Salutare tuturor.
Iata despre ce e vorba si daca stie cineva il rog sa-mi dea un sfat.
Masina e un W202, C180, 1995, benzina, cutie manuala. Schimband uleiul in diferential am observat in spatele diferentialului unde este acel capac prins cu suruburi cu cap imbus/torx, ca sunt urme de ulei. Adica la imbinarea dintre capac si corpul diferentialului pierde ulei. Nu curge sa ramana pata sub masina ci doar zona respectiva e umeda, unsa.
As vrea sa remediez acest defect. Ce sa fie oare? Este ceva garnitura la imbinarea respectiva? E o operatie complexa sau se poate face si acasa?
Atasez si o poza. Zona umeda e cea trasata cu rosu.
Multumesc.
Iata despre ce e vorba si daca stie cineva il rog sa-mi dea un sfat.
Masina e un W202, C180, 1995, benzina, cutie manuala. Schimband uleiul in diferential am observat in spatele diferentialului unde este acel capac prins cu suruburi cu cap imbus/torx, ca sunt urme de ulei. Adica la imbinarea dintre capac si corpul diferentialului pierde ulei. Nu curge sa ramana pata sub masina ci doar zona respectiva e umeda, unsa.
As vrea sa remediez acest defect. Ce sa fie oare? Este ceva garnitura la imbinarea respectiva? E o operatie complexa sau se poate face si acasa?
Atasez si o poza. Zona umeda e cea trasata cu rosu.
Multumesc.
Comment