Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

PROBLEMA MOTOR w203 2006 C220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by razvan1985 View Post
    Nu cred ca service-ul este de vina , cat lipsa timpului ca sa se ocupe de masina a rudei mele.
    .....dar la service-ul ala mare lucreaza DOAR unchiul tau? Inveti sa scoti singur un injector blocat in chiuloasa doar uitandu-te pe youtube.com.

    Oricum...la Merc,este destul de intalnita problema cu injectoarele blocate si nu cred ca masina ta este prima cu problema asta....deci schimba serviceul.


    Bafta.

    Off topic....si sper sa nu te supere gluma facuta de mine : eu,daca as fi in locul tau as rupe relatia cu finul,ghinionul este contagios.
    Last edited by RevengerW203; 09-09-2011, 22:22 PM.
    Hitler lebt durch Mercedes-Benz

    Comment


    • #17
      Originally posted by RevengerW203 View Post
      .....dar la service-ul ala mare lucreaza DOAR unchiul tau? Inveti sa scoti singur un injector blocat in chiuloasa doar uitandu-te pe youtube.com.

      Oricum...la Merc,este destul de intalnita problema cu injectoarele blocate si nu cred ca masina ta este prima cu problema asta....deci schimba serviceul.


      Bafta.

      Off topic....si sper sa nu te supere gluma facuta de mine : eu,daca as fi in locul tau as rupe relatia cu finul,ghinionul este contagios.
      Nu lucreaza doar el iti dai seama..ideea este ca el trebuia sa se ocupe de masina mea ca daca era asa o duceam din prima la oricare alt service.
      Vis-a-vis de service si de schimbarea lui cam asta am facut .Mai exact am luat(de fapt luni dimineata il i-au) motorul si il duc la un alt mecanic ca sa il desfaca. Acest mecanic la care duc motorul nu crede ca e vb de piston ci mai degraba e o supapa arsa. Pff de as avea eu norocul asta...
      OFF...Sper sa am norocul sa fie doar supapa ca tot ghinionul a fost la finul meu...in ceea ce-l privesc masinile chiar a avut maxim de ghinion. La a lui i-a picat turbo, s-a stricat cheia si nu o mai citea, catalizatorul, a ramas fara baterie si i-a sarit si o piatra in parbriz si totul in decurs de o luna. A si apropo majoritatea i s-au intamplat in afara tarii pe autostrada prin Italia. Asta dupa ce initial ii cazuse ambreiajul in Romania si de asta a si luat masina mea...

      Comment


      • #18
        Pentru asa ghinion trebuie sa fie masina proasta sau sa ai un stil deosebit de condus. Daca nu apus benzina, atunci poate a pus ceva motorina proasta. Oricum indicat e sa cureti toata instalatia de alimentare, rezervor ,conducte..... .
        Daca a suflat pe langa injector, poti sa inmoi calamina cu spray de curatat garnituri, de CRC e bun.

        Comment


        • #19
          Astazi am fost si am vazut mototrul desfacut in sfarsit dupa 3 luni si jumatate de asteptat. Problema este in felul urmator. Pistonul 4 a fost topit in cap si a fost afectat si un pic de tot pistonul 3. Pistoanele 2 si 1 sunt ok. Si supapa arsa la pistonul 4. Din cate s-a vazut asa la prima vedere se poate sa am norocul sa nu fie ciupit din bloc(camasa) erau doar niste depuneri de a;luminiu de la pistonul care s-a spart.Daca reusesc sa curat si sa fie in cote ok am sa-ui bag un set de 4 pistoane noi cu supapa si tot ce trebuie, daca nu luni il duce la masaurat sa vad daca pot sa-l fac de reparatia 1 si astfel am sa-i bag pistoane de reparatia 1.
          Apropo am depistat ca am si un mic joc la axul de la turbo si ca paletele sunt un pic cam "obosite". Stie cineva daca se repara sau se schimba si daca se repara poate cunoasteti pe cineva care se pricepe. am sa revin cu detalii despre ce am reusit sa fac.

          Comment


          • #20
            Dupa ce repari motorul, incearca sa determini si sa elimini cauza pt care s-a intamplat evenimentul. Treaba ca topitul unui piston poate fi doar un efect!
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #21
              Originally posted by cl600 View Post
              Dupa ce repari motorul, incearca sa determini si sa elimini cauza pt care s-a intamplat evenimentul. Treaba ca topitul unui piston poate fi doar un efect!
              Clar ca incerc sa aflu. In primul rand duc injectoarele la verificat...Daca nu gasesc nici o problema cu injectoarele sau cel putin cu cel ed la pistonul cu pricina nu prea vad care sa fie problema...M-am gandit ca ar putea fi de vina apa din motorina, dar totodata ma pune pe ganduri pt ca banuiesc ca pe rampa aceea de deasupra injectoarelor care distribuie motorina catre fiecare injector in parte nu are cum sa intre apa doar intr-un injector, ma gandesc ca baga apa pe toate 4.

              Comment


              • #22
                Cred ca pistonul s-a supraancalzit datorita nefunctionarii injectorului ce il alimenta.Prin supraancalzire au inceput sa se desprinda bucati din piston care bineanteles au fost aspirate si de pistonul vecin.In final a venit gripajul pistonului in cilindru.Normal ar fi o verificare a injectoarelor.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by robertino View Post
                  Cred ca pistonul s-a supraancalzit datorita nefunctionarii injectorului ce il alimenta.Prin supraancalzire au inceput sa se desprinda bucati din piston care bineanteles au fost aspirate si de pistonul vecin.In final a venit gripajul pistonului in cilindru.Normal ar fi o verificare a injectoarelor.
                  Asta clar...si sper ca asta sa fie si problema de la care s-a ajuns la toata treaba asta: un injector. Ca daca nu e nici un injector cu probleme, atunci am eu o problema mare: Bag 2000 euro in motor si nu stiu ce a cauzat topirea pistonului. Se poate intampla iar. Asa ca sper ca injectorul sa fie cauza problemei.

                  Comment


                  • #24
                    cat timp aveai de cand schimbasei uleiul?

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by robertino View Post
                      Cred ca pistonul s-a supraancalzit datorita nefunctionarii injectorului ce il alimenta.Prin supraancalzire au inceput sa se desprinda bucati din piston care bineanteles au fost aspirate si de pistonul vecin.In final a venit gripajul pistonului in cilindru.Normal ar fi o verificare a injectoarelor.


                      Daca taceai....folozof ramaneai !
                      Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                      Comment


                      • #26
                        Salutare!!! Am schimbat toate pistoanele de la masina, mai exact am luat 4 pistoane noi de reparatie 1 din Germania, toate garniturile, cuzinetii de bila, cuzinetii de palier, 2 supape de admisie si 2 supape de evacuare. Am trimis si injectoarele la verificat, dar problema se pare ca este datorata faptului ca a fost alergata si nu a avut suficient ulei. Asta din felul in care aratau cuzinetii. daca am dat jos motorul cu totul am dus si turbosuflanta la verificat. E un fel de revizie totala fortata. Sper ca dupa toata aceasta reparatie prin care a trecut sa nu mai am probleme cu ea. Vineri teoretic trebuie sa-i dau prima cheie. Va tin la curent.


                        P.S. Multumesc pentru opinii si sfaturi

                        Comment


                        • #27
                          Dar cum ramane cu senzorul nivelului de ulei? Nu trebuia oare sa iti dea alarma de nivel sub limita?
                          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by haddess View Post
                            Dar cum ramane cu senzorul nivelului de ulei? Nu trebuia oare sa iti dea alarma de nivel sub limita?
                            Aici m-ai prins. Nu s-a aprins nimic niciodata in bord gen martor ulei . In ziua cand a plecat masina la drum i-am verificat nivelul uleiului si mi-a indicat in bord ca mai are nevoie de 500 g ca sa ajunga la nivelul maxim. M-am gandit ca nu e o problema asa de mare 500 g lipsa.

                            Comment


                            • #29
                              Din auzite vorbesc (discutand cu un mecanic la care am facut schimbul de ulei) "se zice" ca in cazuri de MAXIMA urgenta motorul poate sa mearga fara probleme si cu 3 litri din 6,5, atata vreme cat nu iti bati joc de el sa il turezi. Parerea mea e ca s-a intamplat ceva de ai pierdut mult ulei in timpul mersului.
                              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by haddess View Post
                                Din auzite vorbesc (discutand cu un mecanic la care am facut schimbul de ulei) "se zice" ca in cazuri de MAXIMA urgenta motorul poate sa mearga fara probleme si cu 3 litri din 6,5, atata vreme cat nu iti bati joc de el sa il turezi. Parerea mea e ca s-a intamplat ceva de ai pierdut mult ulei in timpul mersului.
                                Pana la urma nu uleiul a fost problema ci un injector. astazi am pus motorul pe masina si am dus toate filtrele si ulei de cutie si de motor. maine spre seara sper sa ii dau prima cheie. Doamne ajuta!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF