Salutare, am tot cautat pe forum dar nu am gasit mare lucru care sa-mi lamureasca problema si voi posta aici in speranta ca ma veti lamuri. Cand apas frana de picior nu mai tine deloc. Se apasa liber de parca nu o mai tine nimic, nu mai opune nici un fel de rezistenta. Odata apasata pana la podea se redreseaza normal de la maneta din bord insa am o mare convingere ca frana spate nu mai tine deloc. Ce sfaturi imi dati sa verific intai? ce diagnostic ochiometric puteti da? ce solutii ati gasit daca ati avut ceva similar? Multam si numai bine
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out). See less
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out). See less
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less
problema frana picior
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Acuma fara suparare, cum sa te ajutam cand nu ai specificat despre ce model este vorba, ce traba are maneta din bord cu frana de picior?
Daca a inteles cineva despre ce este vorba aici, va rog sa va dati cu parerea.Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
-
Salut,probabil o fi problema ceva cu cablul care strange frana,sa uzat,sau sa intamplat ceva pe la mecanismul de acolo,din cate stiu eu la w203 sub bancheta ai acolo un capac si sub el este mecanismul care regleaza acel cablu.
Dar mai intai vezi daca poti pleca cu masina de pe loc avand apasata frana.
Comment
-
Originally posted by Jacob View PostAcuma fara suparare, cum sa te ajutam cand nu ai specificat despre ce model este vorba, ce traba are maneta din bord cu frana de picior?
Daca a inteles cineva despre ce este vorba aici, va rog sa va dati cu parerea.
Cred ca ar mai fi si posibilitatea ca sabotii pentru frana de parcare (axa spate) sa fie foarte uzati, desi nu cred.
Daca intr-adevar este modelul w203 atasez o poza cu sistemul de franare. Cel mai probabil este rupt cablul principal 170, deoarece daca era rupt vreunul din celelalte doua tot trebuia sa tina putin. Incepi si tu si verifica prinderea cablului in pedala, apoi in cutia unde se ramifica apoi la saboti.Attached FilesNu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.
Comment
-
De obicei se cablurile se rup la capetele de prindere, unde nu mai sunt protejate de acel "furtun", motiv pentru care la monterea unui cablu nou aceste capete trebuie unse cu veselina din belsug pentru a le proteja de apa si a reduce frecare si mai apoi deteriorarea lor.Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.
Comment
-
probleme frana de picior
La masina mea, w203, 1998cc, benzina, 2001, mi-a sarit plasticul care "face zgomot" cand apesi frana de parcare (este prins de pedala), l-am pus la loc, desi e destul de dificil, apoi mi-a sarit din nou si am renuntat. Frana de parcare "ingheata" rotile din spate, plasticul l-am aruncat si nu ma deranjeaza de loc sa nu aud sunetul cata vreme frana isi face treba. Cred, totusi, ca problema pe care o are masina ta nu este de acesta natura, asa ca te indrum sa faci o verificare la cablu, apoi la saboti. Du-te la un service! Bafta!
Comment
-
Cred ca este vorba de un C-180 (W202), cel care a deschis acest topic, am citit acel topic unde se prezinta ca si nou venit pe forum.
Sa vedem totusi un raspuns din partea lui.Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
Comment
-
salut!Imi cer scuze pentru intarziere si bineinteles pentru ca am omis modelul masinii W202 c180 din '96, asa cum spune si Jacob.Sa plec cu frana activata n-am incercat dar cel mai probabil nu va avea nici un efect,pedala se apasa in gol.Am citit toate reply-urile si cel mai probabil goanga este cea vizata de Haddess.Pedalierul de actionare a franei se gaseste in stanga-jos a soferului iar clapeta de eliberare a franei de picior tot in stanga dar sus,deasupra levierului ce deblocheaza capota.Cred ca acel cablu este problema deoarece clinchetul se aude cand apas pedala insa merge in gol,nu se simte ca activeaza ceva, merge fara sa opuna nici cea mai mica rezistenta si se redreseaza de la clapeta pomenita mai sus.M-ar ajuta daca as avea o imag ceva care sa indice unde mai exact se afla "portita" de acces la acea caseta de reglare a franei.Iar daca principalul cablu este rupt, cum pot ajunge la el sa-l investighez sau sa-l schimb?Multumesc pentru promptitudine si toate bune!
Comment
-
Degeaba urci pe elevator sau rampa, sa te uiti sub burta ei, ca nu ai sa vezi absolut nimic!
Sistemul de actionare se afla prins pe stalpul din fata, chiar mai sus un pic unde e si pedala de la frana de picior.
Ca sa ajungi la el trebuie luat jos capacul de sub volan.
Si sa nu mai dami indicatii aiurea, numa sa ne aflam in treaba, ca nu ajutam cu absolut nimic.
Multumesc.Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
Comment
-
Uite Roni, am pus doua poze sa vezi care e treaba.
Unde am incercuit cu rosu, acea siguranta are legatura cu clicaitul acela cand apesi pedala.
Trebuie vazut ce s-a intimplat de nu se mai aude acel sunet.
Succes.Attached FilesMercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
Comment
-
Originally posted by Jacob View PostDegeaba urci pe elevator sau rampa, sa te uiti sub burta ei, ca nu ai sa vezi absolut nimic!
Sistemul de actionare se afla prins pe stalpul din fata, chiar mai sus un pic unde e si pedala de la frana de picior.
Ca sa ajungi la el trebuie luat jos capacul de sub volan.
Si sa nu mai dami indicatii aiurea, numa sa ne aflam in treaba, ca nu ajutam cu absolut nimic.
Multumesc.
Comment
-
Domnul meu, nu se vede cablul de la frana de "mana" ati ridicat vreodata un W202 pe elevator?, se pare ca nu.
Ce se vede din cablu e partea unde iese de sub bancheta din spate si merge la ambele roti, dar si aici nu cablul flexibil ci teava prin care trece acel cablu.
Nu are ce sa vada omul daca ridica masina.
Nu stiu cum sa mai scriu, ca vad ca pe romaneste nu intelegeti.
Si daca nu tine frana de mana, inseamna ca undeva la rotile din spate e buba, vre-un arc rupt de la saboti sau sabotii uzati de tot.
Acel cablu nu are cum sa se rupa, ca apa nu intra la el, asa de bine este protejat de nici vorba de corodare sau oxidare.
Deja am dezmembrat 3 C-class-uri, asa ca stiu ce vorbesc.Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
Comment
Comment