Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme martori w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme martori w202

    buna ziua. am o problema la un w202 c180. la curbe cand intru mai tare se aprinde becul de la radiator din stanga sus. am completat cu niste antigel....nu prea se mai aprinde...dar in schimb se aprinde si cel de la frana de mana cand am denivelari. aveti idee ce se intampla? si inca o chestie: asa e modelul asta de fel? mai puturos? adica un logan de 1.4 ma cam face daca se chinuie putin. si inca o chestie. pe loc se taie benzina la 4000. aveti idee cum scot limitatorul asta? va multumesc mult si astept un raspuns.

  • #2
    Te salut, sa le luam pe rand problemele tale.
    Martorul de radiator de care ziceai se aprinde cand nu mai este lichidul de racire la nivel, in cel mai rau caz senzor defect.
    Cel de la frana de mana se aprinde la denivelari din cauza ca nu sta fix intrerupatorul si se misca in locas. Remediere trebuie sa il fixezi cu putin silicon, acest intrerupator se afla jos langa pedala de frana de mana.
    Acuma referitor la puterea motorului nu stiu ce sa iti zic, eu am condus nu o data o asemenea masina dar sincer nimic nu m-a depasit. Ca si idee cu treapta a 3-a il trag lejer pana la 130km/h.
    La tine inseamna ca undeva e o problema de nu iti trage bine motorul.
    Eu am motor de 2200 diesel simplu de 95 de cai, si nu ma face un logan de 1.4.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jacob View Post
      Te salut, sa le luam pe rand problemele tale.
      Martorul de radiator de care ziceai se aprinde cand nu mai este lichidul de racire la nivel, in cel mai rau caz senzor defect.
      Cel de la frana de mana se aprinde la denivelari din cauza ca nu sta fix intrerupatorul si se misca in locas. Remediere trebuie sa il fixezi cu putin silicon, acest intrerupator se afla jos langa pedala de frana de mana.
      Acuma referitor la puterea motorului nu stiu ce sa iti zic, eu am condus nu o data o asemenea masina dar sincer nimic nu m-a depasit. Ca si idee cu treapta a 3-a il trag lejer pana la 130km/h.
      La tine inseamna ca undeva e o problema de nu iti trage bine motorul.
      Eu am motor de 2200 diesel simplu de 95 de cai, si nu ma face un logan de 1.4.
      nu la asta m-am referit. mersi de cele 2 sfaturi. eu ma refeream ca am putere....dar nu se infige in linie dreapta...iau si eu cu a 3 130...dar cam greu. asta spuneam. daca o pun pe un tester imi zice ceva? legat de asta?

      Comment


      • #4
        Originally posted by tiby120 View Post
        buna ziua. ... si inca o chestie. pe loc se taie benzina la 4000. aveti idee cum scot limitatorul asta? va multumesc mult si astept un raspuns.
        Salut.
        Daca vrei sa spui ca stand pe loc nu o poti accelera mai mult de 4000 rpm atunci sa stii ca nu se poate pentru ca asa e acest model, vine din fabrica asa. De ce sa scoti limitatorul? Las-o asa, asa e construita.
        Last edited by wwk; 09-15-2011, 17:56 PM.

        Comment


        • #5
          NU stiu de cand ai masina dar la modelul acesta caroseria este destul de grea si pentru a pleca de pe loc cu sprint trebuie sa o turezi putin si apoi nu uita ca este un motor de turatie si cuplul maxim este undeva la 4200 de rotatii. Cand vrei sa-i arati la cineva cum merge masina trebuie sa te folosesti de cuplul maxim nu schimbi viteza la 2200 de rotatii ca atunci te ia si un Tico. Eu am incercat o vara intreaga sa plec pe asfalt cu schartait de roti si nu am reusit apoi al doilea an mi-a aratat sotia mea cum se face ( cu o vara inainte aveam cauciucuri deiarna si alea aveau alta priza la asfalt iar in al doilea an imi luasem cauciucuri de vara la mana a doua). Daca simti ca nu ai sprint verifica sonda lambda ca eu de cand am schimbat-o rupe asfaltul.

          Comment


          • #6
            Originally posted by fratele_roby View Post
            NU stiu de cand ai masina dar la modelul acesta caroseria este destul de grea si pentru a pleca de pe loc cu sprint trebuie sa o turezi putin si apoi nu uita ca este un motor de turatie si cuplul maxim este undeva la 4200 de rotatii. Cand vrei sa-i arati la cineva cum merge masina trebuie sa te folosesti de cuplul maxim nu schimbi viteza la 2200 de rotatii ca atunci te ia si un Tico. Eu am incercat o vara intreaga sa plec pe asfalt cu schartait de roti si nu am reusit apoi al doilea an mi-a aratat sotia mea cum se face ( cu o vara inainte aveam cauciucuri deiarna si alea aveau alta priza la asfalt iar in al doilea an imi luasem cauciucuri de vara la mana a doua). Daca simti ca nu ai sprint verifica sonda lambda ca eu de cand am schimbat-o rupe asfaltul.
            iti dai seama ca am si eu masina de vreo 2 ani si ceva si am incercat in toate felurile. imi dau si eu seama ca trebuie sa am mai mult de 2200 ca sa am parte de ceva actiune. o sa verific sonda lambda. dar cum fac asta. multumesc de sfaturile primite

            Comment


            • #7
              Verifica si nivelul lichidului de frana.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF