Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

"Troncanit" la rotile din fata!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Troncanit" la rotile din fata!!

    Va salut! Am un mercedes c200 cdi, an 2000, W203! Am o mare problema cu ea la gropi....mai ales pe drum de tara....troncane(sa zic asa) foarte rau! Am fost cu ea pana acum la 3 meseriasi si nu au fost in stare sa imi zica ce are....toti o salta pe elevator, trag de tot ce se poate....si verdictul este ca nu are nimik , totul este TUN Numai ca eu vad ca nu este asa! De cand o am, am reusit sa mai rezolv din probleme pe care le are....iar acum 8 luni am schimbat bratele superioare si inferioare stanga si dreapta; cap de bara, bieleta si bieleta antiruliu stanga! Ar mai fi de schimbat bieleta antiruliu si capul de bara pe dreapta...dar toti mi-au spus ca nu am de ce sa le schimb ca sunt ok!! De asemenea flansa si rulmentul de la amortizor pe stanga sunt noi iar pe dreapta le-am schimbat cu tot cu amortizor acum 8 luni! Zgomotul mi se pare ca vine din dreapta dar as vrea sa imi zica cineva ce este clar inainte sa schimb ceva.... Va rog daca aveti ceva pareri le astept pentru ca nu mai stiu ce sa ii mai fac!! Va multumesc!Stima

  • #2
    Eu sunt Stan patzitul si am bagat bani ca geolgau, desi mi-au zis mai multi pe forum sa schimb doar bieletele antiruliu si bucsele lor de fixare. Cand le-am schimbat, surpriza, a disparut troncanitul!
    Sa nu mai zic ca un mecanic mi-a dat verdictul caseta directie cu joc... Cand m-am dus la el si l-am invitat sa se dea cu masina a cam amutzit, desi punea peleul pe foc ca-i caseta.
    Prin urmare, sfatul meu este: bieleta antiruliu (cea veche) + bucsile alea de cauciuc. Ulterior iti vei iubi iarasi masina.
    Ia de-aici: http://www.clubmercedes.ro/tot-batai...-t18583p2.html
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Indiferent de marca sau model auto , atunci cand apare un troncanit, in special pe fata ( sau dreapta fata ) se incepe cu verificarea silance blok-ul ; se verifica vizual si prin tragere/impingere orice element care are in componenta bucsi de cauciuc sau teflon .
      Datorita drumurilor "excelente" , acestea se uzeaza printre primele .

      Comment


      • #4
        Forte multe jocuri nu se observa daca masina e suspendata, mai ales la bara stabilizatoare. Ar fi bine ridicata pe roti. Verifica si bucsile de la bara, nu doar stabilizatoarele.

        Comment


        • #5
          Verificarile au fost facute atat cu masina suspendata cat si cu ea pe roti(intrand in canal)dar tot nimik....Care este diferenta dintre "bucsile de la bara" si "stabilizatoarele"??Care sunt stabilizatoarele??

          Comment


          • #6
            Bucsile tin bara de caroserie, iar stabilizatoarele sant la capetele barii.

            Comment


            • #7
              Salut!
              Daca zgomotul care se aude este "infundat", verifica bara stailizatoare in zona de prindere de caroserie, acolo unde sunt bucsele alea de cauciuc. Daca bara are uzura, e subtiata, apare zgomot la orice denivelare. Incearca sa pui niste banda de teflon (de aia care folosesc instalatorii) inainte sa pui bucsa pe bara. Solutia cea mai viabila in acest caz este inlocuirea barei stabilizatoare. Eu o voi inlocui saptamana viitoare si revin apoi cu detalii.
              ---
              C220 , 2001, W203.006

              Comment


              • #8
                Am fost ieri la un prieten(care se pricepe la masini) si am ridicat masina.....am tras de tot ce se putea si NIMIK Tot ce am gasit e o bucsa de la bratul inferior stanga(schimbat de 8 luni) care prezinta crapaturi in cauciucul ala....e normal?? Mi s-a recomandat sa schimb bucsa ca e posibil sa fie de la ea...dar as mai astepta, sa mai incerc si la altcineva pentru ca nu vreau sa arunc banii aiurea ! Voi ce ziceti, poate fi din ea??atunci cand tragi de roata nu se vede nimik....
                Ce parere aveti de testul cu "placile vibratoare"(nu stiu sigur daca asa le zice)....poate spune exact care este cauza??
                Last edited by nikky16_man; 02-20-2011, 15:38 PM.

                Comment


                • #9
                  Aceeasi Problema

                  Salut oameni buni,

                  Am sa va impartasesc si eu din experienta mea. Mentionez ca detin un C200 w204 din 2008 cu 30.000 km.
                  Am facut toate verificarile posibile de 3 ori la trei serviceuri autorizate inclusiv reprezentanta.
                  Zgomotul incriminat este un troncanit nemetalic, ca un zgomot de bidon, la trecerea cu viteza foarte mica peste bumpere (limitatoarele de viteza in forma de cocoase de-a latul strazii) si peste mici denivelari. Cel mai sesizabil este la miscarea botului masinii pe verticala (atat la ridicarea sa cat si la coborare) pe acele limitatoare si mai pronuntat cand masina este rece si cu atat mai pronuntat cand este foarte frig.

                  Asadar, urmare a atator si atator verificari mi-au fost schimbate flansele de amortizor, dupa 3 teste de amortizoare care au iesit f bine , peste 85% fiecare.
                  Rezultat = zgomotul persista!
                  Saptamana viitoare schimb bieletele fata.
                  Restul componentelor sunt LEMN mai ales ca au verificat si bara stabilizatoare.

                  Daca si dupa schimbarea bieletelor face asa am sa abandonez orice "ancheta" pentru ca ma termina psihic! Sa bata pana vomita!

                  O alta parere ar fi un f mic zgomot in caseta dar : 1. nu cred ca e suficient pentru acest zgomot; 2. zgomotul casetei este ceva mai metalic; 3. caseta nu o schimb nici amenintat cu pistolul la tampla!!!

                  Daca mai are cineva vreo sugestie ....primesc!!! :-))

                  Comment


                  • #10
                    Testul cu placile vibratoare este echivalentul trecerii peste TZATTELE Delimitatoare; cu un interval mult mai des, deci este recomandat.
                    Dar sigur atentia mecanicilor se va indrepta spre flansele si rulmentii de sarcina ai telescoapelor sau alte articulatii, si in ultim caz caseta de directie.
                    Caseta oricum are un zgomot care cand se facee presiune in circuit se atenueaza, ori ramane un joc foarte mic admisibil pe orizontala(rare sunt cazurile cand pica).
                    Daca bataia nu este localizata si tot persista indreptati-va atentia catre bolturile pe care se plimba pistonul pe etrier.
                    Exista 2 boluri, unul sus si unul jos.
                    Cel de sus se uzeaza mai repede fiind si mai subtire; astfel componenta aceea capatand un joc completat de un zgomot.
                    Negasind piese am adaugat 2saibe, banda de teflon cat cuprinde si vaselina grafitata.Solutie de moment(pana gasesc kitul de reparatie complet pt etrier) care se pare ca da roade.

                    La verificare veti observa ca acea componenta care preseaza placutele are joc orizontal intainte si inapoi foarte mic care produce zgomot.
                    Daca nu va deranjeaza nu umblati, daca sunteti mi pretentiosi bagatiza nasul.
                    Last edited by flavyus1987; 03-03-2011, 12:23 PM.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      Posibila explicatie a problemei in cazul modelului W204!!!

                      Dupa nesfarsite teste, care mai de care mai profi, mai amanuntite, dupa schimbarea flanselor de amortizor si a bieletelor antiruliu, dupa constatarea faptului ca bara stabilizatoare nu e problema, nici bucsile sau pivotii....se pare ca problema ar fi o subdimensionare a pieselor casetei de directie si o reactie a metalului la caldura/frig.

                      La frig, sub 2-3 grade Celsius elementele casetei de directie capa un joc minim pe verticalacare genereaza acest zgomot fara nicio implicatie asupra functionalitatii sau sigurantei. Aceasta este o consecinta a utilizarii materialelor mai ieftine, cu metal mai putin si mai prost pentru a putea mentine un pret viabil in fata concurentei acerbe in clasa masinii.

                      Garantat masina nu face acest zgomot decat la frig intrucat odata cu incalzirea temperaturii exterioare acest zgomot s-a estompat pana la disparitie si nu ca o consecinta a reparatiilor efectuate de mine. Credeti-ma ca am facut un research aventuros si punand cap la cap aproape matematic lucrurile concluzia mea (dublata de cea a unui mecanic sincer) a fost cam aceeasi.

                      Oricum finalitatea este ca masina beneficiaza acum de anumite componente noi, de strangerea tuturor elementelor care ar putea genera jocuri, de curatarea acestora ca urmare a montarii/demontarii, de gresarea altora, de reglarea rulmentilor etc. Tot e ceva, nu? :-)

                      In fine am conchis: POA SA FACA ASA LA RECE PANA VOMITA PE TEAVA DE ESAPAMENT CA NU MA MAI INTERESEAZA. ZGOMOTUL ESTE ORICUM SESIZABIL NUMAI LA VITEZA F MICA LA TRECEREA PESTE BUMPERE SI NUMAI CAND ESTE FRIG BINE!

                      Comment


                      • #12
                        Am fost ieri si am demontat bratul inferior sa schimb bucsa pe stanga....dar cand am dat bratul jos am descoperit ca si pivotul e dus ! Ca sa fie treaba treaba....am verificat si bratul superior si e dus si ala (!! Nu imi vine sa cred....am 14000 de Km(10 luni) de cand le-am schimbat si deja sunt duse ! De garantie nu pot sa ma folosesc pentru ca am sunat la baiatul de unde le-am luat si mi-a spus ca trebuie sa ii duc tot felul de facturi de la service-ul unde le-am montat, care trebuie sa fie si autorizat ! V-ati mai intalnit careva cu chestia asta cu garantia??se poate rezolva?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by nikky16_man View Post
                          Am fost ieri si am demontat bratul inferior sa schimb bucsa pe stanga....dar cand am dat bratul jos am descoperit ca si pivotul e dus ! Ca sa fie treaba treaba....am verificat si bratul superior si e dus si ala (!! Nu imi vine sa cred....am 14000 de Km(10 luni) de cand le-am schimbat si deja sunt duse ! De garantie nu pot sa ma folosesc pentru ca am sunat la baiatul de unde le-am luat si mi-a spus ca trebuie sa ii duc tot felul de facturi de la service-ul unde le-am montat, care trebuie sa fie si autorizat ! V-ati mai intalnit careva cu chestia asta cu garantia??se poate rezolva?

                          Calitatea pieselor facute in CE !! Cea mai viabila si totodata costisitoare solutie sunt piesele originale de la reprezentante.
                          La fostul Passat doar 8 luni au tinut bratele noi de provenienta CE.
                          Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                          Comment


                          • #14
                            1. Ia-ti piese originale...stiu sunt scumpe dar...tin de 3 ori mai mult
                            2. Daca troncanitul ala nu este infundat si este mai mult un clampanit este de la etrier...iti trebuie ' port etrier'

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF