Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pufaie pe la injector 220cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pufaie pe la injector 220cdi

    Salut. Azi am auzit un pufait la motor...mi-am dat seama ca este pe la un injector si miroase a gaze de evacuare.

    Ce anume s-a intamplat...?. problema este ca trebe sa merg mult cu masina si ma gandesc sa nu afectez si mai mult....pana remediez problema.

    Sfaturi......

    Daca mai exista un topic referitor la problema enuntata,rog moderatorii sa tranfere postarea .
    Hitler lebt durch Mercedes-Benz

  • #2
    Problema este etansarea la injector, ceea ce trebuie rezolvat cat mai repede, altfel se va forma ca un fel smoala si cu chin mare vei mai putea scoate injectorul.Nu mai spun cat de greu e sa cureti locul.
    Cauta la sectiunea pt A class ca a mai patit un coleg si sa chinuit mult timp sa curete.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Originally posted by flavyus1987 View Post
      Problema este etansarea la injector, ceea ce trebuie rezolvat cat mai repede, altfel se va forma ca un fel smoala si cu chin mare vei mai putea scoate injectorul.Nu mai spun cat de greu e sa cureti locul.
      Cauta la sectiunea pt A class ca a mai patit un coleg si sa chinuit mult timp sa curete.
      Inteleg.Chestie e ca de azi de dimineata face asa,relativ brusc....O sa incerc sa il scot singur daa vrea sa iasa,daca nu,voi incerc la un service cu scula pt extragerea de injectoate.
      Multumesc pt raspuns.
      Hitler lebt durch Mercedes-Benz

      Comment


      • #4
        Ceea ce ai putea incerca acasa e sa mai strangi putin surubul injectorului, dar cu grija sa nu razi filetul. Daca tot nu vrea mergi la service sau la cineva care are scule. Trebuie schimbata saiba de etansare a injectorului si curatat scaunul. Problema e ca la curatarea scaunului iti trebuie si pistol cu aer comprimat sa sufli calamina cazuta in cilindru. Altfel e belea mare in adevaratul sens. Lucrarea dureaza 15 minute daca nu sunt probleme cu filetul bridei de strangere, iar garniturile din cupru nu sunt o avere.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #5
          Salut si eu am avut aceiasi problema anul trecut si am schimbat saiba de cupru pe care am luat de la reprezentanta Mercedes pentru ca ei au pe stoc si a costat in jur de 1 euro bucata.Bafta!

          Comment


          • #6
            Recomand sa schimbi doar saiba de cupru , cu scaunul curatat perfect.Atentie la strans surubul , exista riscul imens sa il rupi.Mercedes recomanda la fiecare demontare de injector sa se schimbe saiba si surubul aferent.

            Comment


            • #7
              Trebuie maxima atentie cand se lucreaza la asa ceva, mie mi-au lucrat mai in graba si mi-a sarit injectoru in mers nefiind curatat bine la baza filetului.

              Comment


              • #8
                intre injector si chiuloasa ezista o saiba de cupru,aia se uzeaza de la un moment dat,si trebuie schimbata. nu este foarte costisitoare saiba aia, vreo 5 lei max dar mai mult o sa-ti ia manopera. asa ca, daca ai sculele potrivite poti sa o faci acasa e foarte simplu dar cand montezi inapoi trebuie sa fii atent si sa cureti totul dea binelea, chiar si filetul de la surub pt ca s-ar putea sa ti se intample ca si lui E200Cdi
                "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                Comment


                • #9
                  Fileul il cureti cel mai fain cu un tarod , si spre avantaj ar fi un pistol ca sa sufli cu aer.Dar se poate si fara pistol de aer.Obligatoriu ar fi si de curatat scaunul din chiuloasa.Astfel va fi durabila treaba.Se poate curata si cu o perie de sarma , de exemplu , un cablu de sectiune mare , folosind litza acestuia pe post de perie.Cam astea ar fi niste conditii pentru o operatiune durabila.

                  Comment


                  • #10
                    Scuze pentru intarziere...prins cu treaba de sarbatori...stiti cum este.
                    Problema mea cu pufaitul la injector am rezolvat-o repede. Saiba de cupru era "puscata"pe o parte...efectiv era 1 mm ras de pe suprafata de etansare. Am schimbat singur toate saibele,operatia fiind foarte simpla. Am scos toate injectoarele cu ocazia asta, si le-am dus pa verificat pe banc,toate avand acelasi debit si pe mod de "ralanti" si pe mod feforja....pompagiul fortandu-le sa imi arate ca sunt foarte bune,pana cand incepeau sa tacane.

                    In fine, va explic repede modul de extragere al injectoarelor:
                    1.trebuie folosita solutie degripanta (multa) cu cel putin o zi inainte de operatie;
                    2.scoate-ti mufele,conductele ,etc....
                    3.se vede in poza nr.3 ca in locul conductei de tur am infiletat o piluta pt cheie de 19 ;
                    4. am incaput sa bat usor in piulita cu in ciocan in stanga si in dreapta ca sa isi faca joc;
                    5. cand injectorul joaca usor ,trebuie sa iasa foarte usor.
                    6.locul trebuie curatat extrem de bine,iar daca pica ceva mizerie la cilindru,dati la automat iar compresia scoate orice mizerie;
                    7. nu stiu ce vor spune mecanicii pe aici, dar inainte de montare am ars saibele de cupru ca fie mai moi,astfel etansarea este mult mai buna.

                    Ca o paranteza......nu stiu ce se spune ca injectoarele la Mercedes se scot extrem de greu... dar la mine au iesit extrem de usor. Nu au voie sa fie blocate in chiuloasa pt ca ele au cam 1 mm loc liber in fiecare parte, o chestie pe care am constata-o cand am curatat tot si am facut o proba sa vad cat de usor intra.
                    Attached Files
                    Last edited by Luxian; 01-04-2012, 15:33 PM.
                    Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                    Comment


                    • #11
                      Saibele trebuiesc arse si racite brusc , pentru a le decali.Asa le inmoi.

                      Comment


                      • #12
                        bine ca ai rezolvat problema colegu. numai bine. ca o paranteza....saibele se schimba cam la 60.000 km.
                        "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF