Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W202 diesel nu mai porneşte

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W202 diesel nu mai porneşte

    Salut,
    Mercedes C220 diesel 1994 (W202)
    Am lăsat ieri maşina vreo 6-7 ore cu farurile aprinse până s-a secătuit bateria. Am încercat s-o pornesc împinsă (viteza a II-a), n-a mers. Am încercat tractată, a dat semne că ar porni, dar bateria fiind goală de tot, n-a rămas pornită. Am încercat să iau curent de la o altă maşină, timp de vreo oră, apoi am încercat s-o pornesc la automat, n-a mers. Având ceve-ceva curent în baterie, am mai încercat o dată tractată, în viteza a II-a, n-a pornit. Se comporta ca şi cum ar fi roţile din spate blocate. Am lăsat bateria mea pe altă maşină să se încarce până azi după masă. La automat nu porneşte. Acum am luat bateria în casă şi am pus-o la încărcat cu un redresor şi aştept până se încarcă de tot, dar nu cred că o să pornească. Bateria e o Caranda Maxima de 80Ah cumpărată nouă astă toamnă.
    Ceva sugestii?
    Ca să completez tabloul, nu ştiu dacă are legătură dar cred că e vine să spun: de vreo câteva ori până acum mi s-a întâmplat să se oprească (de obicei în suprasarcină) şi apoi să nu mai vrea să pornească vreo 10-15 minute; eu am presupus că se îneca şi n-am investigat fenomenul.
    Mulţumesc, Victor

  • #2
    Va salut domnul Victor, aceste motoare nu pornesc nici impinse nici tractate daca nu este suficient curent in baterie din simplul fapt ca pompa de injectie este ful electronica.
    Inainte de a mai incerca sa-l porniti va rog sa verificati sigurantele de sub capota din partea volanului, cum deschideti capota acolo sus se afla cutia de sigurante si releuri.
    Mai trebuie verificat releul de supratensiune si ala are pe el doua sigurante.
    Acest releu se gaseste unde se afla calculatorul motorului, mai precis sub capacul acela negru din partea pasagerului tot sub capota.
    Daca toate sigurantele sunt in regula si aveti bateria buna si tot nu vrea sa porneasca nu ramane decat sa il puneti pe tester.
    Va doresc succes.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Mulţumesc pentru sfaturi.
      Am verificat siguranţele, sunt OK. Am încercat cu bateria încărcată, tot nu porneşte. Îmi rămân aprinse becurile de EDC, baterie şi ABS.

      Comment


      • #4
        In cazul asta nu ramane decat sa il puneti pe tester.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Revin cu precizări:
          Am dus-o într-un service, pus pe tester, testerul zice totul OK. Au desfăcut tubul care vine din filtrul de aer în galeria de admisie şi au observat că suflă pe admisie. Diagnoză mecanic: "a sărit de pe punct". Am plecat la alt service, diagnoză mecanic: "a sărit de pe punct". Primele 2 service-uri mi-au cerut foarte mult numai ca să se uite la ea, aşa că am mers la alt mecanic, cu preţuri fireşti, care mi-a zis "a sărit de pe punct".
          Desfăcut motor, distribuţia decalată cu 6-7 dinţi şi 2 supape de admisie strâmbe.
          Pe de altă parte, a găsit pinionul din capătul pompei de injecţie cu cama cam dusă (înţeleg că e cama care acţionează pompa de vacuum). Am căutat piesa şi ar fi vreo 300 eur. Evident că uzura camei s-a petrecut în timp şi nu cred că e cauza "săriturii de pe punct". De fapt face acea camă şi în ce măsură ar afecta funcţionarea motorului folosirea în continuare a pinionului vechi?
          Mulţumesc,
          Victor
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Va salut din nou domnule Victor.

            Acuma daca chiar a sarit de pe punct injectia, ceea ce inca nu am auzit la motoarele astea, trebuie remediata problema si verificata sistemul de tensionare al lantului.
            P.S. cati kilometri are acest motor?
            Pacat ca nu sunteti mai aproape ca v-as ajuta cu cea mai mare placere.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              Indică 270 mii km dar mecanicii spun că ar avea mai mult. Cred că a mai avut distribuţia ruptă pentru că avea capacul de la distribuţie fisurat şi sudat, pe tijele celor 2 supape strâmbe există urme de uzură îndelungată şi pe pinionul de la axul cu came e ştanţată o dată din 2001. În plus am găsit în baia de ulei resturi metalice.
              Oricum, motorul a fost pus pe punct aseară, dar în continuare nu porneşte. Cică nu s-au amorsat tacheţii hidraulici.

              Comment


              • #8
                270 miiKM este un kilometraj destul de dragut.

                Cred ca v-ati dat seama de adevaratul kilometraj pe care l-ati gasit in distributie.

                Daca masina tot nu porneste problema poate fi in orice ansmblu pe unde scrie LUKAS. Iar o reparatie pe acolo poate costa mai scump decit o reparatie la un CDI W211 din 2004.
                Cea mai ieftina reparatie este sa va luati masina identica iar pe aceasta sa o tineti pentru piese.
                Posibil sa ma insel, dar as dorii sa va rezolvati cit mai usor problema.
                Originally posted by vioncu View Post
                Indică 270 mii km dar mecanicii spun că ar avea mai mult. Cred că a mai avut distribuţia ruptă pentru că avea capacul de la distribuţie fisurat şi sudat, pe tijele celor 2 supape strâmbe există urme de uzură îndelungată şi pe pinionul de la axul cu came e ştanţată o dată din 2001. În plus am găsit în baia de ulei resturi metalice.
                Oricum, motorul a fost pus pe punct aseară, dar în continuare nu porneşte. Cică nu s-au amorsat tacheţii hidraulici.

                Comment


                • #9
                  Da intr-adevar problemele pot fii multiple, dar daca nu da nici o eroare pe tester inseamna ca tot ceva defect mecanic este buba.
                  Referitor la kilometrii nu stiu ce sa zic, al meu are 230.000 si sunt sigur ca nu sunt reali, si merge motorul struna.
                  Si la alte motoare asemanatoare sa-u schimbat supape si au pornit, nu vad de ce nu ar porni si asta, depinde cine v-a lucrat in motor si cat de bine a pus la punct distributia. Asta foarte mult conteaza.
                  Totusi inainte sa renuntati de tot la masina, eu zic sa incercati sa-i puneti alt motor.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    Între timp au descoperit că nu ajunge ulei în filtrul de ulei şi deci nici la tacheţii hidraulici, motiv pentru care nu porneşte. Am dat jos pompa de ulei şi am probat-o - funcţionează.

                    Comment


                    • #11
                      Problema era următoarea:
                      Pinionul din capul axului cu came pe admisie era rotit faţă de poziţia originală. Punerea la punct s-a făcut ţinându-se cont de semnele de pe pinioanele axelor cu came şi, evident, nu a funcţionat datorită camelor decalate.
                      Pinionul cu pricina este pur şi simplu presat pe axul cu came, nu există pană sau vreun alt element de fixare şi nici vreun semn care să arate cum se montează.
                      Care ar fi poziţia în care să-l presez la loc? Există riscul să se rotească din nou în condiţii normale de exploatare a motorului?

                      Comment


                      • #12
                        Un aspect f mic ,dar destul de interesant:
                        -ce cutie are masina d-tra,domnule vioncu?,intreb acest lucuru fiindca daca este cumva cutie automata si a-ti tractat-o sau impins-o incercand sa o porniti,este osibil ca d-tra sa fi stricat motorul.O cutie automata (cel putin modelel vechi),nu se tracteaza,nu se imping deoarece au blocaj in cutia de viteze care se actioneaza in momentul in care motorul este pus in miscare.
                        iar ca o informatie generala ,motoarele W202 au fost garantate de producator 300 000 km,dar pot ajunge pana la 500 000 km,daca sunt intretinute.succes.
                        LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                        Comment


                        • #13
                          Cutie manuală

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF