Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cu acceleratia

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu acceleratia

    Buna ziua, sunt nou pe aici, incerc sa nu deranjez prea tare numai ca chiar am nevoie de ajutor.
    Sunt de curand posesorul unui merc C180, an fabricatie 1995, cutie automata, benzina!
    Ce se intampla:
    In timp ce merg cu masina dupa ce cumva creste apa peste 80grade incep si problemele, deodata imi scade puterea, scade in turatie de la 3000 - 3500 la 500 - 800 lucru destul de deranjant.
    Daca calc din nou acceleratia pana la fund isi revine, e un simptom ca si cum mi-ar taia benzina
    Am cautat un tester pentru ea in Giurgiu dar nu am gasit asa ca am plecat la Bucuresti. testerul mi-a dat urmatoarele 3 coduri:
    CODE001:
    20 (MB- code 023) Stored O2 senzor, open circuit
    CODE002:
    32 (MB - Code 029) Stored Lambda control mixture too rich
    Code003:
    80 (MB_ Code 061) Stored - term self - adjustment faulty at idle speed or part load

    Presupun ca ar fi bine sa adaug si
    injection time 0.04ms
    injection timing 38.95 ms
    O2 senzor voltaj 910 mV
    O2 senzor control 4.88mV
    Credeti ca ma poate ajuta cineva ca parca nu as vrea sa schimb bujiile, injectoarele, sonda lambda, debitmetru si cine stie ce ma mai pun idiotii mei de la Giurgiu sa schimb la ea, si sa fie doar vreun fir intrerupt..
    va multumesc anticipat
    Sau daca stiti un doctor bun pt asa ceva recomandati-mi-l si mie
    Mihai Grigore - 0765551910

  • #2
    chiar nu stie nimeni

    Chiar nu ma ajuta si pe mine nimeni?

    Comment


    • #3
      Am rezolvat

      Originally posted by c180 1995 View Post
      Chiar nu ma ajuta si pe mine nimeni?
      Multumesc tare mult pentru ajutor, am sperat ca o sa gasesc pe cineva care sa ma ajute si pe mine..in fine,
      Fiind mai nou utilizator de Mercedes, anterior indragostit de italience, topit dupa dupa Alfe, mi-a fost putin mai greu sa ma obisnuiesc cu Mercedesul.
      Problema nu era grava, desi a trebuit sa incerc toate celelalte variante complicate.
      Am curatat clapeta de acceleratie, bineinteles ca saraca nu avea nimic, dar am luat-o, dat jos, curatat cu wd40, montat la loc. rezulatat ...nimic.
      Schimba bujiile , cumpara NKG cu 4 electrozi in bot 80 ron bucata, cele vechi erau caramizii rumene si frumoase ca o piersica coapta, nu avea nimic, dar ... ca sa imi scot din cap ....
      Debitmetru, uita-te la el, cauta da jos sterge, curata frumos, incercat si altul de la alta masini ...nimic.
      Asa ca singura varianta pe care o mai aveam si fugisem de ea era sa verific sonda Lambda. Du-te frumos la un elevator, platit 20 ron sa ma uit pe dedesupt sa vad unde e sonda Lambda, nimic, nu am gasit-o.
      Cauta disperat pe net cum arata chestia respectiva si cam pe unde ar putea fi, in fine gfasit in stanga motorului, cu acces extrem de facil uitat la ea, 2 fire care se mai tineau intro lita, mers pe fir pana la compartimentul computer de borsd, scos mufa de la sonda functioneaza perfect.
      Singura problema este cred ca mi-a crescut un pic consumul, mergeam cu 6.8 afara si 9.5 oras, acum cred ca merg cu 8.5 afara si cam 12.5 in oras.
      E un pic cam scumpa noua ...500 ron cam ce am gasit eu asa ca o sa mai astepte o saptamana pana o cumpar.
      O sa revin sa va spun cum functioneaza dupa inlocuire

      Comment


      • #4
        Originally posted by c180 1995 View Post
        Multumesc tare mult pentru ajutor, am sperat ca o sa gasesc pe cineva care sa ma ajute si pe mine..in fine,
        Fiind mai nou utilizator de Mercedes, anterior indragostit de italience, topit dupa dupa Alfe, mi-a fost putin mai greu sa ma obisnuiesc cu Mercedesul.
        Problema nu era grava, desi a trebuit sa incerc toate celelalte variante complicate.
        Am curatat clapeta de acceleratie, bineinteles ca saraca nu avea nimic, dar am luat-o, dat jos, curatat cu wd40, montat la loc. rezulatat ...nimic.
        Schimba bujiile , cumpara NKG cu 4 electrozi in bot 80 ron bucata, cele vechi erau caramizii rumene si frumoase ca o piersica coapta, nu avea nimic, dar ... ca sa imi scot din cap ....
        Debitmetru, uita-te la el, cauta da jos sterge, curata frumos, incercat si altul de la alta masini ...nimic.
        Asa ca singura varianta pe care o mai aveam si fugisem de ea era sa verific sonda Lambda. Du-te frumos la un elevator, platit 20 ron sa ma uit pe dedesupt sa vad unde e sonda Lambda, nimic, nu am gasit-o.
        Cauta disperat pe net cum arata chestia respectiva si cam pe unde ar putea fi, in fine gfasit in stanga motorului, cu acces extrem de facil uitat la ea, 2 fire care se mai tineau intro lita, mers pe fir pana la compartimentul computer de borsd, scos mufa de la sonda functioneaza perfect.
        Singura problema este cred ca mi-a crescut un pic consumul, mergeam cu 6.8 afara si 9.5 oras, acum cred ca merg cu 8.5 afara si cam 12.5 in oras.
        E un pic cam scumpa noua ...500 ron cam ce am gasit eu asa ca o sa mai astepte o saptamana pana o cumpar.
        O sa revin sa va spun cum functioneaza dupa inlocuire

        E drept ca sonda lambda stiu in mare la ce foloseste dar mai putin de cum arata. Insa daca ai gasit acele fire afectate nu exista vreo posibilitate sale inlocuiesti?cred ca e de incercat pana sa cumperi una noua ... zic si eu

        Comment


        • #5
          Originally posted by Roni View Post
          E drept ca sonda lambda stiu in mare la ce foloseste dar mai putin de cum arata. Insa daca ai gasit acele fire afectate nu exista vreo posibilitate sale inlocuiesti?cred ca e de incercat pana sa cumperi una noua ... zic si eu
          Firele sunt crestate exact de la imbinarea cu sonda efectica, acolo ele intra in ceva ce seamana a un silicon, in care se infunda.
          M-am uita eu la ele, daca erau retezate un pic mai sus, as fi incercat sa le inlocuiesc, numai ca acolo de unde sunt retezate nu am nici cea mai mica sansa.
          NOUA!

          Comment


          • #6
            9.5 in oras si 6.8 afara frumos coonsum chiar mai mic decat cel dat de producator nu cred
            pentru ca conduc acelas tip de masina tot automata din 96 si nu am scos niciodata sub 11
            Acuma depinde si cat de agomerat la voi

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF