Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pierde ulei din diferential

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierde ulei din diferential

    Salutare tuturor.

    Iata despre ce e vorba si daca stie cineva il rog sa-mi dea un sfat.
    Masina e un W202, C180, 1995, benzina, cutie manuala. Schimband uleiul in diferential am observat in spatele diferentialului unde este acel capac prins cu suruburi cu cap imbus/torx, ca sunt urme de ulei. Adica la imbinarea dintre capac si corpul diferentialului pierde ulei. Nu curge sa ramana pata sub masina ci doar zona respectiva e umeda, unsa.
    As vrea sa remediez acest defect. Ce sa fie oare? Este ceva garnitura la imbinarea respectiva? E o operatie complexa sau se poate face si acasa?
    Atasez si o poza. Zona umeda e cea trasata cu rosu.
    Multumesc.
    Attached Files

  • #2
    Te salut, ca sa remediezi problema, neaparat trebuie luat jos grupul de masina.
    Nu este usor crede-ma.
    Sub acel capac nu exista nici o garnitura, cel putin asa era la mine, insa poti cumpara pasta de silicon din ala rosu ce se pun la garniturile de chiuloase pentru etansare.
    Ca si idee, aceasta operatiune de dat jos si montat inapoi Grupul, necesita o jumate de zi la un mecanic priceput, si desigur sa aiba si scule ca lumea.
    Daca nu pierde mult ulei eu zic sa il lasi asa.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Multumesc de sfat. Asa am sa fac, il las deocamdata asa cum e.
      Am fost la Reprezentanta in Cluj cu masina la o verificare de rutina ( am fost la Reprezentanta pentru ca inca nu cunosc un mecanic bun) si cineva de acolo mi-a spus ca problema ar fi un simering, mai mult nu mi-a spus. Nu stiu de ce dar nu prea am crezut ce zice, (mai zicea ca la cutia de viteze manuala si la diferential nu trebuie schimbat niciodata uleiul) n-am vazut legatura dintre un simering si acea zona.
      Daca m-ar fi lasat sa stau langa masina poate ca m-as fi dus sa vad, din curiozitate, cum schimba ei acel simering. Manopera au evaluat-o la 250 RON.
      Intre timp am gasit si o schema a diferentialului si nu este garnitura la acea imbinare.
      M-am uitat si rasuitat la schema dar nu am inteles ce legatura are simeringul cu acea pierdere de ulei, poate ca-s greu de cap.
      Attached Files
      Last edited by wwk; 05-03-2011, 20:13 PM.

      Comment


      • #4
        Buna, poate cei de la reprezentanta s-au referit la unul dintre semeringurile de la planetare, adica unde iese din grup acea piesa de care este prins capul de planetra.
        Nu cum-va iti scapa ulei pe acolo si il arunca in spate pe capac?
        La capacul din spate nu exista absolut nici o garnitura, cum se cede si din schema pe care l-ai postat.
        Acuma cu schimbatul uleiului in diferential si cutia manuala, nu stiu ce sa zic, dar cine tine de masina lui, eu zic ca nu strica de schimbat macar odata la 2-3 ani, indiferent de cati kilometri a parcurs in acest interval.
        In cutie intra 2 litri si in diferential de la 700 grame pana la 1 litru maxim, nu este o avere 3 litri de ulei.
        Asta e pararea mea.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Buna ziua.Azi am fost in reprezentanta sa ma interesez la ce interval se schimba uleiul la diferential si mi-au spus ca de obicei se controleaza nivelul si se adauga daca este nevoie.De schimbat,il schimba doar daca pierde vreun semering.Pretul pentru 1L de ulei diferential hypoid 75W-85W este de 190 RON si pentru C-ul meu 220 cdi w203 trebuie cam 1.1L.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jacob View Post
            Buna, poate cei de la reprezentanta s-au referit la unul dintre semeringurile de la planetare, adica unde iese din grup acea piesa de care este prins capul de planetra.
            Nu cum-va iti scapa ulei pe acolo si il arunca in spate pe capac?
            La capacul din spate nu exista absolut nici o garnitura, cum se cede si din schema pe care l-ai postat.
            Acuma cu schimbatul uleiului in diferential si cutia manuala, nu stiu ce sa zic, dar cine tine de masina lui, eu zic ca nu strica de schimbat macar odata la 2-3 ani, indiferent de cati kilometri a parcurs in acest interval.
            In cutie intra 2 litri si in diferential de la 700 grame pana la 1 litru maxim, nu este o avere 3 litri de ulei.
            Asta e pararea mea.
            Salut.
            Ai dreptate. Acum m-am uitat mai bine si planetara din stanga cat si locul in care intra cardanul in diferential prezinta urme slabe de ulei. La planetara din dreapta nu m-am putut uita bine din cauza scutului de la pompa/filtrul de combustibil, oricum e nevoie sau de rampa sau de elevator pentru a sti bine ce si cum, plus de un ochi expert.
            Uleiul diferential/cutie le-am schimbat in toamna la cateva luni dupa ce am luat-o. Si eu sunt pe principiul schimbarii o data la 2-3 ani a uleiurilor din cutie, diferential, servo, lichid de racire/frana.
            Iti multumesc de amabilitate.
            Mai spune-mi, te rog, e complicata aceasta operatie de schimbare a simeringurilor? Am vazut ca unul OEM e cam 30-40 de lei. Cand gasesc un mecanic de incredere l-as cumpara eu sa i-l duc sa stiu ce pune.
            Cu respect.

            Comment


            • #7
              Pentru a putea schimba unul dintre semeringurile de la planetare, trebuie neaparat dat jos capacul din spate de pe grup.
              Acuma dupa parerea mea trebuie luat jos grupul de pe masina, sau daca gasesti un mecanic care sa il schimbe acel semering fara a demonta grupul de pe masina este si mai bine.
              Deci sa zicem ca ati ajuns in situatia ca ati luat jos capacul din spate, pe urma pe fiecare parte unde vin planetarele este prins cu o siguranta, aceasta siguranta se desface din interiorul grupului.
              Manopera te va costa ma mult decat acel semering, si o recomandare, daca tot o sa demontati grupul, sa schimbi ambele semeringuri sa nu ai surprize mai incolo.
              Si daca poti cumpara piese de calitate nu te zgarcii la pret, ca nu in fiecare zi schimbi astea.
              Succes.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Jacob,
                Multumesc de amabilitate si sfaturi.
                Respect.

                Comment


                • #9
                  Va salut!

                  Am si eu un w202 c 200 compresor din 96 si imi pierde ulei din diferential pe la simeringul de la cardan si m-am hotarat sa le schimb si pe cele de la planetare daca tot dau grupul jos. As avea si eu nevoie de dimensiunile simeringurilor daca ma puteti ajuta.

                  Va multumesc!
                  O seara placuta in continuare!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF