Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pedala de ambreiaj - se blocheaza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am fost la Hassan
    Mi-a schimbat cilindrul si pomba de ambreiaj, spunea ca poate sa-mi schimbe doar una una dintre ele dar nu stie daca o schimba pe cea defecta, si oricum si cealalta e obosita
    M-a costat cu manopera + ceva lichid de frana + ciubuc 20 de lei fix 433 de lei
    Stiu ca e mai scump decat in Timisoara, dar deh, fata de hotul ala de mai sus care imi ceruse 1100 de lei e o diferenta!
    Deci, recomand Hassan!

    Multumesc de sfaturi,
    Cristi
    Last edited by cgherasim; 09-01-2011, 20:49 PM. Reason: greseli de ortografie

    Comment


    • #17
      Problema cu blocatul pedalei de ambreaj am avut-o si eu. Mai ales cind trebuia sa calc pedala pana la capat ni se bloca acolo si trebuia sa o ridic cu mana. Am cumparat pompa de la pedala si avand ceva timp liber am schimbat-o eu. Prieteni nu va recomand sa o schimbati singuri ca este cam mult de munca si este o pozitie de lucru destul de nasoala ( cu spatele pe pragul usii si cu capul sub pedele) si sa fim seriosi pentru 40 de lei cum au spus colegii nu se merita. Ceea ce vreau sa spun toata treaba s-a schimbat prin faptul ca ambreajul merge perfect si nu s-a mai blocat nici macar odata.

      Comment


      • #18
        Eu revin,de la o vreme nu ma mai inteleg cu schimbatul vitezelor,intra foarte greu,cand iau piciorul de pe ambreiaj se aude un uruit mic dar nu patineaza sau altceva,daca fac multe pedale incepe sa intre bine,dar dupa un timp iar e pedala moale si nici nu mai vrea sa iasa din viteze dapai sa o mai si bag... cineva mi-a zis ca ar fi placa de presiune,dar nu inteleg de ce?ca eu nu am forjat masina,simptomele au inceput sa apara dupa ce am schimbat pompa de ambreiaj(sh) a mea curgea si daca tineam un pic mai mult piciorul pe ambreiaj cu ea in viteza,pleca masina fara sa mai iau piciorul de pe ambreiaj.Oare sa schimb iar pompa?

        Comment


        • #19
          Ia-ti o pompa noua, nu e foarte scumpa astfel incat sa cauti sh, iar cum ziceam mai sus poate ar fi bine sa schimbi si cilindrul. Nici eu nu mai puteam scoate din viteza... trebuia sa opresc motorul, sa ridic pedala cu mana si apoi sa o scot din viteza... foarte neplacut.

          Comment


          • #20
            Originally posted by cgherasim View Post
            Ia-ti o pompa noua, nu e foarte scumpa astfel incat sa cauti sh, iar cum ziceam mai sus poate ar fi bine sa schimbi si cilindrul. Nici eu nu mai puteam scoate din viteza... trebuia sa opresc motorul, sa ridic pedala cu mana si apoi sa o scot din viteza... foarte neplacut.
            Dar la mine pedala nu ramane jos,ea revine...cand mi-a ramas jos a fost problema de la pompa si cilindru...acum nu o fii de la placa de presiune?

            Comment


            • #21
              ediskan89>>Aceste simtome care le spui tu provin de la placa de presiune(sau discul soare cum i se mai spune),problema e ca sunt doua piese care contribuie la aceste simptome1 placa de presiune si 2 cilindrul piston care debraiaza placa ,acesta are un cilindru rulment metalic in capatul in care actioneaza pe dintii placii de presiune.Acest cilindru daca este mai de slaba calitate sau are o uzura mai mare cauzata detimpul foarte mare de folosire,acesta se toceste sau se sparge pe margine si apasa pe discul soare cu o suprafata foarte mica.Deci este posibil sa schimbi si discul de presiune si pistonul debraiere central (cel despre care ti-am enumerat mai sus).Deci cel mai bine este daca schimbi placa de presiune cere sa verifice si pistonasul acela sa vada daca este in regula rulmentul acela,pt ca daca prezinta uzura mare va trebuii sa mai treci odata pe la service pt schimbarea lui cu timpul.sper ca nu te-am plictisit..o seara buna tuturor

              Comment


              • #22
                Am uitat sa mai mentionez ceva,poate ca tu ai schimbato dar cel care ti-a schimbato a pus noua sau tea pacalit cu una uzata sh???referitor la pistonul de debraiere sau pompa de ambreiaj cum ii zici

                Comment


                • #23
                  Originally posted by gmihai24 View Post
                  ediskan89>>Aceste simtome care le spui tu provin de la placa de presiune(sau discul soare cum i se mai spune),problema e ca sunt doua piese care contribuie la aceste simptome1 placa de presiune si 2 cilindrul piston care debraiaza placa ,acesta are un cilindru rulment metalic in capatul in care actioneaza pe dintii placii de presiune.Acest cilindru daca este mai de slaba calitate sau are o uzura mai mare cauzata detimpul foarte mare de folosire,acesta se toceste sau se sparge pe margine si apasa pe discul soare cu o suprafata foarte mica.Deci este posibil sa schimbi si discul de presiune si pistonul debraiere central (cel despre care ti-am enumerat mai sus).Deci cel mai bine este daca schimbi placa de presiune cere sa verifice si pistonasul acela sa vada daca este in regula rulmentul acela,pt ca daca prezinta uzura mare va trebuii sa mai treci odata pe la service pt schimbarea lui cu timpul.sper ca nu te-am plictisit..o seara buna tuturor
                  Banuiam eu ca e ceva in neregula,pentru ca atunci cand lucrez cu ambreiajul,in special la debreiere imi uruie ceva ca si cum e un rulment spart,dar se aude numai cat iau piciorul de pe ambreiaj,cand se cupleaza nu se mai aude...oricum aveam mai multe de reparat la ea,astept sa imi vina mecanicul,sper sa mai pot trage de ea vreo o luna.Oricum mersi de sfaturi

                  Comment


                  • #24
                    Eu nu inteleg de ce cateodata merge ca si cum nu are nimic???nu poate sa fie pompa?ca de cand am schimbat-o face figurile astea,mai nou m-am dus sa vad cat e pretul pt un kit de ambreiaj si...1700 ron???pai cu banii astia imi mai iau o masina...

                    Comment


                    • #25
                      Sper sa nu se ia ca si reclama de catre admin.ediskan89..eu am gasit la autokarma.ro kit la 1.200 si ceva plus transportul care e vreo 25 de lei parca daca comanzi pe net.am mai cumparat de la ei acum vreun an cateva piese si am fost multumit.incercati si voi.o seara buna si km kt mai multi!

                      Comment


                      • #26
                        Si inca ceva ca am uitat.pai la tine cu ambreiaju e la fel ca si cum ai bate un cui de fier cu un ciocan de lemn.adik ciocanu se strica cuiul se cam indoaie din cauza lovirii incorecte ca sa ma exprim asa,cum si in cazul tau utilizand indelung pompa stricata ,s-a bulit restu...intelegi unde bat.succes.

                        Comment


                        • #27
                          cum se cheama pompa aia de la pedale ce trebuie schimbata? pompa centrala ambreiaj??

                          Comment


                          • #28
                            ramane pedala moale de la ambreiaj

                            Salut . am un mercedes C200 din 94 si vreau sa zic k nu prea am avut probleme cu el mai pana sapt trecuta. In timp ce merg prin oras imi ramane blocat pedala de la ambreiaj ptr 2-3 sec si dupaia revine inapoi . La drum lung n am probleme nu patineaza merge perfect . Mam uitat la vasul unde este lichidul de la servo si este sub minim oare are leg lichidul de la servo cu pompa de la ambreiaj ? o sa completez maine si o sa revin cu detalii .

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Marian Gul View Post
                              Salut . am un mercedes C200 din 94 si vreau sa zic k nu prea am avut probleme cu el mai pana sapt trecuta. In timp ce merg prin oras imi ramane blocat pedala de la ambreiaj ptr 2-3 sec si dupaia revine inapoi . La drum lung n am probleme nu patineaza merge perfect . Mam uitat la vasul unde este lichidul de la servo si este sub minim oare are leg lichidul de la servo cu pompa de la ambreiaj ? o sa completez maine si o sa revin cu detalii .
                              Salutare, pompa de ambreaj nu are nici o legatura cu uleiul servo!
                              Mai degraba verifica nivelul lichidului de la frana.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment


                              • #30
                                Salutare tuturor! nustiu daca postez bine aici dar cred ca problema care o am eu se trage de la ambreaj, problema este in felul la pornire in viteza 1 se porneste cu zmuncituri si este o senzatie de parca ar fi tamponul de la cutie rupt sau parca nu sta fix ceva pe acolo, celelalte viteze intra ok fara nici o zmuncitura, ca sa pornesc normal fara zmuncituri trebuie sa turez motorul pana in 2000 de rotaii si sa dau drumu la ambreaj foarte incet. Lichidul de frana sta intre minim si maxim dar nu a fost schimbat de 2 ani, tamponul de la cutie este schimbat, m-am uitat pe langa pedeala de ambrej si nu scapa ulei. Spuneti-mi va rog cu ce verificari trebuie sa incep. Masina MB C180 W202 AN 94 cutie manuala cod: 717416 06 632222
                                Multumesc.
                                Last edited by sergiur2005; 03-18-2013, 11:13 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF