Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pufaie pe la injector 220cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pufaie pe la injector 220cdi

    Salut. Azi am auzit un pufait la motor...mi-am dat seama ca este pe la un injector si miroase a gaze de evacuare.

    Ce anume s-a intamplat...?. problema este ca trebe sa merg mult cu masina si ma gandesc sa nu afectez si mai mult....pana remediez problema.

    Sfaturi......

    Daca mai exista un topic referitor la problema enuntata,rog moderatorii sa tranfere postarea .
    Hitler lebt durch Mercedes-Benz

  • #2
    Problema este etansarea la injector, ceea ce trebuie rezolvat cat mai repede, altfel se va forma ca un fel smoala si cu chin mare vei mai putea scoate injectorul.Nu mai spun cat de greu e sa cureti locul.
    Cauta la sectiunea pt A class ca a mai patit un coleg si sa chinuit mult timp sa curete.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Originally posted by flavyus1987 View Post
      Problema este etansarea la injector, ceea ce trebuie rezolvat cat mai repede, altfel se va forma ca un fel smoala si cu chin mare vei mai putea scoate injectorul.Nu mai spun cat de greu e sa cureti locul.
      Cauta la sectiunea pt A class ca a mai patit un coleg si sa chinuit mult timp sa curete.
      Inteleg.Chestie e ca de azi de dimineata face asa,relativ brusc....O sa incerc sa il scot singur daa vrea sa iasa,daca nu,voi incerc la un service cu scula pt extragerea de injectoate.
      Multumesc pt raspuns.
      Hitler lebt durch Mercedes-Benz

      Comment


      • #4
        Ceea ce ai putea incerca acasa e sa mai strangi putin surubul injectorului, dar cu grija sa nu razi filetul. Daca tot nu vrea mergi la service sau la cineva care are scule. Trebuie schimbata saiba de etansare a injectorului si curatat scaunul. Problema e ca la curatarea scaunului iti trebuie si pistol cu aer comprimat sa sufli calamina cazuta in cilindru. Altfel e belea mare in adevaratul sens. Lucrarea dureaza 15 minute daca nu sunt probleme cu filetul bridei de strangere, iar garniturile din cupru nu sunt o avere.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #5
          Salut si eu am avut aceiasi problema anul trecut si am schimbat saiba de cupru pe care am luat de la reprezentanta Mercedes pentru ca ei au pe stoc si a costat in jur de 1 euro bucata.Bafta!

          Comment


          • #6
            Recomand sa schimbi doar saiba de cupru , cu scaunul curatat perfect.Atentie la strans surubul , exista riscul imens sa il rupi.Mercedes recomanda la fiecare demontare de injector sa se schimbe saiba si surubul aferent.

            Comment


            • #7
              Trebuie maxima atentie cand se lucreaza la asa ceva, mie mi-au lucrat mai in graba si mi-a sarit injectoru in mers nefiind curatat bine la baza filetului.

              Comment


              • #8
                intre injector si chiuloasa ezista o saiba de cupru,aia se uzeaza de la un moment dat,si trebuie schimbata. nu este foarte costisitoare saiba aia, vreo 5 lei max dar mai mult o sa-ti ia manopera. asa ca, daca ai sculele potrivite poti sa o faci acasa e foarte simplu dar cand montezi inapoi trebuie sa fii atent si sa cureti totul dea binelea, chiar si filetul de la surub pt ca s-ar putea sa ti se intample ca si lui E200Cdi
                "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                Comment


                • #9
                  Fileul il cureti cel mai fain cu un tarod , si spre avantaj ar fi un pistol ca sa sufli cu aer.Dar se poate si fara pistol de aer.Obligatoriu ar fi si de curatat scaunul din chiuloasa.Astfel va fi durabila treaba.Se poate curata si cu o perie de sarma , de exemplu , un cablu de sectiune mare , folosind litza acestuia pe post de perie.Cam astea ar fi niste conditii pentru o operatiune durabila.

                  Comment


                  • #10
                    Scuze pentru intarziere...prins cu treaba de sarbatori...stiti cum este.
                    Problema mea cu pufaitul la injector am rezolvat-o repede. Saiba de cupru era "puscata"pe o parte...efectiv era 1 mm ras de pe suprafata de etansare. Am schimbat singur toate saibele,operatia fiind foarte simpla. Am scos toate injectoarele cu ocazia asta, si le-am dus pa verificat pe banc,toate avand acelasi debit si pe mod de "ralanti" si pe mod feforja....pompagiul fortandu-le sa imi arate ca sunt foarte bune,pana cand incepeau sa tacane.

                    In fine, va explic repede modul de extragere al injectoarelor:
                    1.trebuie folosita solutie degripanta (multa) cu cel putin o zi inainte de operatie;
                    2.scoate-ti mufele,conductele ,etc....
                    3.se vede in poza nr.3 ca in locul conductei de tur am infiletat o piluta pt cheie de 19 ;
                    4. am incaput sa bat usor in piulita cu in ciocan in stanga si in dreapta ca sa isi faca joc;
                    5. cand injectorul joaca usor ,trebuie sa iasa foarte usor.
                    6.locul trebuie curatat extrem de bine,iar daca pica ceva mizerie la cilindru,dati la automat iar compresia scoate orice mizerie;
                    7. nu stiu ce vor spune mecanicii pe aici, dar inainte de montare am ars saibele de cupru ca fie mai moi,astfel etansarea este mult mai buna.

                    Ca o paranteza......nu stiu ce se spune ca injectoarele la Mercedes se scot extrem de greu... dar la mine au iesit extrem de usor. Nu au voie sa fie blocate in chiuloasa pt ca ele au cam 1 mm loc liber in fiecare parte, o chestie pe care am constata-o cand am curatat tot si am facut o proba sa vad cat de usor intra.
                    Attached Files
                    Last edited by Luxian; 01-04-2012, 15:33 PM.
                    Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                    Comment


                    • #11
                      Saibele trebuiesc arse si racite brusc , pentru a le decali.Asa le inmoi.

                      Comment


                      • #12
                        bine ca ai rezolvat problema colegu. numai bine. ca o paranteza....saibele se schimba cam la 60.000 km.
                        "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF