Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Incarcare defectuoasa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incarcare defectuoasa

    Va salut!
    Masina este un w202, C180, elegance din 1995 cu AC. Motorul are ''171000 km'' ( probabil in visele mele ) dar merge si trage absolut exceptional ( nu o compar cu o sportiva ). Cutie manuala.
    Ca la multi useri, ... 2-3 zile de nepornit masina = baterie moarta.
    Studiat forum, vazut ca eu am baterie de 2 lei( 55Ah )...rezultat...cumparat baterie de 85Ah. Problema rezolvata partial adica se descarca in 1 saptamana...
    Am pus un ampermetru in serie cu bateria si aveam un consum de 14,6mAh.Absolut normal, dar din ambitie am scos toate sigurantele , pe rand si cel mai mare consumator in stand-by era cass....drept urmare acum am un consum de 4,8-5,3 mAh.
    Prima intrebare ar fi care este consumul in stand-by dat de fabrica?...cu siguranta nu 5 ci mult mai mult ...dar cat?( la dacie era parca 70mAh )
    In fine dupa aceasta operatiune,...ma tinut cam 2 saptamani si a inceput semne de oboseala.
    Iarasi aparat de masura si am constatat urmatoarele ....in functionare trage mai mult curent decat incarca.
    La relanti am aprox 12,8v , fara nici un consumator, dar cum am aprins lumini/ac...etc....scade rau.pana pe la 11v.
    Intrebare...daca totusi incarca ceva...sa ma astept doar la carbuni regulator sau ceva diode alternator sau chiar regulator in sine.
    Cum se masoara regulatorul la rece ( in afara de scurt )?
    Pentru celelalte probleme, mai studiez si eventual o sa fac noi post-uri conform regulamentului.
    Multumesc

  • #2
    Te salut, problema descrisa de tine provine in proprtie de 90% din incarcare, si restul de 10% din contacte oxidate, imperfecte.
    Pe alternator este prins impreuna periile si acel regulator de tensiune, acela regleaza incarcarea.
    De ex. la mine in relanti cu faza scurta si lunga aprinsa simultan tensiunea la borne este de 12,2-12,5 volti. La turatie urca la 13volti.
    Fara nici un consumator la relantiu are 13 volti, iar turat urca la 14,6.
    Eu zic sa dai jos alterantorul si sa vezi in primul rand cum stau periile, daca sunt ok, atunci cauta prin dezmembrari un regulator complet sau sa ceri in imrumut sa vezi cum se comporta.
    Succes.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jacob View Post
      Te salut, problema descrisa de tine provine in proprtie de 90% din incarcare, si restul de 10% din contacte oxidate, imperfecte.
      Pe alternator este prins impreuna periile si acel regulator de tensiune, acela regleaza incarcarea.
      De ex. la mine in relanti cu faza scurta si lunga aprinsa simultan tensiunea la borne este de 12,2-12,5 volti. La turatie urca la 13volti.
      Fara nici un consumator la relantiu are 13 volti, iar turat urca la 14,6.
      Eu zic sa dai jos alterantorul si sa vezi in primul rand cum stau periile, daca sunt ok, atunci cauta prin dezmembrari un regulator complet sau sa ceri in imrumut sa vezi cum se comporta.
      Succes.
      Multumesc pt raspuns...asta oricum trebuia sa fac...vroiam sa stiu cat trebuie sa masoare regulatorul...si apropo...la w202 conform manual service, la relanti cu faza scurta aprinsa si toti consumatorii opriti tensiunea de incarcare nu are voie sa scada sub 12,7v asta inseamna ca in viitorul apropiat poti sa te astepti si tu la oaresce probleme.
      Oricum cu riscul de a ma repeta sunt interesat de :
      1. In afara de scurt, daca masor regulatorul cam ce valori ar trebui sa am
      2 . Cat este consumul unui w202 in regim stand-by ( parcata )la masinile voastre? ( intrebare adresata celor care au masinile ok d.p.d.v. electric )

      Multumesc

      Comment


      • #4
        Chiar nu si-a masurat nimeni consumul la masina cand este parcata ?....macar din curiozitate....???

        Comment


        • #5
          Salut.

          0.110A este consumul fara nici un consumator, 0.720A, consumul cu becul din portbagaj aprins.
          C180, 1995, Esprit, manuala, AC, bateria Bosch 75A.

          Comment


          • #6
            Originally posted by wwk View Post
            Salut.

            0.110A este consumul fara nici un consumator, 0.720A, consumul cu becul din portbagaj aprins.
            C180, 1995, Esprit, manuala, AC, bateria Bosch 75A.
            Multumesc mult.

            Comment


            • #7
              Astazi mi-am schimbat bucsile de la bara stabilizatoare, si cu aceasta ocazie m-am uitat si la alternator.
              Am vazut ca are un papuc liber. Cate fire vin in alternator? La mine vin doar 2 si am un papuc liber.( cum era '' excitarea'' la alternatoarele vechi ) este normal?

              Comment


              • #8
                La mine in alternator vin doua fire prinse cu surub, nu mai am nici un papuc liber.
                Masina mea este cu motor diesel.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  Si la mine tot doua fire si nici un papuc liber.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare pacaliciosu.Daca ai rezolvat problema ok,daca nu ,eu postez o problema ce am avut o cand am cumparat masia,exact problema pe care o ai tu.mai mult de 90 % provine de la releul de incarcare care este montat in interiorul alternatorului.eu l am schimbat ,ma costat 120 ron cu tot cu montaj si a fost ok.bafta
                    LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by calutzustudio View Post
                      Salutare pacaliciosu.Daca ai rezolvat problema ok,daca nu ,eu postez o problema ce am avut o cand am cumparat masia,exact problema pe care o ai tu.mai mult de 90 % provine de la releul de incarcare care este montat in interiorul alternatorului.eu l am schimbat ,ma costat 120 ron cu tot cu montaj si a fost ok.bafta
                      Am schimbat regulatorul, si inca nu este ok dar este mult mai bine , in sensul ca tot nu-mi sare de 12 v oricat asi tura masina, dar nici nu-mi mai scade sub 12v cu absolut toti cosnsumatorii posibili porniti.
                      Ramane sa mai verific si alternatorul in sine.

                      Comment


                      • #12
                        Si eu am crezut initial ca sunt ori releul ori puntea de diode dar dupa ce am desfacut si puntea de diode am vazut rotorul care era ars pe jumatate (partea superioara negru afumat si se vedea ca-i ars pe cand partea inferioara lacuita si lucioasa iar sarma rotorului avea culoare frumoasa de cupru si lacuita ca noua). Alterantorul meu era Valeo iar rotorul era cam 250 lei puntea si releul cam 100. Am rezolvat cu un Bosch de la dezmembrari la 200 de lei.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF