Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Belea. Aer in instalatia de joasa presiune.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    N-are cum sa traga aer in instalatie pe-acolo !!!

    Comment


    • #17
      Originally posted by nic252 View Post
      N-are cum sa traga aer in instalatie pe-acolo !!!
      Atunci de ce s-a dezamorsat instalatia cand l-am demontat?

      Comment


      • #18
        Daca s-a dezamorsat cand ai demontat furtunul de retur de la injectoare, inseamna ca ai alta problema acolo. Verifica supapa de retur de la pompa de injectie, e pe pompa, pe partea dinspre motor, urmareste de unde vine returul de la pompa de injectie, incearca... e o supapa cu bila si arc.

        Comment


        • #19
          Returul de la injector intra intr-un T-u cu returul de la pompa si apoi in filtrul de motorina, deci n-are nici o legatura cu supapa respectiva. Este inainte ei ca sa zic asa. Dovada ca astazi nu am mai avut probleme cu ea.

          Comment


          • #20
            Originally posted by florineasca View Post
            Astazi dihania nu a vrut sa mai porneasca din prima. Problema: aer in instalatia de joasa presiune. Porneste in cele din urma si constat cu stupoare ca pierdeam motorina pe undeva pe langa pompa de injectie. Mai exact pe la o dracie neagra in care intra niste furtune de motorina care vin din filtru de motorina. Desfac, nu gasesc nimic in neregula, am banuit un oring care nu etansa cum trebuie, pun altul ceva mai bun parca, montez, pornesc, functioneaza brici. Precizez ca dracia aia neagra e o chestie cu niste bile (supape) si in care vin doua furtune din filtrul de motorina si unul pe dedesupt care intra in pompa de injectie. Are si o mufa cu niste fire si habar nu am ce e.
            Salut si LA MULTI ANI...Am si eu aceeasi problema, adica imi curge motorina pe la acea chestie neagra care este atasata pe pompa de injectie,din care intra si iasa furtune transparete de motorina care au la capatul lor ceva cleme albe ca si un fel de sigurante.De fapt la mine se vede ca ar pierde motorina pe la capatul furtunului.Am dus azi masina la pompagiu care mia zis ca trebuie schimbata acea chestie neagra si furtunele si cica acea cutie ar fi opritorul motorului.Acum as vrea un sfat daca trebuie schimbat si acel opritor sau ar fi destul daca as schimba doar furtunele care au si un mic joc de unde se si vede ca ar curge, pt ca pe la cutia aia nu se vede sa fi curs mototrina si as vrea sa stiu si cum se desfac acele furtune (par cam fragile).Masina merge absolut normal,motorul trage,porneste,se opreste doar ca imi ramane acea mica balta de motorina sub motor (o pata cam de doua palmi).Mentionez ca masina este W 210,motorul este 250 diesel din 1996 (ochios). Multumesc mult si astept sfaturi si recomandari... Va salut pe toti.
            W 123 -240 Diesel 1984

            W 210 -250 Diesel 1996

            Comment


            • #21
              Dracia aia neagra e intradevar opritorul. Am avut si eu scurgeri de motorina pe langa el. La mine scurgerea nu provenea de la furtunase ci de la un ''shtutz'' ca sa-i zic asa, al opritorului, care intra in pompa de injectie si pe care nu-l poti vedea decat daca acea piesa o dai jos. Demontajul e relativ simplu. Acel shtutz are si o garnitura dar care se pare ca a cedat cu timpul si prelingea pe acolo. Practic la mine motorina curgea printre opritor si pompa de injectie, lucru de care mi-am dat seama de la bun inceput urmarind cu atentia prelingerea. Remediul a fost inlocuirea garniturii.

              Ma gandesc ca si la tine ar putea fi o astfel de cauza sau poate chiar furtunasele alea de vin in opritor. Asa ca te uiti cu atentie, eventual stergi intai cu o carpa ca sa-ti dai seama pe unde ar putea sa piarda motorina la tine. La furtunase, un remediu simplu ar fi infasurarea garniturilor alea de vin pe furtunase, la pompa, la filtru etc. cu o banda de teflon. Tin sa-i multumesc lui Dok pe aceasta cale pt ca acest sfat de la el l-am primit si sa precizez ca a dat rezultate foarte bune. Chiar zilele acestea, din cauza frigului, m-am mai procopsit cu ceva aer in instalatie pt ca acele garnituri s-au cam dat la fund (s-au contractat). Remediul, pana la o schimbare completa si eventual cu oringuri noi, a fost banda de teflon (se gaseste la orice magazin cu instalatii sanitare si centrale termice), desi daca nu o sa mai am probleme cred ca nu va mai umbla nici dracu pe acolo. Tot banda de teflon ai putea folosi si la acel shtutz al opritorului daca cumva si la tine prelinge tot pe acolo.

              Comment


              • #22
                Chestia neagra care este atasata pe pompa de injectie (de inalta presiune), din care intra si ies doua furtune transparete de motorina care au la capatul lor ceva cleme albe ca si un fel de sigurante, este pompa de joasa presiune (cea care aduce motorina din rezervor pana la pompa de inalte), la modele de pana in anul 2004, dupa 2004 nu mai este de loc aceasta pompa deoarece s-a pus o pompa electrica la rezervor.

                Aceasta pompa mai este responsabila si de presiunea pe retur a motorinei, daca nu mai lucreaza cum trebuie motorina nu mai trece dintr-o parte in alta a rezervorului (adica din stanga in dreapta), astfel ca partea dreapta la un moment dat ramane goala, si iaca se opreste motorul, chiar daca mai ai, la un rezervor cu capacitate de 62 l, vreo 20 l in el..

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF