Salut.
Am de ceva timp o problema cu un c220 cdi din 2006 ,Uneori daca o pornesc si plec cu demaraj de pe loc ,observ dupa ceteva zeci de metri ca motorul intrerupe fin la turatii joase (800-1200 rpm) iar zgomotul injectoarelor e mai pronuntat.In aceste conditii ,consumul imi creste fata de momentele in care nu am problema asta si puterea parca scade tot la aceste turatii. Daca o opresc cateva minute sau o las la ralanti 2,3 min, sau daca merg 1,2 km in afara orasului isi revine.NU imi face tot timpul dar a devenit deranjant.Mentionez ca daca merg peste 2000 rpm nu intrerupe si merge ok. Se observa mai mult in oras la turatii joase.
Am verificat injectoarele ,iar toate au valori sub 0.5.Am curatat EGR-ul si debitmetrul si acestea sunt in parametrii specificati de constructor.Am facut n diagnoze cu STAR si s-a constatat ca nu am nici un cod de eroare cand masina merge OK , dar atunci cand merge neregulat s-a observat ca schimba momentul injectiei ,dar nu s-a depistat cauza acestei schimbari in injectie.
Sper sa nu fi plictisit pe nimeni cu problema mea si explicatiile ei.
S-a mai confruntat cineva cu asa ceva ?Care ar fi rezolvarea?
Ma poate ajuta cineva?
Multumesc anticipat.
Am de ceva timp o problema cu un c220 cdi din 2006 ,Uneori daca o pornesc si plec cu demaraj de pe loc ,observ dupa ceteva zeci de metri ca motorul intrerupe fin la turatii joase (800-1200 rpm) iar zgomotul injectoarelor e mai pronuntat.In aceste conditii ,consumul imi creste fata de momentele in care nu am problema asta si puterea parca scade tot la aceste turatii. Daca o opresc cateva minute sau o las la ralanti 2,3 min, sau daca merg 1,2 km in afara orasului isi revine.NU imi face tot timpul dar a devenit deranjant.Mentionez ca daca merg peste 2000 rpm nu intrerupe si merge ok. Se observa mai mult in oras la turatii joase.
Am verificat injectoarele ,iar toate au valori sub 0.5.Am curatat EGR-ul si debitmetrul si acestea sunt in parametrii specificati de constructor.Am facut n diagnoze cu STAR si s-a constatat ca nu am nici un cod de eroare cand masina merge OK , dar atunci cand merge neregulat s-a observat ca schimba momentul injectiei ,dar nu s-a depistat cauza acestei schimbari in injectie.
Sper sa nu fi plictisit pe nimeni cu problema mea si explicatiile ei.
S-a mai confruntat cineva cu asa ceva ?Care ar fi rezolvarea?
Ma poate ajuta cineva?
Multumesc anticipat.
Comment