Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Frana stationare MB clasa C W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frana stationare MB clasa C W203

    Va salut,
    Sunt posesorul unui Mercedes-Benz C 200 CDI din 2002 T203, cumparat in anul 2008.
    Prima problema care am observat-o a fost cea cu frana de stationare care avea si o cursa lunga dar in momentul in care trageam de maneta de decuplare a ei pedala nu revenea la pozitia ei initiala iar martorul din bord ramanea aprins. Cei drept o perioada nu ma deranjat sa o trag eu cu piciorul ca sa revina dar acum ceva timp am hotarat sa vad ce se poate face. Dupa cateva cautari pe situri internationale am gasit solutia...una foarte simpla defapt.
    Uite cum am procedat :
    1.sub sezutul banchetei din spate exista un capac de vizitare a repartitorului franei de stationare prins in 3 suruburi. Un pic de grja cum scoatezi carpeta de sub plastice ca sa nu rupeti ceva.


    dupa ce ai scos carpeta o sa arate cam asa



    2. desfaci cele 3 suruburi ale capacului si dai de repartitor care in general e murdar




    3. cureti repartitorul de toate impuritatile care sunt pe el in el cablurile ce intra in el si zona din jurul lui. Eu am folosit o carpa uscata dar probabil ca exista solutii de curatare profesionala...fiecare cu ce are la indemana.

    4. dupa care ungi repartitorul si partile metalice ale cablurilor care sunt cuplate la el. Eu am folosit vaselina.


    5. cuplezi si decuplezi de cateva ori frana de stationare ca se unga bine articulatiile iar teoretic pedala ar trebuii sa revina fara probleme.

    7. in cazul in care vrei sa ai o cursa mai scurta a pedalei(asa am vrut eu) poti infileta piulita (cea mare din poza). Un singur inconvenient vei avea aici asta daca nu mai vrei sa ii reglezi si jocul dintre tambur si saboti de la roti, o perioada(10-20km) se va auzi un zgomot, ca de frecare de la rotile din spate care e insesizabil la interior.

    8. motezi capacul de vizitare, strangi suruburile acestuia, pui mocheta la loc pe sub plastice si cam atat.

    Sper ca cele prezentate mai sus sa va fie si voua de folos.

    O zi buna si la cati mai multi km fara probleme!
    Attached Files

  • #2
    Multumim. Foarte interesant.
    Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

    Comment


    • #3
      Felicitari!

      Originally posted by andreib12 View Post
      Va salut,
      Sunt posesorul unui Mercedes-Benz C 200 CDI din 2002 T203, cumparat in anul 2008.
      Prima problema care am observat-o a fost cea cu frana de stationare care avea si o cursa lunga dar in momentul in care trageam de maneta de decuplare a ei pedala nu revenea la pozitia ei initiala iar martorul din bord ramanea aprins. Cei drept o perioada nu ma deranjat sa o trag eu cu piciorul ca sa revina dar acum ceva timp am hotarat sa vad ce se poate face. Dupa cateva cautari pe situri internationale am gasit solutia...una foarte simpla defapt.
      Uite cum am procedat :
      1.sub sezutul banchetei din spate exista un capac de vizitare a repartitorului franei de stationare prins in 3 suruburi. Un pic de grja cum scoatezi carpeta de sub plastice ca sa nu rupeti ceva.


      dupa ce ai scos carpeta o sa arate cam asa



      2. desfaci cele 3 suruburi ale capacului si dai de repartitor care in general e murdar




      3. cureti repartitorul de toate impuritatile care sunt pe el in el cablurile ce intra in el si zona din jurul lui. Eu am folosit o carpa uscata dar probabil ca exista solutii de curatare profesionala...fiecare cu ce are la indemana.

      4. dupa care ungi repartitorul si partile metalice ale cablurilor care sunt cuplate la el. Eu am folosit vaselina.


      5. cuplezi si decuplezi de cateva ori frana de stationare ca se unga bine articulatiile iar teoretic pedala ar trebuii sa revina fara probleme.

      7. in cazul in care vrei sa ai o cursa mai scurta a pedalei(asa am vrut eu) poti infileta piulita (cea mare din poza). Un singur inconvenient vei avea aici asta daca nu mai vrei sa ii reglezi si jocul dintre tambur si saboti de la roti, o perioada(10-20km) se va auzi un zgomot, ca de frecare de la rotile din spate care e insesizabil la interior.

      8. motezi capacul de vizitare, strangi suruburile acestuia, pui mocheta la loc pe sub plastice si cam atat.

      Sper ca cele prezentate mai sus sa va fie si voua de folos.

      O zi buna si la cati mai multi km fara probleme!
      Felicitari pt postare. Ma bucur ca avem astfel de colegi pe forum. Multi nu se sinchisesc sa arate modul de rezolvare a problemelor pe care le-au remediat.
      Apropo, la tine bancheta este rabatabila din cate imi dau seama. Oare la modelele fara bancheta rabatabila cum se procedeaza?
      C220 CDI, W203, Automata

      Comment


      • #4
        Se procedează la fel numai că deșurubezi bancheta:
        4 șuruburi la partea față ( după ce dai la o parte capacele de plastic ) și tragi de ea afară.
        Iubitor de Mercedes

        Comment


        • #5
          multumesc

          Originally posted by Ramdaf View Post
          Se procedează la fel numai că deșurubezi bancheta:
          4 șuruburi la partea față ( după ce dai la o parte capacele de plastic ) și tragi de ea afară.
          Multumesc!
          C220 CDI, W203, Automata

          Comment


          • #6
            Multumesc. Am aceeasi problema, ma duc acuma sa rezolv si eu .

            Comment


            • #7
              zdraganeala frana stationare

              Salut ! As avea si eu o problema la un C220 w203 2005 si anume am sesizat in timp ce mergeam cu geamul deschis o zdarnganeala gen ca ca doua tablite slabite pe un drum cu mici gropi...sunetul venea de la roata din spate..iar cand am apasat frana de picior foarte putin gen un clanc ...sunetul a disparut...dar cum am ridicat a inceput din nou...saboti de la frana de mana au fost reglati cand am schimbat placutele frana spate!

              Comment


              • #8
                Va rog frumos sa face-ti diferenta intre sabot si placuta de frana. Sunt doua sisteme de franare cu totul diferite, sabotul se foloseste pe tambur iar placuta se foloseste pe disc de franare. In ce priveste reglarea franei de stationare prin actiunea colegului andreib12, se face numai cand se schimba placutele de frana sau saboti cine are, cu altele noi, numai daca este cazul. Daca se regleaza intre timp si ulterior dorim schimbarea placutelor sau a "sabotilor", o sa constatam ca nu mai vrea sa intre etrierul pe disc sau sabotii pe tambur. Din fericire, la autovehicule, tot sistemul de franare este autoreglabil in functie de uzura ferodoului. De retinut ca... atunci cand se schimba placutele sau ferodourile si sunt montate etrierele sau tamburii se actioneaza de cateva ori franele pentru autoreglarea lor, se verifica buna functionare a pistonaselor si eventualele pierderi de lichid. Dupa care se pleaca la drum.
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Octi22 View Post
                  Salut ! As avea si eu o problema la un C220 w203 2005 si anume am sesizat in timp ce mergeam cu geamul deschis o zdarnganeala gen ca ca doua tablite slabite pe un drum cu mici gropi...sunetul venea de la roata din spate..iar cand am apasat frana de picior foarte putin gen un clanc ...sunetul a disparut...dar cum am ridicat a inceput din nou...saboti de la frana de mana au fost reglati cand am schimbat placutele frana spate!
                  Salut!

                  Si eu am avut un sunet asemanator dar la un W204. Problema la mine era ca antifurturile mele erau un pic mai lungi de cat ar fi trebuit ( prin un pic mai lungi vreau sa zic milimetric mai lungi ) si bateau intr-o placuta din spatele rotii.
                  Nu reuseam sa imi dau seama de la ce venea sunetul pana intr-o zi cand am scos unul din antifurturi si era usor tocit la capat. Dupa ce le-am scos pe cele 2 de la rotile din spate nu s-a mai auzit nimic.
                  Nu stiu daca asta este si problema ta dar merita incercat daca ai antifurturi la roti!!!!

                  P.S.: La mine se auzea numai la rotile din spate.

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc mult, o postare foarte explicita si utila, insotita si de fotografii la nivel de pasi de urmat, excelent. Numa-i bine si drumuri bune.

                    Comment


                    • #11
                      Felicitari.A aparut aceeasi problema si la mine de cateva zile.Sper sa o pot rezolva !Multumiri pentru imagini !

                      Comment


                      • #12
                        Multe multumiri pentru imagini, asa am rezolvat si eu.
                        Ce este ciudat este ca acum frana de stationare s-a slabit si nu mai tine, desi pedala e ferma.
                        O sa ma duc din nou cu ea la reglat, am facut operatiunea inainte de curatarea cablurilor si e in garantie

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by andreib12 View Post
                          Va salut,
                          Sunt posesorul unui Mercedes-Benz C 200 CDI din 2002 T203, cumparat in anul 2008.
                          Prima problema care am observat-o a fost cea cu frana de stationare care avea si o cursa lunga dar in momentul in care trageam de maneta de decuplare a ei pedala nu revenea la pozitia ei initiala iar martorul din bord ramanea aprins. Cei drept o perioada nu ma deranjat sa o trag eu cu piciorul ca sa revina dar acum ceva timp am hotarat sa vad ce se poate face. Dupa cateva cautari pe situri internationale am gasit solutia...una foarte simpla defapt.
                          Uite cum am procedat :
                          1.sub sezutul banchetei din spate exista un capac de vizitare a repartitorului franei de stationare prins in 3 suruburi. Un pic de grja cum scoatezi carpeta de sub plastice ca sa nu rupeti ceva.


                          dupa ce ai scos carpeta o sa arate cam asa



                          2. desfaci cele 3 suruburi ale capacului si dai de repartitor care in general e murdar




                          3. cureti repartitorul de toate impuritatile care sunt pe el in el cablurile ce intra in el si zona din jurul lui. Eu am folosit o carpa uscata dar probabil ca exista solutii de curatare profesionala...fiecare cu ce are la indemana.

                          4. dupa care ungi repartitorul si partile metalice ale cablurilor care sunt cuplate la el. Eu am folosit vaselina.


                          5. cuplezi si decuplezi de cateva ori frana de stationare ca se unga bine articulatiile iar teoretic pedala ar trebuii sa revina fara probleme.

                          7. in cazul in care vrei sa ai o cursa mai scurta a pedalei(asa am vrut eu) poti infileta piulita (cea mare din poza). Un singur inconvenient vei avea aici asta daca nu mai vrei sa ii reglezi si jocul dintre tambur si saboti de la roti, o perioada(10-20km) se va auzi un zgomot, ca de frecare de la rotile din spate care e insesizabil la interior.

                          8. motezi capacul de vizitare, strangi suruburile acestuia, pui mocheta la loc pe sub plastice si cam atat.

                          Sper ca cele prezentate mai sus sa va fie si voua de folos.

                          O zi buna si la cati mai multi km fara probleme!
                          Felicitarii pentru postare si multumim pentru detaliere.
                          Am o problema asemanatoare la un W203 / 2001 dar nu m-am incumetat sa desfac bancheta din spate intrucat nu stiam cum sa procedez .

                          Acum m-am edificat.
                          O zi buna si numai bine .

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF