Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pedala de ambreiaj - se blocheaza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pedala de ambreiaj - se blocheaza

    Salutare,

    W202, 1.8 benzina, an 93

    Daca tin apasata pedala de ambreiaj mai mult de cateva secunde (cand dau cu spatele de exemplu, sau cand vreau sa merg f incet, sa urc o bordura in treapta I) pacatoasa de padala de ambreiaj imi ramane blocata jos si nu mai pot scoate din viteza.
    Trebuie ori sa opresc motorul - cand parchez si nu mai am unde ma duce - si sa trag efectiv de pedala in sus, ori daca sunt in mers si am spatiu, sa bag piciorul sub pedala si sa o trag in sus...


    Iar in ultima vreme vad ca are momente in care pedala e foarte moale, se duce in jos prea usor si atunci clar ramane blocata, chiar daca nu o tin jos timp mai indelungat, asa cum ziceam in randurile de mai sus.

    E enervanta tare situatia, si cred ca poate deveni si periculoasa la un moment dat sa nu pot sa scot din viteza...
    Aveti vreo idee unde e buba?

    Multam mult
    Cristi

  • #2
    Vezi cat lichid de frana ai in borcan (in caz ca e putin trebuie sa completezi si o sa-si revina) sau s-au dus garniturile de la pompita de la pedala (te costa foarte putin kit-ul de reparatie) ! Bafta
    W202, C180 elegance, 1995

    Comment


    • #3
      Vezi daca nu ai pierderi de lichid. Daca nu curge nicaieri, atunci ai probleme cu pompa. Lichidul a fost schimbat? Se schimba din 2 in 2 ani, in toata instalatia, frana si ambreaj.

      Comment


      • #4
        Aceeasi problema am avut-o si eu la un w202 din 93,prima oara a fost pompa de la pedale,garniturile sunt cam 30 ron,dar s-au dus iar dupa 3 luni,sfatul meu e alta pompa,dupa s-a dus cilindrul,care este la cutia de viteze,are si aia garnituri,eu le-am schimbat si nu am mai avut probleme,deocamdata!

        Comment


        • #5
          Rulmentul de presiune .
          Acesta când își dă obștescul sfârșit are simtomele pe care le descrii tu aici
          Iubitor de Mercedes

          Comment


          • #6
            Salutare din nou

            Lichid de frana e in borcan peste limita minima... insa eu am masina de aproape 3 ani si nu l-am schimbat niciodata pana acum

            Acum cateva zila am fost la un service, i-am spus mecanicului despre ce e vorba, a apasat de cateva ori pedala, a vazut cum si cand ramane blocata jos si a zis ca trebuie schimbata placa de presiune - a gasit-o pe la 500 de lei si pe urma zice ca mai bine schimb tot chitul de ambreiaj, care e in jur de 800 de lei, de la SACHS + manopera 300... sa fim sanatosi

            Absolut intaplator, dupa cateva ore ma uitam eu pe la motor sa-mi fac de lucru in timp ce asteptam pe cineva, si se opreste lange mine un nene... ma intreaba ce problema am, ii spun, si ma trimite la un mecanic arab de prin zona Dristor... mai auzisem eu de el, insa uitasem acum... numai bine, sper sa ma ajute si poate ies ceva mai ieftin

            Ce ziceti? Intr-adevar placa de presiune ambreiaj e defecta? Daca ar fi numai pompa sau rulmentul as scapa mult mai ieftin... sa vedem ce zice si Hassan

            Comment


            • #7
              Originally posted by cgherasim View Post
              Salutare din nou

              Lichid de frana e in borcan peste limita minima... insa eu am masina de aproape 3 ani si nu l-am schimbat niciodata pana acum

              Acum cateva zila am fost la un service, i-am spus mecanicului despre ce e vorba, a apasat de cateva ori pedala, a vazut cum si cand ramane blocata jos si a zis ca trebuie schimbata placa de presiune - a gasit-o pe la 500 de lei si pe urma zice ca mai bine schimb tot chitul de ambreiaj, care e in jur de 800 de lei, de la SACHS + manopera 300... sa fim sanatosi

              Absolut intaplator, dupa cateva ore ma uitam eu pe la motor sa-mi fac de lucru in timp ce asteptam pe cineva, si se opreste lange mine un nene... ma intreaba ce problema am, ii spun, si ma trimite la un mecanic arab de prin zona Dristor... mai auzisem eu de el, insa uitasem acum... numai bine, sper sa ma ajute si poate ies ceva mai ieftin

              Ce ziceti? Intr-adevar placa de presiune ambreiaj e defecta? Daca ar fi numai pompa sau rulmentul as scapa mult mai ieftin... sa vedem ce zice si Hassan

              Din cate stiu eu, placa de presiune nu blocheaza pedala, sau o face moale.
              Cand e dusa placa de presiune, iti patineaza ambreiajul, nu mai ai demaraj corespunzator, nu mai poti baga si scoate din viteza, dar pedala se comporta normal.

              Eu zic ca ai probleme la una din pompele de ambreiaj, ori la cea de la pedala ori la cilindrul de la cutie.

              Kitul de reperatie pentru oricare din ele este aprox 20 lei, si poti tu inlocui garniturile.

              Eu am schimbat garniturile in pompe (Autofren - 18 lei/setul) de vreo 2 ani, si inca e ok.


              Bafta !
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #8
                Eu mi-am schimbat pompa,dar imi intra greu in viteze,ca sa intre bine treebuie sa fac mai multe pedale,oare ce o fii?trebuie aerisit cumva?ca eu nu am facut asa ceva,lichid nu imi mai pierde.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ediskan89 View Post
                  Eu mi-am schimbat pompa,dar imi intra greu in viteze,ca sa intre bine treebuie sa fac mai multe pedale,oare ce o fii?trebuie aerisit cumva?ca eu nu am facut asa ceva,lichid nu imi mai pierde.
                  Asta o patesc si eu,rar ce-i drept,dar din cate am auzit s-ar putea sa fie problema la ambreiaj.Lichidul e in parametri si a fost schimbat de un an.
                  W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                  Comment


                  • #10
                    Eu nu am aerisit-o deloc,am crezut ca daca a mers din prima o sa se aeriseasca ea singura cand fac pedale,mie mi se intampla mai ales dimineata cand o pornesc la prima pedala nu da semne ca ar vrea sa intre in viteze,dar pedala nu o mai agata...o sa incerc sa aerisesc.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ediskan89 View Post
                      Eu nu am aerisit-o deloc,am crezut ca daca a mers din prima o sa se aeriseasca ea singura cand fac pedale,mie mi se intampla mai ales dimineata cand o pornesc la prima pedala nu da semne ca ar vrea sa intre in viteze,dar pedala nu o mai agata...o sa incerc sa aerisesc.
                      Poti aerisi, pe la cilindrul de la cutie, dar s-ar putea sa nu te ajute.

                      Ambreiajul la W202, ca si la multe altele se aeriseste singur, prin simpla apasare a pedalei, daca te uiti la vasul unde pui lichid, vezi ca are un manson (capacel) de cauciuc undeva intr-o parte, pe acolo iese aerul, cand se aeriseste.

                      Posibil sa ai probleme cu una din garniturile care face presiune in pompa sau cilindru.
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by marele_alb View Post
                        Kitul de reperatie pentru oricare din ele este aprox 20 lei, si poti tu inlocui garniturile.
                        Se schimba prin interior? Sau pe sub masina?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cgherasim View Post
                          Se schimba prin interior? Sau pe sub masina?
                          Se schimba un pic mai greu , pompa e cca 65 de lei si manopera vreo 40 de lei la orice sevice autorizat, nu se merita sa te bagi tu la schimbat ca e un pic dificil,nu cine stie ce mare scofala, dar daca nu ai mai schimbat nu face deranjul(manopera)=40 de lei +/- vreo 10 lei in functie de service. Apropo: nu te baga la chinezarii cu kit de reparatii si alte improvizatii ca nu se justifica, alta pompa si gata .
                          Last edited by mariusbmm; 08-29-2011, 21:43 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by marele_alb View Post
                            Poti aerisi, pe la cilindrul de la cutie, dar s-ar putea sa nu te ajute.

                            Ambreiajul la W202, ca si la multe altele se aeriseste singur, prin simpla apasare a pedalei, daca te uiti la vasul unde pui lichid, vezi ca are un manson (capacel) de cauciuc undeva intr-o parte, pe acolo iese aerul, cand se aeriseste.

                            Posibil sa ai probleme cu una din garniturile care face presiune in pompa sau cilindru.
                            Tocmai,ca nu am,m-am tot uitat,inainte se aerisea singur,dar si pierdea lichid,acum nu mai pierde,deci garniturile sunt bune.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ediskan89 View Post
                              Tocmai,ca nu am,m-am tot uitat,inainte se aerisea singur,dar si pierdea lichid,acum nu mai pierde,deci garniturile sunt bune.
                              Ti-am incercuit cu rosu mansonul ala de cauciuc !
                              Attached Files
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF