am inteles rolul acestei supape, ca la interior era infundata din fabricatie si am observat o mica crapatura, cred ca din cauza "batanetei", de aceea i-am pus si eu super-glue in "trompetica" de 2-3 ori cu pauza intre ele. Mentionez faptul ca de atunci n-am avut probleme. Iar acum sa ma intorc la problema mea, as vrea sa spun ca la mine curge chiar la pompa de inalta presiune, care e in fata motorului deasupra curelei de accesorii. Asa dupa cum spune "totel" cred ca este vorba de oringurile de la pompa de inalta presiune, deoarece am intrebat un meserias si mi-a spus ca asta ar cam fi problema si ca ma costa in jur de 400-500 ron(piese+manopera). Am sa merg si la reprezentanta, dar mai intai am sa incerc sa o desfac eu si sa vad care e problema...sper sa nu o stric mai tare )
                        Last edited by dospi81; 12-20-2011, 14:29 PM.

                        Comment


                        • #13
                          multumesc dragi colegi, am pornit masina, am desfacut furtunasele de la injectoare, am dat la automat, a venit motorina le-am montat si a pornit.

                          Comment


                          • #14
                            din cunostintele mele toate la toate masinile astea noi nu e nevoie sa desfaci conductele si sa dai la automat pana cand iese motorina,pt ca ele au o supapa electronica care deschide motorina si o impinge cumva, deci e nevoie doar sa PUI CONTACTUL SI APOI SA IL IEI de mai multe ori 20 30 de ori poate chiar si mai mult. am facut eu asa si merge. aveam putina motorina si masina a fost parcata pe o parte...am pornito si apoi s-a oprit...am dat la automat si nu a luato apoi am stat 5 minute si am facut operatia asta si a luato.
                            "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                            Comment


                            • #15
                              ai dreptate moskyno,asa am patit si eu dar se amorseaza singura pe vremea cand aveam cobra dadeam la cama ,,

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF