Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mers neregulat la un c220 cdi w203 din 2006

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mers neregulat la un c220 cdi w203 din 2006

    Salut.
    Am de ceva timp o problema cu un c220 cdi din 2006 ,Uneori daca o pornesc si plec cu demaraj de pe loc ,observ dupa ceteva zeci de metri ca motorul intrerupe fin la turatii joase (800-1200 rpm) iar zgomotul injectoarelor e mai pronuntat.In aceste conditii ,consumul imi creste fata de momentele in care nu am problema asta si puterea parca scade tot la aceste turatii. Daca o opresc cateva minute sau o las la ralanti 2,3 min, sau daca merg 1,2 km in afara orasului isi revine.NU imi face tot timpul dar a devenit deranjant.Mentionez ca daca merg peste 2000 rpm nu intrerupe si merge ok. Se observa mai mult in oras la turatii joase.
    Am verificat injectoarele ,iar toate au valori sub 0.5.Am curatat EGR-ul si debitmetrul si acestea sunt in parametrii specificati de constructor.Am facut n diagnoze cu STAR si s-a constatat ca nu am nici un cod de eroare cand masina merge OK , dar atunci cand merge neregulat s-a observat ca schimba momentul injectiei ,dar nu s-a depistat cauza acestei schimbari in injectie.
    Sper sa nu fi plictisit pe nimeni cu problema mea si explicatiile ei.
    S-a mai confruntat cineva cu asa ceva ?Care ar fi rezolvarea?
    Ma poate ajuta cineva?
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Da, m-am confruntat. Treaba este din injectoare. Verifica tipul lor. Verifica daca codurile pe ele este trecut si in calculator. Verifica si valva regulatoare. Adapteaza valorile in calculator dupa uzura lor. Daca nu merge nici asa are sa trebuiasca sa faci ceva schimbari la piese.

    Comment


    • #3
      Salut.
      Toate injectoarele au valori mici si sunt memorate in calc masinii.Ce este ciudat e faptul ca daca o pornesc si o las la ralanti 5-10 sec si apoi plec in forta nu am nici o problema. Problema apare daca o pornesc si plec imediat de pe loc.
      Acea valva regulatoare unde este pozitionata?Daca ea funcioneaza incorect nu ar trebui sa dea o eroare pe STAR?
      Multumesc.

      Comment


      • #4
        Am fost azi la un service ,am verificat valva regulatoare si mi-a aparut ca e defecta.
        Zilele acestea voi comanda una noua si sper ,sa rezolv problema.

        Multumesc mult Mercedes-cdi.

        Comment


        • #5
          Am si eu exact aceeasi problema cu un W203 220 CDI din 2006 automat. Cat a costat schimbarea valvei?

          Comment


          • #6
            Am schimbat azi valva regulatoare dar tot la fel face.
            Ce ar trebui sa mai verific ?? Mentionez ca am verificat injectoarele si au valori de :0.17; -0.18; 0.7 si -0.7 si sunt memorate corect in ECU. Cineva mi-a spus ca ar putea sa fie fitrul de particule, care intra in regenerare ,dar pe star nu apare nimic.
            Astept alte pareri sau sugestii.
            Multumesc anticipat.

            Comment


            • #7
              Informandu-ma pe niste site-uri de specialitate despre principiul de functionare al debitmetrului de aer am vazut acolo ca si el poate fi o cauza pentru fluctuatiile de turatie, chiar daca nu da eroare pe tester, din cauza "finetii" cu care este construit. In timp se depune pe el un strat de ulei care impiedica racirea normala a rezistentei, astfel nu mai pote sa transmita date corecte catre ECU, chiar daca rezistenta in sine este ok. Nu te-as sfatui sa il cumperi, ci mai degraba sa faci o proba cu altul inainte daca ai de la cine sa iei.
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #8
                Because the MAF is instrumental in maintaining proper balance of air and fuel inside the engine, MAF failure can cause a range of engine performance problems. These may include low gas mileage, shuddering, stalling, knocking or pinging. Other common automobile problems can also cause these symptoms, so they don't specifically indicate MAF failure. These symptoms can appear, however, before the MAF fails to the extent that it will register the check-engine-soon light.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  Salut.
                  Dupa lupte seculare care au durat "cateva luni" am descoperit cauza schimbarii momentului de injectie si imlicit cauza mersului neregulat la C-ul meu si anume: filtrul de particule intra in regenerare foarte des.
                  Ce imi recomanati sa schimb fitrul cu unul second sau sa-i rescriu softul si astfel sa scot din ecuatie si fizic, filtrul de particule.Cumpararea unui filtru de particule nou iese din discutie.
                  Multumesc pentru eventualele sfaturi.

                  Comment


                  • #10
                    Elimina saracia aia de DPF.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Salut.
                      Stie cineva ce consecinte are pe termen lung, eliminarea DPF-ului ,in afara faptului ca masina va scoate fum.
                      Multumesc.

                      Comment


                      • #12
                        Imi poti spune si mie care a fost rezolvarea ta pana la urma? Eu am un w204 si face exact cum ai descris tu mai sus!!! Ms mult

                        Comment


                        • #13
                          Problema cu mers neregulat

                          Originally posted by gigi popescu View Post
                          Salut.
                          Stie cineva ce consecinte are pe termen lung, eliminarea DPF-ului ,in afara faptului ca masina va scoate fum.
                          Multumesc.
                          Salut eu am un w204 si am exact problemele care le ai descris tu mai sus! Imi poti spune si mie care a fost rezolvarea ta?! Ms mult dar nu mai suport masina

                          Comment


                          • #14
                            Postezi inutil consecutiv. Da o fuga la un coleg cu STAR (mastermario71, cl600 etc) sa verifice DPF-ul.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by If55lll View Post
                              Imi poti spune si mie care a fost rezolvarea ta pana la urma? Eu am un w204 si face exact cum ai descris tu mai sus!!! Ms mult
                              Salut.
                              Am anulat DPF-ul prin 06.2013 si de atunci nu am mai avut nici o problema. Regret ca m-am chinuit ceva timp cu spalarea lui dar fara nici un rezultat. Recomand sa aveti grija la ce tunneri veti face resoftarea, pentru ca nu oricine care face softuri pentru cresterea hp va reusi sa anuleze DPF-ul ,pentru ca e mult mai complexa operatiuna.
                              Va spun din proprie experienta pentru ca initial am mai avut o incercare nereusita de anulare dpf , dar pana la urma am gasit un service care mi-a reusit operatiunea.
                              De cand am anulat DPF-ul am parcurs in jur de 100.000 km fara nici o problema si fara nici o limitare in 3000.
                              Doar un injector am schimbat ,care cred ca a obosit de la regenerarile repetate de dinainte de anulara filtrului.
                              Bafta tuturor.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF