Va salut, vin cu o intrebare: unde este situata aerisirea la un rezervor de W202, C250 diesel, la mine se pare ca e infundata si face vid in rezervor(nu presiune), am citit mai multe pareri pe forum, unii spun ca busonul original(ca si in cazul meu) are un orificiu si e infundat(eu n-am vazut nici un orificiu, are doar un arc spre interior,mecanismul de inchidere practic), altii spun ca are o supapa pe undeva sub masina, daca stie cineva exact unde se afla aceasta aerisire si vrea sa-mi spuna, i-as fi recunoscator, m-ar scoate dintr-o mare dilema. Numai bine!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
AERISIRE BUSON REZERVOR W202 2,5 diesel
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
-
Salut
Originally posted by marian_samo View PostVa salut, vin cu o intrebare: unde este situata aerisirea la un rezervor de W202, C250 diesel, la mine se pare ca e infundata si face vid in rezervor(nu presiune), am citit mai multe pareri pe forum, unii spun ca busonul original(ca si in cazul meu) are un orificiu si e infundat(eu n-am vazut nici un orificiu, are doar un arc spre interior,mecanismul de inchidere practic), altii spun ca are o supapa pe undeva sub masina, daca stie cineva exact unde se afla aceasta aerisire si vrea sa-mi spuna, i-as fi recunoscator, m-ar scoate dintr-o mare dilema. Numai bine!
Am citit in manualul masinii si este specificat undeva ceva legat de busonul de la rezervor, spune ca daca se pierde presiunea din rezervor apare pe bord o atentionare.
Ma gandesc ca si vidul e o forma de presiune( scazuta sub 1 atmosfera).
Poate ne lumineaza cineva
-
Originally posted by dialiv View PostSi pe mine ma intereseaza subiectul. Si la masina mea, cateodata cand alimentez, se aude un fasait, nu stiu daca de la vid sau de la presiune, tin sa cred ca de la vid.
Am citit in manualul masinii si este specificat undeva ceva legat de busonul de la rezervor, spune ca daca se pierde presiunea din rezervor apare pe bord o atentionare.
Ma gandesc ca si vidul e o forma de presiune( scazuta sub 1 atmosfera).
Poate ne lumineaza cineva
Comment
-
Salut
Originally posted by marian_samo View PostDaca se aude fasait e normal din cate stiu eu, e de la presiune. E delicat subiectul oricum, nu mi se aprinde nimic in bord. Asteptam sa vedem poate se gaseste cineva care are o rezolvare la problema asta.
Comment
-
Originally posted by marian_samo View Post...are doar un arc spre interior...
OHNE LUFTNUNG (sau cum se scrie) - adica fara aerisire, asa scrie pe al meu (W126) si are doua trepte de insurubare... La prima treapta cred ca e cu aerisire iar la treapta a doua arcul inchide ermetic.
Verifica si tu.W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Comment
-
Salut
Originally posted by dan500se View PostNu cumva ai si tu buson cu doua pozitii?
OHNE LUFTNUNG (sau cum se scrie) - adica fara aerisire, asa scrie pe al meu (W126) si are doua trepte de insurubare... La prima treapta cred ca e cu aerisire iar la treapta a doua arcul inchide ermetic.
Verifica si tu.
La w203 poti sa invarti de el pana te saturi, doar face click si sare peste piedica.
Comment
-
Nu vreau sa ma pronunt la un model din care nu am...La W126 eu le tin pe OHNE LUFTUNG (adica inchis in totalitate), strans la maxim (al doilea clic). Rezervorul oricum are un sistem de aerisire in caz de presiune sau vid in exces (din nou, la W126, s-a discutat mult pe Forum despre acest lucru).W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Comment
-
Uita-ti un topic ce se leaga si de acesta:
In PDF-ul postat de tumar se vorbeste despre diferentele pozitive si negative de presiune si este si o schita al unui buson de rezervor care faciliteaza egalizarea presiunii!
Numai bine!W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Comment
-
Salut marian_samo.Am acelasi model de masina ca al tau din '96.Cand deschid buchosulde la rezervor face "fasss",asta este preziounea ,si este bien.nu inteleg ce se intampla la tine exact ca sa pot sa i ti explic.nu exista doua pozitii la capacul de la rezervor,la acest model cel putin,ce se intampla la tine?LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.
Comment
-
Salut
Originally posted by dan500se View PostNu vreau sa ma pronunt la un model din care nu am...La W126 eu le tin pe OHNE LUFTUNG (adica inchis in totalitate), strans la maxim (al doilea clic). Rezervorul oricum are un sistem de aerisire in caz de presiune sau vid in exces (din nou, la W126, s-a discutat mult pe Forum despre acest lucru).
Comment
-
Originally posted by marian_samo View Post...o intrebare: unde este situata aerisirea la un rezervor de W202, C250 diesel...
Uite aici:
Se vorbeste despre acelasi lucru (e in engleza).
Bafta!W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Comment
-
De la partea superioară a rezervorului pleacă un furtunaş agăţat undeva deasupra nivelului gurii de alimentare. Acest furtun se termină cu o supapă unisens care permite aerului să intre pe măsură ce se goleşte rezervorul, dar nu permite vaporilor de benzină să iasă. Vara mai ales, mişcarea carburantului în rezervor când maşina se deplasează produce o cantitate imensă de vapori şi legătura liberă a rezervorului cu atmosfera ar produce pierderi mari de carburant prin vaporizare şi micşorarea cifrei octanice a carburantului pentru că fracţiunile cele mai volatile părăsesc incinta rezervorului. Uneori se înfundă această supapă şi rezervorul se videază.
La motorină acest pericol nu prea există dar soluţia cu această supapă a fost menţinută. Din acest motiv s-au montat buşoane fără aerisire.Last edited by Nelu Patrascu; 02-25-2011, 10:28 AM.
Comment
-
Originally posted by calutzustudio View PostSalut marian_samo.Am acelasi model de masina ca al tau din '96.Cand deschid buchosulde la rezervor face "fasss",asta este preziounea ,si este bien.nu inteleg ce se intampla la tine exact ca sa pot sa i ti explic.nu exista doua pozitii la capacul de la rezervor,la acest model cel putin,ce se intampla la tine?
Comment
-
Daca nu o gasesti, gauresti busonul cu un burghiu subtire si rezolvi problema.Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html
Comment
-
Originally posted by flavyus1987 View PostDaca nu o gasesti, gauresti busonul cu un burghiu subtire si rezolvi problema.
Comment
Comment