Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimbare simeringuri supape W202 !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare simeringuri supape W202 !

    Va salut domnilor !

    Dupa cum am scris in posturile anterioare fierul meu este mare amator de ulei adica imi consuma ulei destul de binisor.

    La interval de un schimb 10.000 - 12.000 km consuma aprox 3.5- 4 litri de ulei, folosesc 10W40.

    Din cate stiu eu acest lucru se datoreaza uzurii excesive a simeringurilor de la supape.

    Oare este asa ?

    Cat de complexa sau de grea este operatiunea de schimbare a acestor simeringuri, dat fiind ca ele nu sunt asa scumpe.

    Am gasit 2 variante :

    AJUSA 57013800R la 143,64 lei, setul de 16

    REINZ 12-29491-01 la 75,12, setul de 16

    Sursa : http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLi...5&cMegnNr=3779

    Oare se justifica pretul dublu pentru AJUSA ?

    Am un prieten care lucreaza la un service auto, si serile poate sa lucreze pentru el in atelier,
    As avea posibilitatea sa le schimb acolo, si sa lucrez si eu,

    Imi puteti spune ce implica concret schimbarea semeringurilor, daca trebuie dat afara antigelul si uleiul,
    - daca este foarte complex si mult de lucru.

    De asemenea am o bataie in motor, care cred ca este de la tacheti, dar asta este alta chestie, si nu stiu daca merita inlocuiti, dat fiinda ca unul nou costa intre 67 si 90 lei , insa am putea discuta si despre asta , daca tot am deschis topicul.

    Va multumesc !
    Last edited by marele_alb; 01-23-2011, 10:41 AM.
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

  • #2
    Buna Claudiu, prin ce efecte consta la tine treaba asta ca iti manaca uleiul?
    Scoate fum in exces pe esapament?
    Care sunt simtomele?
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Originally posted by marele_alb View Post
      Va salut domnilor !

      Dupa cum am scris in posturile anterioare fierul meu este mare amator de ulei adica imi consuma ulei destul de binisor.

      La interval de un schimb 10.000 - 12.000 km consuma aprox 3.5- 4 litri de ulei, folosesc 10W40.

      Din cate stiu eu acest lucru se datoreaza uzurii excesive a simeringurilor de la supape.

      Oare este asa ?

      Cat de complexa sau de grea este operatiunea de schimbare a acestor simeringuri, dat fiind ca ele nu sunt asa scumpe.

      Am gasit 2 variante :

      AJUSA 57013800R la 143,64 lei, setul de 16

      REINZ 12-29491-01 la 75,12, setul de 16

      Sursa : http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLi...5&cMegnNr=3779

      Oare se justifica pretul dublu pentru AJUSA ?

      Am un prieten care lucreaza la un service auto, si serile poate sa lucreze pentru el in atelier,
      As avea posibilitatea sa le schimb acolo, si sa lucrez si eu,

      Imi puteti spune ce implica concret schimbarea semeringurilor, daca trebuie dat afara antigelul si uleiul,
      - daca este foarte complex si mult de lucru.

      De asemenea am o bataie in motor, care cred ca este de la tacheti, dar asta este alta chestie, si nu stiu daca merita inlocuiti, dat fiinda ca unul nou costa intre 67 si 90 lei , insa am putea discuta si despre asta , daca tot am deschis topicul.

      Va multumesc !
      Salut,

      Eu am schimbat garnitura de chiulasa si daca tot am dat chiulasa jos am facut mai multe operatiuni, pe care ti le recomand si tie, pentru ca odata vazut cu chiulasa jos, e bine sa le faci : Planeitate a chiulasei [la mine a luat o zecime din ea, deci nu mult], schimbul simeringurilor[nu stiu pe ce firma erau, dar am dat cam 90 ron pe ele[venite de la Bardi Auto]]. Comsumul de ulei s-ar putea sa fie de la segmenti. Sfatul meu e sa verifici si uzura segmentilor : in momentul cand dai chiulasa jos sa misti usor de capul pistoanelor[e partea care iese din blocul motor], [daca are joc mare, trebuie sa faci o segmentare].

      Cati km are masina ta? si de cand mergi pe GPL?

      Succes!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jacob View Post
        Buna Claudiu, prin ce efecte consta la tine treaba asta ca iti manaca uleiul?
        Scoate fum in exces pe esapament?
        Care sunt simtomele?
        Fum scoate, dar nu in exces, scoate cat este normal, sau cel putin as cred eu, este dupa cum se spune fum alb, dar cred ca este mai mult asa din cauza GPL ului, si nu din cauza uleiului, dar cum am spus nu afuma anormal.

        Simtome special legate de consumul de ulei nu are in mod concret, doar ca il papa.

        Originally posted by Alexx View Post
        Salut,

        Eu am schimbat garnitura de chiulasa si daca tot am dat chiulasa jos am facut mai multe operatiuni, pe care ti le recomand si tie, pentru ca odata vazut cu chiulasa jos, e bine sa le faci : Planeitate a chiulasei [la mine a luat o zecime din ea, deci nu mult], schimbul simeringurilor[nu stiu pe ce firma erau, dar am dat cam 90 ron pe ele[venite de la Bardi Auto]]. Comsumul de ulei s-ar putea sa fie de la segmenti. Sfatul meu e sa verifici si uzura segmentilor : in momentul cand dai chiulasa jos sa misti usor de capul pistoanelor[e partea care iese din blocul motor], [daca are joc mare, trebuie sa faci o segmentare].


        Cati km are masina ta? si de cand mergi pe GPL?

        Succes!
        Nu stiu daca o sa fac operatiuni foarte complicate si costisitoare pentru ca nu mi se prea merita, masina nu va sta la mine mult timp, si de aia nu vreau sa bag banii multi in ea.

        Cred ca m-am invatat rau cum se zice, si vreau sa evoluez putin, la un motor mai mare, o cutie automata si un interior din piele. si ceva dotari in plus.

        Acum are 339.340 km, fara nimic facut la motor, mai are vreo 15.000 in care s-a umblat cu bordul defect, defapt era o siguranta, si atunci nu sau inregistrat kilometrii, deci ar avea aprox 355.000 reali.

        Circul pe GPL pentru ca asa am luat masina din Italia,
        -pentru ca este mai ieftin, si imi permit sa circul fara sa ma gandesc de unde fac rost de bani pentru benzina. gpl ul luandu-l "mai ieftin" decat normal.

        Multumesc pentru respunsuri,

        O seara placuta !
        Last edited by marele_alb; 01-23-2011, 21:34 PM.
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #5
          Ca sa schimbi semeringurile la supape trebuie sa dai jos chiuloasa ca sa poti scoate supapele. Asta inseamna automat si o garnitura de chiuloasa noua si la un asemenea consum de ulei cred ca sunt afectati si segmentii. Eu zic ca nu are rost sa te apuci de lucru numai ca sa schimbi semeringurile de la supape mai ales ca ai si bataia aia la motor care poate fi de la culbutori, ax cu came sau chiar lant de distributie putin intins.
          Daca totusi porneste bine si merge (ceea ce am vazut ca ii ok) eu as incerca un ulei ceva mai gros si nu m-as baga.
          w 202 -c 180 sport an 93

          Comment


          • #6
            Da ... se pare ca nu este chiar simplu, si necesita niste bani invetiti pentru oparatiuni de genul asta.

            Multumesc frumos.
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF