Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w202 ceasurile din bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w202 ceasurile din bord

    Am achizitionat de curand un w202 c180 benzina. Merge bine in afara de ceasurile din bord. La nivelul benzinei din rezervor indicatorul arata cateodata plin, cateodata gol. Ce ar putea fi?
    inca ceva, noaptea, nu se aprinde lumina la ceasul ce arata viteza. la celelalte indicatoare se aprind becurile.
    va multumesc

  • #2
    Trebuie sa ii schimbi becurile din inauntru,la indicatoru de combustibil sar putea sa fie mizerie sau sa se fi oxidat pe acol ceva.

    Comment


    • #3
      Si mie imi este ars un bec la indicatorul de conbustibil.

      Am vazut pe net ca trebuie scos cadranul cu ceasurile utilizand un fel de agrafe tragand de laterale. Unii spuneau ca trebuie demontat volanul.

      Cum sta defapt treaba, e relativ simplu de schimbat becurile de la ceasurile de bord sau trebuie apelat la un service pt asta?

      Poate cineva descrie procedura de scoatere si schimbare a becurilor din ceasurile de bord?
      Mercedes Benz C240 - W202 - 1997
      Motor V6 125kW Benzina, Automata 5 Viteze

      Comment


      • #4
        E foarte simplu,cu un pic de imaginatie si, bineinteles, indeminare se rezolva lejer in 15 min.Trebuie confectionate 2 "ghiare" ptr extragerea ceasurilor si nu mai e nevoie de demontat capacul de plastic de sub bord.Apoi ,cu atentie,se trag ceasurile deasupra volanului.Se deconecteaza cei 2 conectori electrici si se trage, cu grija, ceasurile in lateral.Nu e nevoie de demontat volanul!

        Comment


        • #5
          Originally posted by WEBcast View Post
          Si mie imi este ars un bec la indicatorul de conbustibil.

          Am vazut pe net ca trebuie scos cadranul cu ceasurile utilizand un fel de agrafe tragand de laterale. Unii spuneau ca trebuie demontat volanul.

          Cum sta defapt treaba, e relativ simplu de schimbat becurile de la ceasurile de bord sau trebuie apelat la un service pt asta?

          Poate cineva descrie procedura de scoatere si schimbare a becurilor din ceasurile de bord?
          Trebuie sa virezi volanu intr-o pozitie unde partea de sus a volanului sa nu deranjeze scoaterea bordului prin dreapta,eu zic ca mai bn dai jos si panou de desubt ca e mai sigur poti trage cu o scula deaia din dreapta cadranului si cu mana pe sub bord impingi din stanga cadranului pana iasa cand a iesit scoti mufele din spatele cadranului si il scoti prin dreapta volanuluieu asa am facut.(mi-am facut doua chesti dinalea dintr-o sarma oteloasa le face sub forma de L si la capatul cel mai lung al e-L-lui indoi putin sa poti baga intre cadran si bord le faci un cioc de vultur cum sar zice) da sa fi atent la ce becuri cumperi sa iei exact de care iti trebuie ca ele daca sunt mai puternice se vad aiurea prea luminos.Spor la treaba! am uitat sa precizez ca L-urile sa le bagi cu ciocu care il faci in sus si dupaia invarti de ele sau de el poti folosi si unu numai.
          Last edited by Victor123; 07-14-2011, 06:56 AM.

          Comment


          • #6
            Exact cum a zis Victor123 e procedeul. Dar NU UITA SA SCOTI BORNA DE LA BATERIE, sa nu-ti ramana semnal la SRS aprins dupa operatiune.
            Numa bine
            Last edited by spurlos; 07-14-2011, 08:23 AM.

            Comment


            • #7
              Exact cum a zis Victor123 e procedeul. Dar NU UITA SA SCOTI BORNA DE LA BATERIE, sa nu-ti ramana semnal la SRS aprins dupa operatiune.
              Numa bine
              Eu am folosit 2 sarme in forma de Z la un capat are aproximativ 3 mm(cel care intra langa ceasuri) iar celalalt e mai mare pentru maner sa poti trage de el. NU scoate volanul ca nu trebuie. Tine cheia in contact iar volanul initial drept, dupa ce scoti ceasurile vireaza usor dreapta sa iasa. Cand scoti mufele, 2 la numar, sa si grija sa apesi "umarul" de deasupra mufei care blocheaza clama ce trebuie impinsa in sens invers al intrarii cablurilor in mufa.

              Comment


              • #8
                Originally posted by spurlos View Post
                Exact cum a zis Victor123 e procedeul. Dar NU UITA SA SCOTI BORNA DE LA BATERIE, sa nu-ti ramana semnal la SRS aprins dupa operatiune.
                Numa bine
                Eu am folosit 2 sarme in forma de Z la un capat are aproximativ 3 mm(cel care intra langa ceasuri) iar celalalt e mai mare pentru maner sa poti trage de el. NU scoate volanul ca nu trebuie. Tine cheia in contact iar volanul initial drept, dupa ce scoti ceasurile vireaza usor dreapta sa iasa. Cand scoti mufele, 2 la numar, sa si grija sa apesi "umarul" de deasupra mufei care blocheaza clama ce trebuie impinsa in sens invers al intrarii cablurilor in mufa.
                pai de ce sa ramana SRS-u aprins?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Victor123 View Post
                  pai de ce sa ramana SRS-u aprins?
                  Scoate borna de la baterie.Eu sunt patit cu SRS-ul.Scoti borna (-),dupa care deconectezi mufele din bord.Eu chiar ieri am avut treaba cu becurile din bord,in sensul ca le-am schimbat pe LED-uri.Am dat panoul de sub volan jos si am impins cu grija bordul afara.
                  W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Victor123 View Post
                    pai de ce sa ramana SRS-u aprins?
                    Scoate borna de la baterie.Eu sunt patit cu SRS-ul.Scoti borna (-),dupa care deconectezi mufele din bord.Eu chiar ieri am avut treaba cu becurile din bord,in sensul ca le-am schimbat pe LED-uri.Am dat panoul de sub volan jos si am impins cu grija bordul afara.Cred ca este suficient sa nu pui deloc cheia in contact si sa rasucesti,dar cel mai indicat este sa decuplezi borna!!!
                    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                    Comment


                    • #11
                      La ceasuri ai curent si fara cheie in contact de aceea am zis sa lasi cheia in contact sa poti roti de volan in cazul in care ai nevoie sa scoti ceasurile mai usor, dar deconecteaza borna ca eu am patit-o cu martorul SRS si ca mine altii. Legat de dat jos panoul de sub volan eu zic ca mai mult te chinui, mai usor cu sarmulitele de 100 de ori.
                      Numa bine.
                      Last edited by spurlos; 07-14-2011, 15:06 PM.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF