Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C180 W203 mers usor tremurat intrerupt lipsa putere.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @steradulescu, dupa cum zice si Laur, cauta un drum cu rampa accentuata si vezi sa nu patineze ambreiajul.
    Si pentru mersul neregulat la relanti,verifica pierderi de motorina pe la furtune,pompa etc.
    Mai poate fi senzorul din capatul rampei(exista chit reparatie 3 garnituri pentru el).

    Comment


    • #17
      Poate fi si de la cutie, daca e automata. Pe Star ai test de variatii rail si presiune in rail.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #18
        Cutia e manuala,ambreajul nu patineaza am dat-o si la mecanici sa si au zis ca nu e ambreajul.Cred ca ideal ar fi sa o prind cu simptomele astea si cu Starul in mers in timp ce face figurile astea.Tin sa precizez ca simptomele astea sunt mai greu de sesizat de catre cineva care se urca pentru prima oara pe masina,eu le simt ca nu e ok ca sunt momente cand face figuri.Mecanici care au mers cu ea normal ca li s-a parut ca merge bine ca veneau dupa masini mai vechi ca a mea(Golf,Volvo).Au testat-o la toate garniturile si nu au gasit urme de ulei,motorina.0 singura garnitura au zis ca trebuie inlocuita la iesire din turbo acolo unul din mecanici a zis ca ,,transpira'' putin ulei in rest nimic(garnitura e 5 euro si 100 euro manopera cu dat jos turbo si altele,m-am lasat pagubas dar a zis ca nu o sa am probleme).Deja ma agaseaza problema asta si de mecanici m-am saturat ca tot zic ca nu are nimic.De pa la inceputul anul face figura asta ,am asteptat sa pice ceva sa schimb si sa se termine dar nu pica nimic.
        Last edited by steradulescu; 09-14-2013, 13:47 PM.

        Comment


        • #19
          Eu as verifica senzorii din capatul rampei(am si eu fluctuatia la relanti).
          Masina are Dpf?

          Comment


          • #20
            Pai ma gandesc ca are, nu?Prima vizita care o fac la mecanic ii spun sa verifice senzorii?Cum isi da seama daca sun in neregula?Referitor la DPF ma gandesc ca daca era o problema trebuie sa fie fum negru si limp(nu am niciuna din astea).

            Comment


            • #21
              A mea nu are Dpf, din ce am citit pe forum, la un anumit timp dpful isi face regenerare..
              Iar cu senzorii cred ca se vad daca au vreo problema/uzura,garnitura ciupita sau imbatranita. N-am desfacut inca acolo dar urmeaza.
              Alta idee- egr/galerie. Am desfacut ieri cu un prieten un egr la un symbol de 100k si era imbacsit de ulei transformat in marmelada, puteai sa iei cu lingura din galerie.
              Dupa ce am pierdut jumatate de zi curatind egr si galerie, prietenul meu spune ca motorul a prins iar viata..
              Daca mai imi vine ceva in minte te anunt.
              Oricum sa ne ti la curent cu rezolvarea.

              Comment


              • #22
                Bineinteles ca daca aflu rezolvarea o postez dar de la inceputul anului incerc sa aflu si nu reusesc(de pica nu pica nimic si toti mecanici la care am fost au zis ca masina e ok,intradevar ca nu a facut toanele astea cand eram la service).La urmatoarea vizita la service pun sa verifice senzorii.Multumesc pentru ajutor tuturor colegilor!

                Comment


                • #23
                  La recomandarea unu prieten de a merge cu masina mai in ture am ,,ars-o '' azi putin prin oras si sa ii rup cauciucurile maine cand merg la lucru(70 km extraurban) sa vad daca nu cumva isi revine.Asa mi-a zis ca a patit si el cand a luat masina ca ii oscila relantiul si ca dupa 10-15 min de mers cu 3000-3500 rot si-a revenit.

                  Comment


                  • #24
                    Cu MULTA atentie verifica sa n-ai ceva bule de aer pe furtunele vizibile. Asta, sigur, ca o parere suplimentara. Eventual schimba pentru o perioada statia de alimentare.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #25
                      Multumesc de sfat am sa merg la mecanic sa verifice ca eu nu ma pricep,referitor la statia peco le-am luat pe toate la rand si nu e de la motorina.

                      Comment


                      • #26
                        Schimba motorina, furnizorul. Ce prezinti tu aici, se numeste autoaprindere, mai ales din senzatia de frana de motor, si parca acceleratia nu este in simetrie cu ce doresti tu. Incearca un aditiv de motorina, si o sa vezi ca dispare sintomul. Parafina fara numar, pentru buzunarul benzinarului !!!

                        Comment


                        • #27
                          Ce aditiv sa folosesc,dati-mi ceva nume de firma sa nu bag orice?

                          Comment


                          • #28
                            Stai cuminte cu aditivii, as indrazni sa spun eu...
                            Un ulei 2T nu dauneaza insa, din exeprienta mea.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #29
                              Am sa mai meditez asupra uleiului 2T si aditivului.Nu sunt adeptul lor mai ales ca masina nu da semne de oboseala la motor(nu toaca ulei si nu da gram de fim).Multumesc de sugestii.Azi de dimineata parca a mers putin mai bine dupa ,,fuga'' de ieri ,sa vad si dupa forja de azi dacamai face figuri(SPER SA NU FIE DOAR O SENZATIE DE A MEA CA A MERS MAI BINE AZI).Ramane de vazut cum evolueaza.

                              Comment


                              • #30
                                Ma gandesc ca nu cumva sa fie de la pompa de motorina,deoarece comparativ cu un Sharan al unui prieten care pleaca la sfert de cheie a mea pleaca la o cheie la lunga(nu am avut probleme la pornire nici macar iarna la -20 grade).Cand am avut furtunul intercooler fisurat cei de la reprezentanta MB mi-au zis ca daca merg mult cu el asa se duce pompa si e drept ca am mers 1000 km asa.E posibil sa fie semne de pompa mai obosit?Rog pe cei ce au avut necazuri cu pompa daca s-a manifestat asa?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF