Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W202(2000benzina) sta turat..ce are?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu as merge la un amarat de tester fara nici o problema,dar turatia e undeva pe la 2000 si am cutie automata..
    Chiar nu imi doresc sa faca ceva poc prin ea.
    O sa incerc ceva mai incolo o alta varianta.Va tin la curent.
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #17
      Pana la urma a rezolvat`o doctoru`...ii multumesc!
      Trebuia reglat corpul clapeta,o luase din loc niste rotite prin el.Eu doar il curatasem,se pare ca nu a fost suficient.Care vrei detalii,dai un PM si iti explic.
      Se poate inchide.
      Multumesc!
      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
      Si o panarama de scuter

      Comment


      • #18
        Salut, poti explica aici rezolvarea problemei, asa ii poti ajuta pe majoritatea posesorilor de motoare M111 9.., care au aceiasi problema ca a ta, Multumesc in numele celor care vor gasi aici rezolvarea.

        Comment


        • #19
          Originally posted by romulus_69 View Post
          Salut, poti explica aici rezolvarea problemei, asa ii poti ajuta pe majoritatea posesorilor de motoare M111 9.., care au aceiasi problema ca a ta, Multumesc in numele celor care vor gasi aici rezolvarea.
          Ca bine zici...
          ............................
          Sunt interesat deoarece vreau sa demontez si sa curat corpul clapetei si galeria de admisie.

          Comment


          • #20
            Originally posted by BFG View Post
            Ca bine zici...
            ............................
            Sunt interesat deoarece vreau sa demontez si sa curat corpul clapetei si galeria de admisie.
            Da' de ce te mananca?

            Comment


            • #21
              Salutare tuturor am un c 180 w202 1994 motor 111920 ,si a masina mea sta turata la ralanti in jur de 1200-1500, am curatat clapeta tot asa functioneaza ,am fost la tester Star si mi-a dat eroare 021(Idle speed control ISC-upper limit reached) nu sa putut sterge eroarea. o idee este binevenita in afara de schimbarea clapetei.Fenomenul se manifesta dupa o stationare fara acumulator de 10 zile. tipul de la tester a zis ca ,clapeta funcioneaza in regim de avarie.
              Last edited by ciucurescu; 03-06-2012, 13:17 PM.

              Comment


              • #22
                Mb zice ca trebuie adaptat actuatorul de minim cu consumatorii.Adica aprinzi toti consumatorii cu motorul pornit timp de citeva minute...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by marele_alb View Post
                  Nu eu am probleme cu masina, ci Mezzo.

                  W202, C180 si C200, cel putin pana in 1997 nu are debitmetru.
                  Pacat de aceasta ?postare?

                  Comment


                  • #24
                    Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat,nu prea mai intru pe forum.
                    Cum am spus si mai sus,masina mi`a reparat`o doktoru.Nu stiu foarte bine ce i`a facut,cert e ca a umblat sub capacul negru de la corpul clapeta.Are niste rotite acolo si un fel de parghie.Alea trebuiesc asezate intr`o anumita ordine...pe care nu stiu sa v`o spun...
                    Cel mai bine,luati legatura cu el(daca reusiti)
                    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                    Si o panarama de scuter

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mezzo View Post
                      Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat,nu prea mai intru pe forum.
                      Cum am spus si mai sus,masina mi`a reparat`o doktoru.Nu stiu foarte bine ce i`a facut,cert e ca a umblat sub capacul negru de la corpul clapeta.Are niste rotite acolo si un fel de parghie.Alea trebuiesc asezate intr`o anumita ordine...pe care nu stiu sa v`o spun...
                      Cel mai bine,luati legatura cu el(daca reusiti)
                      Daca ne spui pe unde sta sau unde are atelierul, ori un nr. de telefon, o sa luam legatura cu el, deci asteptam mai multe relatii, cat a costat toata treaba asta? (daca nu este confidential)
                      A facut el ceva reglaje sau doar a curatat ce era sub capacul negru de la corpul clapeta?

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF