If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
W202(2000benzina) sta turat..ce are?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
Am curatat corpul clapeta de acceleratie(sau cum ii zice)..
Daca inainte de operatiune statea pe la 1500..acum nu vrea sa coboare sub 2000rpm.
Idei?Sugestii?
1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
Si o panarama de scuter
Ai verificat toate gurile de vacuum sa fie acoperite, respectiv fiecare furtun de vacum sa fie la locul lui,
Ai strans adecvat toate cele 4 suruburi care prind corpul clapeta de galerie,acolo trebuie sa fie imbinare etansa.
Ai verificat acel mic contact care este sub corpul clapeta si pe care apasa un umar din toata piese aia care accelereaza motorul, in care este legat cablul de acceleratie (cam plastica exprimarea, dar stiu ca vei intelege)
Ai verificat sa fie cablul de acceleratie relaxat, si nu prea strans.
Per total eu zic ca problema este undeva la vacuum sau la cablul de acceleratie cu tot ce tine de el.
1-Da,in limitele normale.Adica: mie vacumul nu imi mergea pe faruri(deci nu se mai reglau din buton)
2-Da
3-Am inteles.Am verificat,sta la locul lui..nu e indepartat de corp clapeta ca si cum ar fi accelerat.
4-E al dracu de perfect.
Chestia e ca masina a stat pe bara 2luni...Inainte de asta mergea perfect.
1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
Si o panarama de scuter
1-Da,in limitele normale.Adica: mie vacumul nu imi mergea pe faruri(deci nu se mai reglau din buton)
2-Da
3-Am inteles.Am verificat,sta la locul lui..nu e indepartat de corp clapeta ca si cum ar fi accelerat.
4-E al dracu de perfect.
Chestia e ca masina a stat pe bara 2luni...Inainte de asta mergea perfect.
Incearca sa ii scoti borna de la baterie, se reseteaza calculatorul...merita sa incerci.
Incearca sa ii scoti borna de la baterie, se reseteaza calculatorul...merita sa incerci.
Poti incerca, ca nu te costa nimic, dar nu se va intampla nimic,
De fiecare data cand intampinam ceva nereguli la fierul meu, faceam operatiunea asta, dar nici odata nu a dat rezultate.
Poti incerca, ca nu te costa nimic, dar nu se va intampla nimic,
De fiecare data cand intampinam ceva nereguli la fierul meu, faceam operatiunea asta, dar nici odata nu a dat rezultate.
Bafta !
Sa sti ca mie nu mia mai pornit,am lasato 30min cu borna scoasa si surpriza prima cheie.Am avut o problema asemanatoare,cu c-ul meu am fost la mai multe teste,pana am ajuns la autoklas _problema_debitmetru de aer.Incearca cu unul cine stie poate e aceiasi problema(daca erai in sb ma ofeream)
Sa sti ca mie nu mia mai pornit,am lasato 30min cu borna scoasa si surpriza prima cheie.Am avut o problema asemanatoare,cu c-ul meu am fost la mai multe teste,pana am ajuns la autoklas _problema_debitmetru de aer.Incearca cu unul cine stie poate e aceiasi problema(daca erai in sb ma ofeream)
Nu eu am probleme cu masina, ci Mezzo.
W202, C180 si C200, cel putin pana in 1997 nu are debitmetru.
Salut. Eu am un C 180 Esprit din 93 si cred ca are debitmetru. Pe tubul de admisie aer este o chestie cu doua clame si cand il scot afara are doua sarmulite care se unesc spre varful chestiei respective.
Salut. Eu am un C 180 Esprit din 93 si cred ca are debitmetru. Pe tubul de admisie aer este o chestie cu doua clame si cand il scot afara are doua sarmulite care se unesc spre varful chestiei respective.
Buna seara, este sensorul de temperatura aer, adica cel care masoara temperatura aerului, care il aspira motorul , daca este defect calculatorul comanda un timp mai mare de injectie , adica benzina mai multa .
Apropo , motoarele 111 au avut de suferit din cauza clapetei de acceleratie.
Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
TEL 0722623721.
Este senzorul I.A.T. Intake Air Temperature , masoara temperatura aerului inainte de admisie, si comanda, sau poate comanda cand era mai noi , cantitatea de combustibil care sa intre in motor,
Se stie ca atunci cand motorul este rece, se va injecta o cantitate mai mare de combustibil pentru a compensa deficitul de temperatura , pana la punctul optim de lucru a motoarelor.
La foarte multe W202 uri acel senzor nu mai are nici un efect, adica cu el sau fara el, motorul merge la la fel.
Totusi eu zic sa mergi la un amarat de tester, chiar daca nu dedicat, sa vezi macar de curios ce erori iti da, poate te indruma spre ceva anume.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment