Va salut,
Sunt posesorul unui Mercedes-Benz C 200 CDI din 2002 T203, cumparat in anul 2008.
Prima problema care am observat-o a fost cea cu frana de stationare care avea si o cursa lunga dar in momentul in care trageam de maneta de decuplare a ei pedala nu revenea la pozitia ei initiala iar martorul din bord ramanea aprins. Cei drept o perioada nu ma deranjat sa o trag eu cu piciorul ca sa revina dar acum ceva timp am hotarat sa vad ce se poate face. Dupa cateva cautari pe situri internationale am gasit solutia...una foarte simpla defapt.
Uite cum am procedat :
1.sub sezutul banchetei din spate exista un capac de vizitare a repartitorului franei de stationare prins in 3 suruburi. Un pic de grja cum scoatezi carpeta de sub plastice ca sa nu rupeti ceva.
dupa ce ai scos carpeta o sa arate cam asa
2. desfaci cele 3 suruburi ale capacului si dai de repartitor care in general e murdar
3. cureti repartitorul de toate impuritatile care sunt pe el in el cablurile ce intra in el si zona din jurul lui. Eu am folosit o carpa uscata dar probabil ca exista solutii de curatare profesionala...fiecare cu ce are la indemana.
4. dupa care ungi repartitorul si partile metalice ale cablurilor care sunt cuplate la el. Eu am folosit vaselina.
5. cuplezi si decuplezi de cateva ori frana de stationare ca se unga bine articulatiile iar teoretic pedala ar trebuii sa revina fara probleme.
7. in cazul in care vrei sa ai o cursa mai scurta a pedalei(asa am vrut eu) poti infileta piulita (cea mare din poza). Un singur inconvenient vei avea aici asta daca nu mai vrei sa ii reglezi si jocul dintre tambur si saboti de la roti, o perioada(10-20km) se va auzi un zgomot, ca de frecare de la rotile din spate care e insesizabil la interior.
8. motezi capacul de vizitare, strangi suruburile acestuia, pui mocheta la loc pe sub plastice si cam atat.
Sper ca cele prezentate mai sus sa va fie si voua de folos.
O zi buna si la cati mai multi km fara probleme!
Sunt posesorul unui Mercedes-Benz C 200 CDI din 2002 T203, cumparat in anul 2008.
Prima problema care am observat-o a fost cea cu frana de stationare care avea si o cursa lunga dar in momentul in care trageam de maneta de decuplare a ei pedala nu revenea la pozitia ei initiala iar martorul din bord ramanea aprins. Cei drept o perioada nu ma deranjat sa o trag eu cu piciorul ca sa revina dar acum ceva timp am hotarat sa vad ce se poate face. Dupa cateva cautari pe situri internationale am gasit solutia...una foarte simpla defapt.
Uite cum am procedat :
1.sub sezutul banchetei din spate exista un capac de vizitare a repartitorului franei de stationare prins in 3 suruburi. Un pic de grja cum scoatezi carpeta de sub plastice ca sa nu rupeti ceva.
dupa ce ai scos carpeta o sa arate cam asa
2. desfaci cele 3 suruburi ale capacului si dai de repartitor care in general e murdar
3. cureti repartitorul de toate impuritatile care sunt pe el in el cablurile ce intra in el si zona din jurul lui. Eu am folosit o carpa uscata dar probabil ca exista solutii de curatare profesionala...fiecare cu ce are la indemana.
4. dupa care ungi repartitorul si partile metalice ale cablurilor care sunt cuplate la el. Eu am folosit vaselina.
5. cuplezi si decuplezi de cateva ori frana de stationare ca se unga bine articulatiile iar teoretic pedala ar trebuii sa revina fara probleme.
7. in cazul in care vrei sa ai o cursa mai scurta a pedalei(asa am vrut eu) poti infileta piulita (cea mare din poza). Un singur inconvenient vei avea aici asta daca nu mai vrei sa ii reglezi si jocul dintre tambur si saboti de la roti, o perioada(10-20km) se va auzi un zgomot, ca de frecare de la rotile din spate care e insesizabil la interior.
8. motezi capacul de vizitare, strangi suruburile acestuia, pui mocheta la loc pe sub plastice si cam atat.
Sper ca cele prezentate mai sus sa va fie si voua de folos.
O zi buna si la cati mai multi km fara probleme!
Comment