Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Scartait la servodirectie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartait la servodirectie

    Se aude un scartait puternic la viraje in loc.

    Am observat ca imi facea la fel si acum cateva saptamani, dar a dat o ploaie puternica o noapte si de atunci nu a mai scos nici un sunet !

    Acum s-a incalzit afara de cateva zile si azi am observat ca scartiaie iar.

    Scartaitul acum nu e prea putertnic, dar in cateva zile va deveni foarte suparator, se aude dinspre pompa de servodirectie.

    Ce poate fi? Si de ce dispare simptomul dupa o ploaie ? Va multumesc pentru ajutor colegii.

  • #2
    Originally posted by Traveler View Post
    Se aude un scartait puternic la viraje in loc.

    Am observat ca imi facea la fel si acum cateva saptamani, dar a dat o ploaie puternica o noapte si de atunci nu a mai scos nici un sunet !

    Acum s-a incalzit afara de cateva zile si azi am observat ca scartiaie iar.

    Scartaitul acum nu e prea putertnic, dar in cateva zile va deveni foarte suparator, se aude dinspre pompa de servodirectie.

    Ce poate fi? Si de ce dispare simptomul dupa o ploaie ? Va multumesc pentru ajutor colegii.
    Probabil nu mai ai lichid in pompa de servo...
    Am avut exact aceleasi simptome si dupa ce am completat nivelul totul a fost OK!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Asa m-am gandit si eu, dar s-au uitat baietii la nivelul uleiului, era ok. Am cumparat ulei si nu l-am schimbat inca.

      Intrebarea mare este : De ce dispare huruitul dupa plaoie (frig) ? Ce are ploaia cu uleiul din servo?

      Comment


      • #4
        ceva asemanator patesc si eu, dar se aude doar pentru maxim 5 minute de la pornirea masinii si motorul e rece.Dupa ce se incalzeste chiar si la reporniri zgomotul respectiv nu mai apare. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca totul e super ok...nivelul la ulei pare ok...nici o eroare....

        Comment


        • #5
          incearca sa pui ulei intre fulie si pompa de servo. fulia are un rulment s-ar putea ala sa faca galagie. incearca si varianta asta
          ps: cand a plouat s-a udat rulmentul si a alunecat mai bine

          Comment


          • #6
            Bieletele si capetele de bara. Plus cei doi pivoti de la bara inversoare, care e undeva pe sub burta masini, sub scutul motorului daca il ai. Si acei pivoti pot scartai. O seringa cu ulei in fiecare burduf si vezi daca dispare scartaitul. Dupa ploaie si din cauza apei, aintrat apa la rotule si din cauza asta nu mai scartaia. Acum apa s-a uscat si a reaparut scartaiul. Asta daca intradevar nu scartaie ceva pe la pompa de servo, dar pompa nu ar avea nici o legatura cu ploaia. Asa ca inclin sa cred ca rorulele de la bielete si capetele de bara sunt problema. Si eu o sa le schimb in curand. Deja le-am primit si urmeaza sa le schimb cand voi fi mai liber. La mine scartaie si am si joc, asa ca trebuiesc schimbate.

            Comment


            • #7
              Schimb zilele astea tot ce e naspa la suspensie, niste capete de bara, amortizoare fata, pivoti si alte bucse... posibil sa fie si de la ele.

              Dar... scartaitul a disparut chiar de cand am pornit masina, fara sa merg deloc. Deci sa fie de la apa? frig (condens ceva) , dar totusi apa nu intra decat pe acolo pe unde se scurge apa de ploaie...Ajunge apa la fulie sau rotule ?
              Last edited by florineasca; 03-30-2008, 18:05 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Traveler View Post
                Schimb zilele astea tot ce e naspa la suspensie, niste capete de bara, amortizoare fata, pivoti si alte bucse... posibil sa fie si de la ele.

                Dar... scartaitul a disparut chiar de cand am pornit masina, fara sa merg deloc. Deci sa fie de la apa? frig (condens ceva) , dar totusi apa nu intra decat pe acolo pe unde se scurge apa de ploaie...Ajunge apa la fulie sau rotule ?
                La fulie nu cred. Dar la rotule cu siguranta in timpul mersului da. E suficient sa fie o vreme mai friguroasa sau mai umeda sa nu mai scartaie asa tare, fara sa "masori" neaparat baltile dupa ploaie.
                Pivotii inferiori sunt iarasi o posibila cauza. E o boala in general la pivoti ca atunci cand se uzeaza sa scartaie. Eu cand am luat masina scartaiau tot timpul, in mers parca mergeam cu o caruta, asa tare se auzeau. Am schimbat pivotii si gata. Acum trebuie sa schimb si capetele de bara care au joc in primul rand, scartaitul nefiind asa suparator, iar de scartait numai pe dreapta se aude.

                Comment


                • #9
                  Deci nu am mers deloc, am tras de volan pe loc sa ies din parcare si am observat ca nu mai aveam scartait.
                  Si numai la viraje se aude, nu in mers, deci e ceva legat de directie.

                  Comment


                  • #10
                    Suspensia poate scartai si fara sa fie foarte uzata. Avem foarte multa mizerie pe sosele si de la imbacsire cu praf, noroi, antiderapant(iarna) fiertul incepe sa scartaie. Astfel inainte de a fi unse anumite articulatii e bine sa fie curatate cu wd 40 sau alt produs similar. Astfel acesta curata mizeria adunata si elimina o posibila cauza a scartaitului.
                    Stop accidentelor!
                    Viata are prioritate!

                    Comment


                    • #11
                      scartait

                      Originally posted by Traveler View Post
                      Deci nu am mers deloc, am tras de volan pe loc sa ies din parcare si am observat ca nu mai aveam scartait.
                      Si numai la viraje se aude, nu in mers, deci e ceva legat de directie.
                      si la mine se aude scartaitul asta si ma tot gandesc de unde poate fi...
                      treaba e ca e enervant mai ales cand iei virajul pe loc. Eu am sa iau un ajutor cand va fi mai cald si am sa-l pun sa se uite caind iau virajul pe loc..
                      de unde masa vine scartaitul asta ca m-a innebunit,as incerca sa zic ca atunci cand iei virajul instalatia hidraulica (servo )e mai solicitata ,ca atare cureaua de la servo mai trebuie intinsa . Cand ajunge umezeala (ploaie pe cureaua de la pompa servo ),banuiesc ca aderenta e mai buna ,cureaua se mai imbiba cu apa si se scurteaza.Concluzie:cureaua de la servo,sau ar mai putea fi si rulmentul de la pompa de servo...dar tinand cont ca la ploaie dispare ...ramne cureua...
                      succes!!!

                      steen

                      Comment


                      • #12
                        daca la voi tine de "umezeala" din atmosfera (caci apa in mod direct la ea nu are cum ajunge) la mine se manifesta doar imediat dupa prima pornire (dimineata) si dispare in cca 5 minute (banuiesc dupa incalzire). Mai ciudat este ca se aude mai intens atunci cand trag stanga de volan si absolut nimic daca trag dreapta...ce-o fi habar n-am,ce-i drept sper sa nu-mi crape pompa...am inteles ca sunt cam scumpe.

                        stelian

                        Comment


                        • #13
                          Cred ca e de la curea intr-advar, o sa ma uit la ea maine.

                          Comment


                          • #14
                            curea servo

                            Originally posted by Traveler View Post
                            Cred ca e de la curea intr-advar, o sa ma uit la ea maine.
                            vezi ca ai ceva pe sistemul roata dintata -cremaliera de unde poti sa intinzi cureaua de la servo..Slabesti suruburile de fixare si mai intinzi cureaua .
                            steen

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc Steen, o sa le spun celor care isi baga manutele acolo maine

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF