Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Belea. Aer in instalatia de joasa presiune.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Belea. Aer in instalatia de joasa presiune.

    Astazi dihania nu a vrut sa mai porneasca din prima. Problema: aer in instalatia de joasa presiune. Porneste in cele din urma si constat cu stupoare ca pierdeam motorina pe undeva pe langa pompa de injectie. Mai exact pe la o dracie neagra in care intra niste furtune de motorina care vin din filtru de motorina. Desfac, nu gasesc nimic in neregula, am banuit un oring care nu etansa cum trebuie, pun altul ceva mai bun parca, montez, pornesc, functioneaza brici. Precizez ca dracia aia neagra e o chestie cu niste bile (supape) si in care vin doua furtune din filtrul de motorina si unul pe dedesupt care intra in pompa de injectie. Are si o mufa cu niste fire si habar nu am ce e. O sa-i fac maine eventual o poza ca azi nu mi-a dat prin cap.
    Si totusi..... In seara asta venind spre casa zic hai sa-i dau un pic de talpa sa vad daca merge. Ei bine pe la 120-130 masina in loc sa prinda viteza, incepe sa reduca, sa dea in nas sa se balbaie si am fost nevoit sa reduc. Ce sa fie????

    Masina e C 250 turbodiesel.
    Senzatia a fost ca masinii ii lipsea ceva, parca se sugruma si dadea sa moara.....motorina sau aer??? Fenomenul s-a petrecut o singura data pt ca nervos am iesit pe soseaua de centura si a ajuns apoi la 180, fara sa mai balbaie si totul a functionat normal. Personal banuiesc filtrul de aer, pe care ieri l-am comandat si saptamana viitoare il schimb, vreun pic de aer ramas in instalatie sau pompa de injectie dupa montajul pieselor sau poate vreo picatura de apa de prin motorina. De precizat ca in ultima vreme nu prea am mai trecut pe la Peco. Ca inca se mai gaseste la 2 lei/litru euro4 cica.
    Voi ce credeti??? Eu unul astept sa vad daca maine dimineata porneste.
    Last edited by florineasca; 03-22-2008, 23:32 PM.

  • #2
    Asta cu draci, mai repede e filtru de motorina.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      Ieri l-am schimbat. Am uitat sa precizez ca prima figura legata de pornire ieri a fost. Si am banuit filtrul din prima pt ca am mai avut odata probleme din cauza garniturii filtrului. Asa ca ieri asta a fost primul lucru care l-am inlocuit. Iar azi am observat pierderea de motorina.

      Comment


      • #4
        Deci ce furtune vin la "dracie" ? tur,retur spre pompa tur,retur?
        Bujiile si releu le-ai verificat?
        Last edited by nic252; 03-22-2008, 23:11 PM.

        Comment


        • #5
          Daca spui ca facea figuri la fel si inainte de schimbare filtru motorina si dupa, atunci ce motorina ai , si cata in rezervor ?. Incearca sa alimentezi, poate motorina are multa parafina si face "muci".
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            Dupa oarece cautari am gasit o schema.
            E vorba de piesa 29 si de garnitura 32. Piesa respectiva se cheama "shut off valve" adica o valva de retur din cata engleza de 2 bani stiu eu, iar din cele 2 orificii din partea superioara ies 2 furtunase care duc in filtrul de motorina, un tur-retur cred. Acolo am umblat eu azi. Cat despre cata motorina am rezervor fiti siguri ca merg numai cu el full. Pai nu va zisei ca n-am mai fost de o buna bucata de vreme la Peco????
            Attached Files
            Last edited by florineasca; 03-23-2008, 00:14 AM.

            Comment


            • #7
              Ala e opritorul.Iti opreste motorul,la motoarele mai vechi era vacumatic.
              Etanseaza-l,iar daca porneste(chiar daca greu) si se opreste inseamna ca e bun. Eu zic sa verifici bujiile,tu ai bujii rapide,care rapid se si ard (in comparatie cu cele cu sarma de la cobre). Daca una e arsa deja porneste mai greu.

              Comment


              • #8
                Originally posted by nic252 View Post
                Ala e opritorul.Iti opreste motorul,la motoarele mai vechi era vacumatic.
                Etanseaza-l,iar daca porneste(chiar daca greu) si se opreste inseamna ca e bun. Eu zic sa verifici bujiile,tu ai bujii rapide,care rapid se si ard (in comparatie cu cele cu sarma de la cobre). Daca una e arsa deja porneste mai greu.
                Se pare ca nu pricepi. Bujiile nu au nici o treaba. Functioneaza toate. Masina momentan dupa aceasta interventie porneste perfect. Si inainte a pornit perfect. Doar ieri a balbait un pic dupa care toata ziua a pornit normal, iar astazi am observat ca pierdea motorina pe la acea valva sau opritor ce mortzii mamii lui o fi. Drept pt care azi am umblat acolo si sper eu si cu succes pt ca vad ca acum nu mai pierde gram de motorina. Threadul meu era referitor la a gasi o posibila explicatie pt care masina a avut acel comportament unic pana acum de a nu mai accelera si nicidecum ca nu mai porneste. Porneste la sfert de pornit dar nu gaseam o explicatie la acel "rateu" sa-l numesc asa si chiar emiteam cateva ipoteze mai sus. De precizat ca nu a pornit doar ieri si azi si s-a petrtecut numai dimineata la rece si de aceea chiar spuneam ca sunt curios daca maine porneste bine, pt ca am schimbat inclusiv acea valva, furtunasele si garniturile care erau acolo. Daca maine porneste, si o sa va tin la curent, inseamna ca am rezolvat problema dar nu am lamurit acele cateva secunde de mers "gatuit" al masinii.

                Comment


                • #9
                  Mi-a mai venit o idee, zici ca-i TurboDiesel ?, comparatia poate nu-i la locul ei, dar la VW TDI (Turbo Diesel Injection) acel simptom de neaccelerare este ceva frecvent si are doua cauze : debitmetru de aer sau turbo, si e nevoie de dignoza.
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #10
                    Debitmetru nu are. Asa ca mai ramane turbina. Dar numai la viteza mare se manifesta turbina? Pt ca eu cred ca mai tot timpul ar trebui sa mearga gatuita. Iar eu am precizat deja ca dupa faza asta m-am dus si i-am dat forja pana la 180 si n-a mai avut nici pe dracu.

                    Comment


                    • #11
                      Departe de mine sa sustin ca asta este sigur. Pot sa-ti explic ca la VW/Audi la inceput doar din cand in cand face asha, pe la viteza de 120km/h parca ar avea limitator, daca iei/opresti contactul (o poti face si in mers), iar dupa ce repornesti totul reintra in normal. Cu timpul face tot mai des, (repet la motoarele TDI din grupul VW/Audi). Exemplu...eu la un 1.9TDI am rezolvat-o dupa ce la diagnoza mi-a spus ca-i Turbo, l-am dat jos, dus la reconditionat (curatat sablat), dupa care a mers ca uns.
                      Last edited by orca; 03-23-2008, 01:44 AM.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #12
                        dau si eu cu bata in balta....da s-ar putea sa foloseasca.
                        cred ca "piesa aia" se numeste ALDA (nush de la ce vine) si e ceva protectie a motorului la "overboost". La cobre multi se plang pe forumuri si nu numai ca o ia razna destul de des si multi nu o ma folosesc (asta la cobre). La tine s-ar putea sa fie mai complicat ca e masina ceva mai noua...si na..

                        Comment


                        • #13
                          Revin cu amnunte. Azi dimineata masina a pornit din prima, a mers vreo doua minute dupa care am oprit-o. Dupa cateva secunde constat ca am aer in instalatia de joasa presiune si normal la urmatoarea pornire a luat-o mai greu. Defectul e clar. Trage aer dar pe unde nu-mi dau seama. Si asta a fost si cauza fenomenului de aseara. Masina a tras aer sau avea chiar in momentul in care am vrut sa accelerez si de aici mersul prost in momentul respectiv. Faza e ca de acuma pana maine merge si porneste fara probleme. Deci aer nu trage tot timpul sau numai la rece. Am rezolvat ieri totusi un lucru si anume nu mai pierd motorina pe la acea valva. Acu sa vad pe unde dracu trage aer.

                          Comment


                          • #14
                            Ca hibe ascunse atunci cind trage aer am intilnit urmatoarele:

                            1.Gaura de aerisire(supapa) buson combustibil-infundata/blocata
                            2.Conducte partial infundate si creeaza supra depresiune tragind aer apoi unde gaseste imbinarea mai slaba...
                            3.Garnitura de la filtru de combustibil cu pori sau materialul tare si nu se deformeaza pentru etansare.

                            Succes

                            Comment


                            • #15
                              Sper sa nu ma bucur prematur dar s-ar parea ca furtunul de retur de la primul injector ar fi cauza. Cum il aplecam putin auzeam tragand aer pe la "tzatza" injectorului. L-am inlocuit deocamdata. Astept testul final maine dimineata la prima ora.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF