Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

pornire C200 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pornire C200 CDI

    Salutare!

    Sunt nou si pe forum precum si ca posesor de MB. De curand mi-am achizitionat un MB c200 CDI 2148 cmc din 2002. Foarte multumit de el pana acum cateva zile. La rece porneste la sfert, in schimb dupa ce merg ceva timp cu ea si se incalzeste motorul, o opresc si nu mai vrea sa porneasca deloc, numai cu spray

    Tin sa precizez ca am schimbat senzorul de presiune din capul pompei de inalte. A pornit la cald vreo 2 zile, apoi iar n-a mai vrut. Ceva sfaturi va rog! Va multumesc!

    Injectoarele au fost verificate și sunt ok. Bujiile schimbate. Releu bujii schimbat.
    Last edited by Luxian; 12-08-2011, 13:18 PM.

  • #2
    Originally posted by romenergo View Post
    salutare! sunt nou si pe forum precum si ca posesor de MB.de curand mi-am achizitionat un MB c200 CDI 2148 cmc din 2002..foarte multumit de el pana acum cateva zile..la rece porneste la sfert,in schimb dupa ce merg ceva timp cu ea si se incalzeste motorul,o opresc si nu mai vrea sa porneasca deloc..numai cu spray
    tin sa precizez ca am schimbat senzorul de presiune din capul pompei de inalte..a pornit la cald vreo 2 zile..apoi iar n-a mai vrut..ceva sfaturi va rog! va multumesc
    Citeste aici la postul 43 http://www.clubmercedes.ro/nu-pornes...-t25142p3.html

    Comment


    • #3
      Ok, mersi, dar cum se dezactiveaza heat booster`ul?
      Last edited by Luxian; 12-08-2011, 01:35 AM.

      Comment


      • #4
        Heater boosterul de regula creaza probleme la pornirea de dimineata, dupa ce suge curent toata noaptea. Daca la rece porneste ok iar la cald se impute treaba as suspecta injectoarele.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #5
          Simplu. A decedat un injector. Suzetele pe retur ca sa il depistezi si fuga cu el la reconditionat.
          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

          Comment


          • #6
            Originally posted by romenergo View Post
            Ok, mersi, dar cum se dezactiveaza heat booster`ul?
            Din meniul computerului de bord.

            Comment


            • #7
              popeye_pmm injectoarele au fost verificate la Bucuresti pe Cutitul de Argint, este un turc pe acolo. Au iesit ok. Nu scuipa niciunul mai mult. Altcineva mi-a recomandat service Bosch din Rahova.

              Mai mentionez si faptul ca aseara, in treapta a 6`a la 120 km am calcat brusc acceleratia si mi`a murit motorul. A aparut si EPC la bord. Chiar nu stiu ce sa fac! indrumati-ma va rog!
              Last edited by Luxian; 12-08-2011, 13:16 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by haddess View Post
                Heater boosterul de regula creaza probleme la pornirea de dimineata, dupa ce suge curent toata noaptea. Daca la rece porneste ok iar la cald se impute treaba as suspecta injectoarele.
                Am si eu o intrebare: heater boosterul asta se repara pentru ca mie mi-a dat pe tester ca nu functioneaza si am inteles ca e destul de scump sa il inlocuiesc. Vreau sa stiu daca se repara?

                Comment


                • #9
                  N-am auzit pe nimeni sa repare, iar din dezmembrari sunt sanse foarte mari sa fie dus si ala.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #10
                    Deci in concluzie sa il las asa defect?

                    Comment


                    • #11
                      Pai sunt destul de multe cazuri ca al tau (inclusiv eu). Boosterul ala are rol de "protectie" a motorului prin incalzirea mai rapida a antigelului, ajungand mai repede la temperatura de functionare optima protejandu-l astfel de uzura la rece, plus ca ai si tu caldura in habitaclu mai repede. Dar nu este o piesa esentiala in functionare. Eul il am defect de vre-o doi ani.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Si eu a trebuit sa il schimb anul trecut, dupa ce imi manca bateria peste noapte si de decuplat nu se putea,ramasese pe deschis. O galagie de bani, l-am schimbat si nu il folosesc )

                        Comment


                        • #13
                          Ai fost tare la faza asta. Ti-e frica sa nu se strice iar, aaa? ) Spune-ne cat te-a ajuns sa il schimbi daca nu e cu suparare. Numai bine!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by romenergo View Post
                            popeye_pmm injectoarele au fost verificate la Bucuresti pe Cutitul de Argint, este un turc pe acolo. Au iesit ok. Nu scuipa niciunul mai mult. Altcineva mi-a recomandat service Bosch din Rahova.

                            Mai mentionez si faptul ca aseara, in treapta a 6`a la 120 km am calcat brusc acceleratia si mi`a murit motorul. A aparut si EPC la bord. Chiar nu stiu ce sa fac! indrumati-ma va rog!
                            Regulatorul de presiune de pe rampa.

                            Comment


                            • #15
                              Da, mi-a fost frica ) . A costat 2200 RON heater-booster-ul si montaju la un service de cartier 250 ron , la reprezentanta imi cereau 3000 RON ))) Numai bine !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF