Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W202 Diesel NU porneste cand motorul este cald

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W202 Diesel NU porneste cand motorul este cald

    Masina este un C220 Diesel din'94 cutie automata.La rece motorul porneste perfect(atat iarna cat si vara) dar dupa ce temperatura motorului ajunge peste 80 grade nu vrea sa porneasca deloc,trebuie sa astept sa scada sub 80 de grade.Pana acum am verificat/schimbat urmatoarele:
    -bateria este noua si nu exista consumatori
    -am schimbat electromotorul
    -alarma a fost verificata,nu este problema aici
    -am pus Star-ul care mia dat defect senzor temperatura motor(cel care comanda ventilatoarele auxiliare) acesta fiind inlocuit ulterior.Alte erori nu am avut.
    -bujiile si releul au fost verificate si ele

    Acum am cateva intrebari:
    -la tester mi-a dat urmatoarele valori pentru pompa de injectie(Lucas):+4,9 respectiv +5,1 cu motorul cald cutia in Parking.Sunt bune aceste valori?
    -posibil sa nu porneasca din cauza injectoarelor?
    -posibil sa piarda presiune pe undeva?
    -are vreo legatura sistemul de alimentare?(nu am probleme cu alimentarea)
    Masina nu scoate fum deloc,nu mananca ulei.Am fost la N mecanici si nimeni nu i-a dat de cap.
    Multumesc!

  • #2
    Incearca sa o pornesti impinsa sau cu spray-ul.Daca o ia, ar fi urmatoarele:

    -supapa rampa comuna;
    -EGR;
    -Turbina.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Originally posted by flavyus1987 View Post
      Incearca sa o pornesti impinsa sau cu spray-ul.Daca o ia, ar fi urmatoarele:

      -supapa rampa comuna;
      -EGR;
      -Turbina.
      Multumesc pentru raspunsuri/pareri dar motorul meu este Diesel simplu,nu are turbina si CDI nu este.Cu impinsul mai greu deoarece are cutie automata iar cu spray-ul n-am incercat...inca.

      Comment


      • #4
        Atunci n-ar mai ramane decat injectoarele sau pompa de injectie.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #5
          Injectoarele nu au cum sa fie problema, la aceste tip de motare injectoarele sunt mecanice.
          Problema vine din pompa de injectie, in el este un senzor care masoara temperatura motorinei.
          Dar sa nu uitam nici de senzorul Crankshaft care a dat-o si testerul.
          Sa nu fie problema aici, acest senzor de face fite nu porneste deloc masina.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jacob View Post
            Injectoarele nu au cum sa fie problema, la aceste tip de motare injectoarele sunt mecanice.
            Problema vine din pompa de injectie, in el este un senzor care masoara temperatura motorinei.
            Dar sa nu uitam nici de senzorul Crankshaft care a dat-o si testerul.
            Sa nu fie problema aici, acest senzor de face fite nu porneste deloc masina.
            Hmm...Cand s-a pus Star-ul arata si temperatura motorinei semn ca tester-ul citea acea valoare de undeva,deci senzorul functioneaza(cred).Sunt curios de ce nu da nici o eroare pe tester,daca ar fii ceva in neregula?De valorile pompei de injectie postate mai sus imi puteti spune daca sunt in parametrii?
            Multumesc!

            Comment


            • #7
              Din pacate nu va pot spune nimic in legaturile cu valorile respective ce v-au iesit la tester.
              Interesant e ca la mine tot pompa asta este pe masina, doar ca am cute manuala si cand am avut probleme cu pompa si mergeam la testere nici unul nu imi zicea nimic de aceste valori, si din 10 testere la care am fost 5 dintre ele erau STAR.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jacob View Post
                Din pacate nu va pot spune nimic in legaturile cu valorile respective ce v-au iesit la tester.
                Interesant e ca la mine tot pompa asta este pe masina, doar ca am cute manuala si cand am avut probleme cu pompa si mergeam la testere nici unul nu imi zicea nimic de aceste valori, si din 10 testere la care am fost 5 dintre ele erau STAR.
                Dl Jacob multumesc pentru raspunsuri.Acum trebuie sa vad daca renteza toata afacerea.Masina este veche si sigur va costa cam 300-500E reconditionarea.Pentru anul acesta aveam altceva in plan(sa repar transmisia automata),deh se pare ca prioritatea va fii pompa.Si eu am fost la vreo 2 Star-uri si oamenii mi-au zis ca pompa din pct de vedere electronic e "beton" dar altceva nu mai este de verificat.Multumesc tuturor de sfaturi/pareri.De indata ce voi rezolva problema voi spune si rezolvarea.(desi va cam dura ceva timp,probabil spre sfarsitul anului)
                Numai bine!

                Comment


                • #9
                  Oameni buni cand imi era lumea mai draga mi-a 'picat' pompa de injectie,nu se mai tura trepida la ralanti,etc.In fine am cumparat alta pompa+motor+cutie automate(3 in 1) si surpriza,tot nu porneste la cald defapt nici dimineata nu mai vrea asa ca deocamdata am pus electromotorul pe 'direct' saptamana aceasta ma duc la electrician sa vedem ce si cum.Acum a mai aparut alta problema:dupa ce temperatura motorului ajunge peste 80 grade imi moare motorul/sau ceva taie alimentarea pompei de injectie.Mentionez ca inca nu am fost la tester,tot in decursul acestei saptamani ma voi ocupa.Acum va rog sa va dati si voi o parere despre acest fenomen, sunt cam nelinistit.Multumesc!

                  Comment


                  • #10
                    Salut

                    Incearca sa torni pe pompa de injectie vreo 2 l de apa rece si sa incerci apoi sa o pornesti. Daca porneste este capul hidraulic de la pompa. Ceve de genul asta :http://www.clubmercedes.ro/pornire-g...0d-t14148.html

                    Comment


                    • #11
                      Dupa lupte seculare si multi nervi i-am dat de cap.Pentru inceput cauza opririi motorului la peste 80 grade(2 cauze):
                      1-contact imperfect senzor turatie motor(crankshaft sensor).Avea joc mufa.
                      2-aer pe instalatia de alimentare(se dezamorsa pompa in mers).Am schimbat o-ringurile de la furtunele transparente(erau coapte).
                      Si acum problema cu pornirea la cald:
                      -se pare ca cineva a mai umblat pe la instalatia electrica si nu a mai legat cum trebuie firele ce vin la electromotor(la cald nu primea curent starter-ul).Acum totul este in regula,nu mai face figuri.Problema a rezolvat-o electricianul, in 30 min.
                      Multumesc tuturor!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by vizyboss View Post
                        Dupa lupte seculare si multi nervi i-am dat de cap.Pentru inceput cauza opririi motorului la peste 80 grade(2 cauze):
                        1-contact imperfect senzor turatie motor(crankshaft sensor).Avea joc mufa.
                        2-aer pe instalatia de alimentare(se dezamorsa pompa in mers).Am schimbat o-ringurile de la furtunele transparente(erau coapte).
                        Si acum problema cu pornirea la cald:
                        -se pare ca cineva a mai umblat pe la instalatia electrica si nu a mai legat cum trebuie firele ce vin la electromotor(la cald nu primea curent starter-ul).Acum totul este in regula,nu mai face figuri.Problema a rezolvat-o electricianul, in 30 min.
                        Multumesc tuturor!
                        cred ca trebuia sa ne spui ca nu invarte electromotorul la cald nu ca nu porneste masina

                        Comment


                        • #13
                          Pentru Flavius 1987 .EGR sau TURBINA nu au nici in clin nici in maneca cu pornirea vreunei masini.Ma bucur pentru Vizyboss dar ciudat e faptul ca prindea aer pe instalatie in mers iar legaturile la starter erau facute in asa fel incit la rece pornea iar la cald ioc.La starter sunt doua cabluri care nu pot fi inversate nici daca vrei.

                          Comment


                          • #14
                            Mie asa mi-a zis electricianul ca erau niste fire inversate.In fine bine ca am scapat de problema asta.Pe cine vedeai prin oras cu un MB care avea capota deschisa asteptand sa se raceasca motorul? Pe mine desigur!Era aiurea rau de tot.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF