Va salut. Am un w202 220d '94, de anul trecut din martie (375500 km atunci, 392500 acum. Vechiul proprietar o pornea cand avea motorul cald, turnand apa rece pe pompa de injectie. Am pus o supapa de sens pe furtunul de alimentare al pompei si nu am avut probleme, pornea mai greu(o cheie mai lunga,dar pornea. Acum nu mai porneste deloc la cald(aplic metoda vechiului proprietar), la rece porneste la sfert de cheie (si la -20 grade). I-am facut un test motor, erori: sonda temperatura B11/4 si doua ventile sau supape Y3/4 si Y3/5(traducere aproximativa din germana). Am inteles de la mecanic si de pe net ca poate fi capul hidraulic al pompei 90%. Poate fi si altceva? A mai avut si altcineva necazul meu? Va multumesc.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Pornire grea la rece w202 220d
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Am 3 variante:
1. Sa repar pompa la un service specializat. Am primit oferta, 1600-2200 lei(poate si mai mult) in functie de ce gasesc defect in ea.
2. Sa cumpar de la dezmembrari o pompa si montata la un pompagiu bun, 300 euro pompa(am gasito) si probabil 100 euro manopera (montat,reglat, etc)
3. Am fost la un mecanic care repara numai mercedes, mi-a zis "i-ti pun o pompa de 124 de faci milionu' cu ea pentru ca motorul e bun". Pompa de w124 200d cu montat si adaptarile necesare,250 euro.
Inclin pentru a treia varianta (e cea mai ieftina), voi ce a-ti face? O fi bine? Dati-va va rog cu parerea, nu vreau sa fac prosti. Multumesc!
Comment
-
Va salut, si eu am avut probleme cu pompa de injectie, si am optata pentru punctul 2 descris de dumneavoastra.
Toata afacerea a costat 350 de euro si am primit si un calculator.
Am vorbit la Bucuresti cu firma DELPHI, au zis ca pot repara pompa stricata, dar coasta 1200 de Euro.
De reglat nu trebuie de reglat nimic, trebuie doar pusa pe semne.
Si mie multi au zis ca trebuie introduse parametri pompei in calculator si alte dracii, dar nici vorba.
Pusa sus si dai bice.
Succes in rezolvarea problemei.Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
Comment
-
Am luat ieri masina de la mecanic. Este ok. Pe bord i-mi ramane aprins un bec EDC, in rest merge mai rotund, porneste la sfert,demaraj bun. Dupa 90km/ora se intinde mai greu decat cu pompa veche(se simt caluti mai putini). La relanti un troncanit ca dizelurile vechi. Per total sunt multumit(sunt curios de consum).
Comment
-
Va salut, EDC inseamna Electronic Diesel Control, si probabil ramane aprins ca nu mai vede pompa electonica.
Daca imi permiteti sa va intreb, cat va costat toata afacerea asta, pompa + manopera. Calculatorul a ramas sau nu mai este nevoie de el? Presupun ca si senzorul de pedala este desfintat, ca pompa de pe W124 este mecanic.
Toate cele bune.Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
Comment
-
Jacob, schimbarea pompei(a avut mecanicul pompa) plus adaptarile 250 euro. A folosit mecanismul mecanic de acceleratie existent(cel din dreapta sus,cum te uiti din fata masinii). Daca nu ar fi avut cutie automata ar fi pus mecanismul direct pe pompa. A adus un cablu pana la mecanismul existent(un sistem de parghii) de la pedala de acceleratie, probabil, penru ca pedala e mai tare acum si doua, unul spre pompa si al doilea spre cutie (astea se vad). De fapt cablu de acceleratie cred ca era si inainte. A pus o supapa electica pentru oprire.In rest toate sunt la locul lor(calculator pompa,senzor acceleratie etc) doar decuplate. Pompa veche mi-a puso in portbagaj, daca mi-o repar i-mi pune pompa la loc fara probleme. Era stricata si pompa de vacum, mi-a luat 300 lei pe ea. Ce am observat, nu mai are kick down ,parca cu cealalta pompa avea, asa cred(90%).
Comment
-
Originally posted by viorelsarateanu View PostJacob, schimbarea pompei(a avut mecanicul pompa) plus adaptarile 250 euro. A folosit mecanismul mecanic de acceleratie existent(cel din dreapta sus,cum te uiti din fata masinii). Daca nu ar fi avut cutie automata ar fi pus mecanismul direct pe pompa. A adus un cablu pana la mecanismul existent(un sistem de parghii) de la pedala de acceleratie, probabil, penru ca pedala e mai tare acum si doua, unul spre pompa si al doilea spre cutie (astea se vad). De fapt cablu de acceleratie cred ca era si inainte. A pus o supapa electica pentru oprire.In rest toate sunt la locul lor(calculator pompa,senzor acceleratie etc) doar decuplate. Pompa veche mi-a puso in portbagaj, daca mi-o repar i-mi pune pompa la loc fara probleme. Era stricata si pompa de vacum, mi-a luat 300 lei pe ea. Ce am observat, nu mai are kick down ,parca cu cealalta pompa avea, asa cred(90%).
Comment
Comment