Salut,
M-am cam obisnuit cu cei 170 CP furnizati de noul C 220 CDI si vreau ceva mai mult, mai ales pentru a "contracara" intarzierea cutiei automate la plecarea de pe loc ( si momentul pana intra turbo) si reactia de la retrogradare.
M-am interesat: singurele variante Lorinser si Brabus pastreaza garantia si, implicit, prezinta incredere prin (re)nume. Brabus mi se pare mai tentant, tinand cont ca la randul lor vand masini sub brand propriu cu acelasi kit instalat; in plus ofera un plus 50 CP si 480 Nm, fata de un plus de "doar" 30 CP la ceilalti- la cam aceeasi bani.
Ce nu mi-e clar este cum se simte: chiar pleaca mai bine, nu mai apare golul turbo? Sau trage tare doar in ture? Influenteaza mult consumul? Motorul suna diferit (mers/ relanti)?
Poate cine sa imi raspunda? As prefera pe cineva care chiar a "simtit" modificarea.
Multumesc!
Cristin
PS: Kit-ul Brabus se numeste PowerXtra D3S
M-am cam obisnuit cu cei 170 CP furnizati de noul C 220 CDI si vreau ceva mai mult, mai ales pentru a "contracara" intarzierea cutiei automate la plecarea de pe loc ( si momentul pana intra turbo) si reactia de la retrogradare.
M-am interesat: singurele variante Lorinser si Brabus pastreaza garantia si, implicit, prezinta incredere prin (re)nume. Brabus mi se pare mai tentant, tinand cont ca la randul lor vand masini sub brand propriu cu acelasi kit instalat; in plus ofera un plus 50 CP si 480 Nm, fata de un plus de "doar" 30 CP la ceilalti- la cam aceeasi bani.
Ce nu mi-e clar este cum se simte: chiar pleaca mai bine, nu mai apare golul turbo? Sau trage tare doar in ture? Influenteaza mult consumul? Motorul suna diferit (mers/ relanti)?
Poate cine sa imi raspunda? As prefera pe cineva care chiar a "simtit" modificarea.
Multumesc!
Cristin
PS: Kit-ul Brabus se numeste PowerXtra D3S