Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Erori SRS si ESP

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da, aceasta este dar nu prea se vede chiar clar, din cite stiu eu sint 2 modele pentru 2001-2002. Acum depinde si de luna de fabricatie.
    Cel mai bine te uiti la codul vechi al piesei/ daca ai norocul so gasesti separat fara pilot o montezi, se activeaza prin invatatea la ESP si va functiona totul fara probleme, inclusiv pilotul automat. cu conditia sa nu mai ai defect si alt ceva, respectiv instalatie electrica sau chiar calculator. Dupa caz si noroc.
    Originally posted by Alinush View Post
    Aceasta este piesa care trebuie schimbata ? (ESP) Am vazut niste poze, are un fir conector care duce catre pilotul automat !!! Si alte doua mufe una galbena una verde !

    http://www.ecstuning.com/Search/2034640118/ES1728274/ Aici am gasit piesa respectiva ...

    Comment


    • #32
      Salut. Codul piesei vechi nu stiu daca il pot gasi... Anul si luna de fabricatie : 27.11.2002 mai exact. Sunt foarte nedumerit in ceea ce priveste senzorul de sub scaunul pasagerului..cum pot fi sigur ca acela este "problema" . Nu inteleg ce treaba ar avea acesta daca pe tester imi spune k problema se afla in usa din dreapta spate. Am sa incep sa "dezmembrez" putin cu putin sa ajung la el (senzor scaun pasager) cat si la cel de la volan. Stiti cumva cum pot sa aflu, daca le scot, ca sunt defecte??? Trebuie mers la electrician ceva? Multumesc
      Das Beste Oder Nichts ! MB

      Comment


      • #33
        presupun ca te-ai referit la codul piesei vechi ( cea care se presupune a fi defecta) ,dar cum pot fi sigur daca este defecta daca nu o scot de sub volan? In ceea ce priveste problema cu SRS , acel ''cantar'' de care spui se afla si sub bancheta din spate sau numai sub scaunul pasagerului ? Am uitat sa precizez ca am tapiteria din piele ; se scoate la fel ? Cum se poate constata ca nu mai functioneaza ? ( in nafara ca este aprins martorul din bord, bineinteles ) Va multumesc mult.
        Das Beste Oder Nichts ! MB

        Comment


        • #34
          La SRS ca sa nu-ti mai bati capul cu cintarul scaun, ar merge anulat din tester si iti ramine functionabil celalte airbag-uri. Iar becul din bord se va stinge, cu conditia sa nu mai fie dat pestecap si altceva. Deci ar fi mult mai convenabil varianta asta, decit sa dai scaunul jos si sa schimbi cintarul si sa dai peste alta surpriza proasta.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
            La SRS ca sa nu-ti mai bati capul cu cintarul scaun, ar merge anulat din tester si iti ramine functionabil celalte airbag-uri. Iar becul din bord se va stinge, cu conditia sa nu mai fie dat pestecap si altceva. Deci ar fi mult mai convenabil varianta asta, decit sa dai scaunul jos si sa schimbi cintarul si sa dai peste alta surpriza proasta.
            Lasa cantarul pasagerului in pace ca nu are nici o treaba in toata povestea ta. Daca era iti aparea pe tester. Decat sa orbecai pe la el mai bine migaleste la usa din spate ca acolo e buba. Cauta pe google erorile tale date de tester si vezi ca au mai fost niste cazuri, la care problema era parca pe la cablajul airbagului cu niste oxidari la mufe care afectau rezistivitatea citita de calculatorul de airbag.
            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

            Comment


            • #36
              Pe tester ma chinui de vreo 3 ani sa scot eroarea de SRS ! o sterge in a 2 a secunda apare la loc si becul in bord rosu SRS si pe ecranul principal , deci nu merge cu testerul. Eu tot spun de cantarul de sub scaun pentru ca am vazut pe multi spunand ca asa au rezolvat`o . Pe google am gasit pe benzworld problema asta la un clk care spune de conectorii de la airbagul din usa intradevar. Am sa ma apuc sa vad ce pot rezolva cu usa ! Multumesc.
              Das Beste Oder Nichts ! MB

              Comment


              • #37
                Am reusit totusi sa depasesc un prag. Am demontat fata de usa spate dreapta , am scos mufa de la geamul electric mam uitat pe la airbag (doar cu ochii, fara sa ii fac absolut nimic) am montat mufa geamului , am pus fata de usa la loc si ca prin minune acum a disparut eroarea de SRS ! In sfarsit dupa 3 ani de chin, acuma sa vedem cat dureaza ... o explicatie ar avea cineva ??? Ca pentru mine a ramas un mister total !!!
                Das Beste Oder Nichts ! MB

                Comment


                • #38
                  Contact oxidat ori slab la mufa, care modifica rezistenta cablajului. Aceasta este citita si supravegheata in permanenta de catre calculatorul de airbag. Acelasi fenomen a fost semnalat si de catre unii colegi in privinta becurilor. Cand becul era pe moarte sau avea oxidari pe fasung (contact imperfect) aparea in bord eroare la becul respectiv chiar daca acesta inca mai mergea, pentru ca se modifica curentul care trecea prin fir. Daca nu ma insel, chiar in bord apar doua tipuri de erori pe acelasi bec: check lamp (cand inca mai merge) si change lamp (cand moare cu totul).
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #39
                    Buna dimineata la toti cititorii! Dupa multe eforturi am reusit sa scot volanul afara fara a rupe clamele interioare de la senzor; surprinzator codul de pe piesa veche este 0004640618; la reprezentanta MB mi-au scris pe comanda de piese codul 2034640118; stie cineva daca cele doua coduri sunt compatibile sau poate acesta din urma l-a inlocuit pe cel initial deoarece este foarte scump 1380 ron fara tva ? Va multumesc !
                    Das Beste Oder Nichts ! MB

                    Comment


                    • #40
                      Buna tuturor,

                      Am un w211 si imi da batai de cap problema cu ESP-ul. Am pus maisna pe un tester si a indicat ca e defact senzorul de unghi volan. Am luat unul de la dezmembrari si ... nicio schimbare. Acuma sunt un pic derutat, nu stiu ce sa cred - am luat un senzor defect sau problema e in alta parte.

                      Aveti vreo idee unde as putea sa caut?

                      Mersi,
                      Mihai
                      Last edited by mihaimaier; 05-25-2012, 23:42 PM. Reason: spelling

                      Comment


                      • #41
                        Senzorul avea același cod cu cel vechi?
                        ...

                        Comment


                        • #42
                          Nu stiu . Daca presupunem ca da, care ar fi problema/rezolvarea?

                          Comment


                          • #43
                            Sunt vreo 3 coduri/modele diferite, dacã ai pus un senzor cu cod diferit nu vei scãpa de eroare.
                            ...

                            Comment


                            • #44
                              Salut,

                              Hmm... s-ar parea ca intradevar e diferit - difera a treia cifra de la dreapta. Totusi e ciudat - au facut niste piese similare, pentru masini similare (poate ani diferiti) si care totusi nu pot fi folosite pe toate w211.

                              Mersi,
                              Mihai

                              Comment


                              • #45
                                Salut! Am si eu un mic of. La un w202, de cand am cumparat masina are martorul de srs aprins si tind sa cred ca e din volan ca se aude ca si cand ar agata un cablu cand rotesc, sau ca joaca ceva in el. Sa presupunem ca desfac volanul si il remufez (cablul de srs), asta daca e demufat, eroarea ar disparea sau trebuie facuta la diagnoza sa o scoata baietii?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF