Va salut!
Masina este un w202, C180, elegance din 1995 cu AC. Motorul are ''171000 km'' ( probabil in visele mele ) dar merge si trage absolut exceptional ( nu o compar cu o sportiva ). Cutie manuala.
Ca la multi useri, ... 2-3 zile de nepornit masina = baterie moarta.
Studiat forum, vazut ca eu am baterie de 2 lei( 55Ah )...rezultat...cumparat baterie de 85Ah. Problema rezolvata partial adica se descarca in 1 saptamana...
Am pus un ampermetru in serie cu bateria si aveam un consum de 14,6mAh.Absolut normal, dar din ambitie am scos toate sigurantele , pe rand si cel mai mare consumator in stand-by era cass....drept urmare acum am un consum de 4,8-5,3 mAh.
Prima intrebare ar fi care este consumul in stand-by dat de fabrica?...cu siguranta nu 5 ci mult mai mult ...dar cat?( la dacie era parca 70mAh )
In fine dupa aceasta operatiune,...ma tinut cam 2 saptamani si a inceput semne de oboseala.
Iarasi aparat de masura si am constatat urmatoarele ....in functionare trage mai mult curent decat incarca.
La relanti am aprox 12,8v , fara nici un consumator, dar cum am aprins lumini/ac...etc....scade rau.pana pe la 11v.
Intrebare...daca totusi incarca ceva...sa ma astept doar la carbuni regulator sau ceva diode alternator sau chiar regulator in sine.
Cum se masoara regulatorul la rece ( in afara de scurt )?
Pentru celelalte probleme, mai studiez si eventual o sa fac noi post-uri conform regulamentului.
Multumesc
Masina este un w202, C180, elegance din 1995 cu AC. Motorul are ''171000 km'' ( probabil in visele mele ) dar merge si trage absolut exceptional ( nu o compar cu o sportiva ). Cutie manuala.
Ca la multi useri, ... 2-3 zile de nepornit masina = baterie moarta.
Studiat forum, vazut ca eu am baterie de 2 lei( 55Ah )...rezultat...cumparat baterie de 85Ah. Problema rezolvata partial adica se descarca in 1 saptamana...
Am pus un ampermetru in serie cu bateria si aveam un consum de 14,6mAh.Absolut normal, dar din ambitie am scos toate sigurantele , pe rand si cel mai mare consumator in stand-by era cass....drept urmare acum am un consum de 4,8-5,3 mAh.
Prima intrebare ar fi care este consumul in stand-by dat de fabrica?...cu siguranta nu 5 ci mult mai mult ...dar cat?( la dacie era parca 70mAh )
In fine dupa aceasta operatiune,...ma tinut cam 2 saptamani si a inceput semne de oboseala.
Iarasi aparat de masura si am constatat urmatoarele ....in functionare trage mai mult curent decat incarca.
La relanti am aprox 12,8v , fara nici un consumator, dar cum am aprins lumini/ac...etc....scade rau.pana pe la 11v.
Intrebare...daca totusi incarca ceva...sa ma astept doar la carbuni regulator sau ceva diode alternator sau chiar regulator in sine.
Cum se masoara regulatorul la rece ( in afara de scurt )?
Pentru celelalte probleme, mai studiez si eventual o sa fac noi post-uri conform regulamentului.
Multumesc
Comment