Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme martori w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme martori w202

    buna ziua. am o problema la un w202 c180. la curbe cand intru mai tare se aprinde becul de la radiator din stanga sus. am completat cu niste antigel....nu prea se mai aprinde...dar in schimb se aprinde si cel de la frana de mana cand am denivelari. aveti idee ce se intampla? si inca o chestie: asa e modelul asta de fel? mai puturos? adica un logan de 1.4 ma cam face daca se chinuie putin. si inca o chestie. pe loc se taie benzina la 4000. aveti idee cum scot limitatorul asta? va multumesc mult si astept un raspuns.

  • #2
    Te salut, sa le luam pe rand problemele tale.
    Martorul de radiator de care ziceai se aprinde cand nu mai este lichidul de racire la nivel, in cel mai rau caz senzor defect.
    Cel de la frana de mana se aprinde la denivelari din cauza ca nu sta fix intrerupatorul si se misca in locas. Remediere trebuie sa il fixezi cu putin silicon, acest intrerupator se afla jos langa pedala de frana de mana.
    Acuma referitor la puterea motorului nu stiu ce sa iti zic, eu am condus nu o data o asemenea masina dar sincer nimic nu m-a depasit. Ca si idee cu treapta a 3-a il trag lejer pana la 130km/h.
    La tine inseamna ca undeva e o problema de nu iti trage bine motorul.
    Eu am motor de 2200 diesel simplu de 95 de cai, si nu ma face un logan de 1.4.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jacob View Post
      Te salut, sa le luam pe rand problemele tale.
      Martorul de radiator de care ziceai se aprinde cand nu mai este lichidul de racire la nivel, in cel mai rau caz senzor defect.
      Cel de la frana de mana se aprinde la denivelari din cauza ca nu sta fix intrerupatorul si se misca in locas. Remediere trebuie sa il fixezi cu putin silicon, acest intrerupator se afla jos langa pedala de frana de mana.
      Acuma referitor la puterea motorului nu stiu ce sa iti zic, eu am condus nu o data o asemenea masina dar sincer nimic nu m-a depasit. Ca si idee cu treapta a 3-a il trag lejer pana la 130km/h.
      La tine inseamna ca undeva e o problema de nu iti trage bine motorul.
      Eu am motor de 2200 diesel simplu de 95 de cai, si nu ma face un logan de 1.4.
      nu la asta m-am referit. mersi de cele 2 sfaturi. eu ma refeream ca am putere....dar nu se infige in linie dreapta...iau si eu cu a 3 130...dar cam greu. asta spuneam. daca o pun pe un tester imi zice ceva? legat de asta?

      Comment


      • #4
        Originally posted by tiby120 View Post
        buna ziua. ... si inca o chestie. pe loc se taie benzina la 4000. aveti idee cum scot limitatorul asta? va multumesc mult si astept un raspuns.
        Salut.
        Daca vrei sa spui ca stand pe loc nu o poti accelera mai mult de 4000 rpm atunci sa stii ca nu se poate pentru ca asa e acest model, vine din fabrica asa. De ce sa scoti limitatorul? Las-o asa, asa e construita.
        Last edited by wwk; 09-15-2011, 17:56 PM.

        Comment


        • #5
          NU stiu de cand ai masina dar la modelul acesta caroseria este destul de grea si pentru a pleca de pe loc cu sprint trebuie sa o turezi putin si apoi nu uita ca este un motor de turatie si cuplul maxim este undeva la 4200 de rotatii. Cand vrei sa-i arati la cineva cum merge masina trebuie sa te folosesti de cuplul maxim nu schimbi viteza la 2200 de rotatii ca atunci te ia si un Tico. Eu am incercat o vara intreaga sa plec pe asfalt cu schartait de roti si nu am reusit apoi al doilea an mi-a aratat sotia mea cum se face ( cu o vara inainte aveam cauciucuri deiarna si alea aveau alta priza la asfalt iar in al doilea an imi luasem cauciucuri de vara la mana a doua). Daca simti ca nu ai sprint verifica sonda lambda ca eu de cand am schimbat-o rupe asfaltul.

          Comment


          • #6
            Originally posted by fratele_roby View Post
            NU stiu de cand ai masina dar la modelul acesta caroseria este destul de grea si pentru a pleca de pe loc cu sprint trebuie sa o turezi putin si apoi nu uita ca este un motor de turatie si cuplul maxim este undeva la 4200 de rotatii. Cand vrei sa-i arati la cineva cum merge masina trebuie sa te folosesti de cuplul maxim nu schimbi viteza la 2200 de rotatii ca atunci te ia si un Tico. Eu am incercat o vara intreaga sa plec pe asfalt cu schartait de roti si nu am reusit apoi al doilea an mi-a aratat sotia mea cum se face ( cu o vara inainte aveam cauciucuri deiarna si alea aveau alta priza la asfalt iar in al doilea an imi luasem cauciucuri de vara la mana a doua). Daca simti ca nu ai sprint verifica sonda lambda ca eu de cand am schimbat-o rupe asfaltul.
            iti dai seama ca am si eu masina de vreo 2 ani si ceva si am incercat in toate felurile. imi dau si eu seama ca trebuie sa am mai mult de 2200 ca sa am parte de ceva actiune. o sa verific sonda lambda. dar cum fac asta. multumesc de sfaturile primite

            Comment


            • #7
              Verifica si nivelul lichidului de frana.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF