Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu acceleratia

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu acceleratia

    Buna ziua, sunt nou pe aici, incerc sa nu deranjez prea tare numai ca chiar am nevoie de ajutor.
    Sunt de curand posesorul unui merc C180, an fabricatie 1995, cutie automata, benzina!
    Ce se intampla:
    In timp ce merg cu masina dupa ce cumva creste apa peste 80grade incep si problemele, deodata imi scade puterea, scade in turatie de la 3000 - 3500 la 500 - 800 lucru destul de deranjant.
    Daca calc din nou acceleratia pana la fund isi revine, e un simptom ca si cum mi-ar taia benzina
    Am cautat un tester pentru ea in Giurgiu dar nu am gasit asa ca am plecat la Bucuresti. testerul mi-a dat urmatoarele 3 coduri:
    CODE001:
    20 (MB- code 023) Stored O2 senzor, open circuit
    CODE002:
    32 (MB - Code 029) Stored Lambda control mixture too rich
    Code003:
    80 (MB_ Code 061) Stored - term self - adjustment faulty at idle speed or part load

    Presupun ca ar fi bine sa adaug si
    injection time 0.04ms
    injection timing 38.95 ms
    O2 senzor voltaj 910 mV
    O2 senzor control 4.88mV
    Credeti ca ma poate ajuta cineva ca parca nu as vrea sa schimb bujiile, injectoarele, sonda lambda, debitmetru si cine stie ce ma mai pun idiotii mei de la Giurgiu sa schimb la ea, si sa fie doar vreun fir intrerupt..
    va multumesc anticipat
    Sau daca stiti un doctor bun pt asa ceva recomandati-mi-l si mie
    Mihai Grigore - 0765551910

  • #2
    chiar nu stie nimeni

    Chiar nu ma ajuta si pe mine nimeni?

    Comment


    • #3
      Am rezolvat

      Originally posted by c180 1995 View Post
      Chiar nu ma ajuta si pe mine nimeni?
      Multumesc tare mult pentru ajutor, am sperat ca o sa gasesc pe cineva care sa ma ajute si pe mine..in fine,
      Fiind mai nou utilizator de Mercedes, anterior indragostit de italience, topit dupa dupa Alfe, mi-a fost putin mai greu sa ma obisnuiesc cu Mercedesul.
      Problema nu era grava, desi a trebuit sa incerc toate celelalte variante complicate.
      Am curatat clapeta de acceleratie, bineinteles ca saraca nu avea nimic, dar am luat-o, dat jos, curatat cu wd40, montat la loc. rezulatat ...nimic.
      Schimba bujiile , cumpara NKG cu 4 electrozi in bot 80 ron bucata, cele vechi erau caramizii rumene si frumoase ca o piersica coapta, nu avea nimic, dar ... ca sa imi scot din cap ....
      Debitmetru, uita-te la el, cauta da jos sterge, curata frumos, incercat si altul de la alta masini ...nimic.
      Asa ca singura varianta pe care o mai aveam si fugisem de ea era sa verific sonda Lambda. Du-te frumos la un elevator, platit 20 ron sa ma uit pe dedesupt sa vad unde e sonda Lambda, nimic, nu am gasit-o.
      Cauta disperat pe net cum arata chestia respectiva si cam pe unde ar putea fi, in fine gfasit in stanga motorului, cu acces extrem de facil uitat la ea, 2 fire care se mai tineau intro lita, mers pe fir pana la compartimentul computer de borsd, scos mufa de la sonda functioneaza perfect.
      Singura problema este cred ca mi-a crescut un pic consumul, mergeam cu 6.8 afara si 9.5 oras, acum cred ca merg cu 8.5 afara si cam 12.5 in oras.
      E un pic cam scumpa noua ...500 ron cam ce am gasit eu asa ca o sa mai astepte o saptamana pana o cumpar.
      O sa revin sa va spun cum functioneaza dupa inlocuire

      Comment


      • #4
        Originally posted by c180 1995 View Post
        Multumesc tare mult pentru ajutor, am sperat ca o sa gasesc pe cineva care sa ma ajute si pe mine..in fine,
        Fiind mai nou utilizator de Mercedes, anterior indragostit de italience, topit dupa dupa Alfe, mi-a fost putin mai greu sa ma obisnuiesc cu Mercedesul.
        Problema nu era grava, desi a trebuit sa incerc toate celelalte variante complicate.
        Am curatat clapeta de acceleratie, bineinteles ca saraca nu avea nimic, dar am luat-o, dat jos, curatat cu wd40, montat la loc. rezulatat ...nimic.
        Schimba bujiile , cumpara NKG cu 4 electrozi in bot 80 ron bucata, cele vechi erau caramizii rumene si frumoase ca o piersica coapta, nu avea nimic, dar ... ca sa imi scot din cap ....
        Debitmetru, uita-te la el, cauta da jos sterge, curata frumos, incercat si altul de la alta masini ...nimic.
        Asa ca singura varianta pe care o mai aveam si fugisem de ea era sa verific sonda Lambda. Du-te frumos la un elevator, platit 20 ron sa ma uit pe dedesupt sa vad unde e sonda Lambda, nimic, nu am gasit-o.
        Cauta disperat pe net cum arata chestia respectiva si cam pe unde ar putea fi, in fine gfasit in stanga motorului, cu acces extrem de facil uitat la ea, 2 fire care se mai tineau intro lita, mers pe fir pana la compartimentul computer de borsd, scos mufa de la sonda functioneaza perfect.
        Singura problema este cred ca mi-a crescut un pic consumul, mergeam cu 6.8 afara si 9.5 oras, acum cred ca merg cu 8.5 afara si cam 12.5 in oras.
        E un pic cam scumpa noua ...500 ron cam ce am gasit eu asa ca o sa mai astepte o saptamana pana o cumpar.
        O sa revin sa va spun cum functioneaza dupa inlocuire

        E drept ca sonda lambda stiu in mare la ce foloseste dar mai putin de cum arata. Insa daca ai gasit acele fire afectate nu exista vreo posibilitate sale inlocuiesti?cred ca e de incercat pana sa cumperi una noua ... zic si eu

        Comment


        • #5
          Originally posted by Roni View Post
          E drept ca sonda lambda stiu in mare la ce foloseste dar mai putin de cum arata. Insa daca ai gasit acele fire afectate nu exista vreo posibilitate sale inlocuiesti?cred ca e de incercat pana sa cumperi una noua ... zic si eu
          Firele sunt crestate exact de la imbinarea cu sonda efectica, acolo ele intra in ceva ce seamana a un silicon, in care se infunda.
          M-am uita eu la ele, daca erau retezate un pic mai sus, as fi incercat sa le inlocuiesc, numai ca acolo de unde sunt retezate nu am nici cea mai mica sansa.
          NOUA!

          Comment


          • #6
            9.5 in oras si 6.8 afara frumos coonsum chiar mai mic decat cel dat de producator nu cred
            pentru ca conduc acelas tip de masina tot automata din 96 si nu am scos niciodata sub 11
            Acuma depinde si cat de agomerat la voi

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF