Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Clapeta acceleratie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ddg View Post
    Bună seara seby_77,

    am postat pe această temă ce am făcut eu, la "Probleme tehnice", "Clapetă de acceleraţie cu funcţionare greoaie". Poate îţi e de folos ce am scris eu acolo. Mie mi-a funcţionat, cine ştie...Nu spun că e o soluţie, dar merită să încerci, înainte de a cumpăra alta. Durează maxim 10 minute, şi poate scapi fără cheltuieli conexe.
    O zi frumoasă mâine.
    Merci frumos dar nu era de la clapeta, erau niste fire topite si de acolo se tragea totul.Am rezolvato oricum .(prin inlocuirea intregului cablaj)

    Comment


    • #17
      Originally posted by r&w View Post
      Dupa demontare si curatare trebuie readaptata (reanvatata) cu ajutorul star-diag ?
      Imi raspund tot eu
      Nu se poate din tester...

      Comment


      • #18
        Problemele instalatiei electrice

        Sal baieti,eu am un c220 16v din 1994 si eu am avut probleme cu acceleratia (la rece turatile erau undeva la 300 rpm, iar la cald undeva la 1400 rpm) se schimbase totul anapoda, am schimbat clapetul si nimic tot aceleasi probleme, am curatat clapetul degeaba, am schimbat sonda de temperatura, calculatorul, pe tester dadea ca am clapetul defect,dar problema ere un scurt in instalatie la una dintre sondele de temperatura, dadeau firele antre ele, plus ca au afectat si calculatorul, am dat toata instalatia jos si am refacuto, fir cu fir, problema instalatiei nu este numai la c-klass, toate mercedesurile au problema aceasta in timp, instalatia se biodegradeaza, deci cei care au avut aceasta problema trebuie sa verifice si calculatorul, cu stima leo.sr

        Comment


        • #19
          Foarte important ce zice colegul LEO.Un an de zile cred ca am avut si eu aceeasi problema si era tot din cauza instalatiei electrice.Eu am schimbato cu totul.

          Comment


          • #20
            Cum ati dat jos partea neagra din plastic de pe corpul clapetei? Am vazut ca e prinsa in niste nituri, sunt desurubabile sau cum? Mersi

            Comment


            • #21
              Sal, niturile la care te referi sunt suruburi cu cap tork ,cumperi cheita speciala si dasurubezi cu grija si rabdare sa nu le strici

              Comment


              • #22
                Puteti atasa si niste poze la cele spuse de voi, cu etapele ce le-ai parcurs, ce spray de curatat ati folosit si ceea ce trebuie evitat. Colegii ar fi foarte recunoscatori.

                Comment


                • #23
                  Buna si anume ce fire trebuie puse in locul celor afectate ?

                  Comment


                  • #24
                    Multa lume ar fi recunoscatoare daca s`ar afisa si niste poze cum a fost demontata si montata la loc clapeta de acceleratie, pasi urmati si ce spray ati folosit .... Numa` bine
                    Mercedes Benz C180 `96 CP 122

                    Comment


                    • #25
                      Cat costa o clapeta second sau una noua?

                      Comment


                      • #26
                        Second in jurul a 100 euro ,noua ...exagerat de mult!

                        Comment


                        • #27
                          O clapeta noua pentru c180 meu este 3700 ron , sfat prietenesc intai asigura-te ca ala este motivul inainte sa arunci atatia bani.
                          “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
                          Dr. Laurence J. Peter

                          Comment


                          • #28
                            Si eu am o problema asemanatoare la un c200,benazinar,din 94',in mers cateodata imi intrerupe,miroase a benzina pe toba,consuma mult si afuma bujiile,am vazut ca si la mine firele sunt cam distruse,inclusiv la injectoare,altadata trebuie sa dau mai mult la automat sa porneasca mai ales cand este motorul cald,sa imi faca oare de la cablaje treaba asta?pe tester nu are nici o eroare!mentionez ca filtru de benzina este nou,presiunea la pompa este masurata si inainte si dupa rampa,dimineata porneste imediat,nu intrerupe deloc,decat cateodata mai ales daca sunt intr-o treapta mare la o viteza mai mica si vreau sa o calc mai sportiv!

                            Comment


                            • #29
                              Aceeasi problema ca Sorin , insa la un E200 benzina w210 din 97' , am inebunit, aprinderea nu e problema, bujii curate fise si module noi, injectia nu st probleme , senzoru debitmetru curatat, plus mie mi se mai si opreste masina in mers cand o scot pe liber din viteza scade turatia pana se opreste motoru', nu imi mai pleca in viteza de pe loc, imida in nas... ma gandesc sa fie clapeta accelaratie, insa dupa ce am citit comentariiloe voastre poate e si instalatia electrica... sa vedem..

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by fdan17 View Post
                                Atentie si la cablajul ECU-motor unde sta sarma in temperatura se pare ca si acolo trebuie verificat.Inca doua poze cu problema.
                                Fdan17, sa inteleg ca tu ai efectuat aceleasi operati care sunt si in filmulteutl pe care-l atasez si ai scapat de toate problemele, pe care le aveai cu relantiul, pornirea si consulum exagerat?, Astept confirrmarea si solutiile pe care le-ai folosit ptr curatat corp clapeta. Multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF