Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu mai porneste masina (C180 1993)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am revenit dupa o zi de duminica in care am lucrat pe la masinuta. Am cumparat o cheie de bujii si m-am apucat sa desfac bujiile. Cand le-am dat jos, surpriza mare, toate erau negre si ude, le-am luat in casa, le-am ars la aragaz, le-am curatat cu o perie de sarma si smilgher, le-am facut ca noi (bujiile sunt niste NGK cu un singur catod). Le-am montat la loc, am pus bateria pe masina si am dat sa pornesc, iara mi-a facut figura si am dat de vre-o 4 ori la automat dupa care a pornit. Am pornit masina la cate 3 ore (aproximativ) ca sa ii las timp sa se raceasca motorul si sa vad cum se comporta. Am vazut ca acum porneste la prima cheie dar tot da de vre-o 4-5 ori la automat pana sa o ia. Am vazut ca acum dupa ce am curatat bujiile isi tine relantiul bine, inainte de a le curata dupa ce o porneam murea sau oscilau turatile ca naiba. Am lasat bateria pe masina toata noaptea si azi de dimineata am dat sa o pornesc, a luat-o la prima cheie, dar tot de vre-o 4 ori s-a invartit motorul pana sa porneasca, relantiul nu a mai oscilat deloc.

    Nu pot pleca cu masina la un tester deoarece abia am luat-o si nu este inmatriculata

    Cand dau jos bateria de pe masina se dezamorseaza cumva pompa de benzina ?

    Astept parerile voastre, Multumesc anticipat
    MERCEDES-BENZ C180-W202

    Comment


    • #17
      Dupa ce dai bateria jos este bine sa pui contactul pe prima pozitie de citeva ori,dupa care ii dai cheie.Asa se amorseaza pompa.

      Comment


      • #18
        Eu am observat la a mea (c180 din 95) ca dupa ce-i scot bateria porneste mai greu prima data dar o ajuta daca apesi un pic acceleratia in timp ce dai la cheie. Dupa ce porneste nici relantiu nu-i prea stabil dar se regleaza singur dupa cativa km si cateva porniri.
        Presupun ca exista ceva procedura ce trebuie realizata la recuplarea bateriei ca sa nu mai apara aceste probleme, dar nu o cunosc.
        Referitor la bujii mai bine le schimbi cu unele noi ca nu-s o avere. De multe ori bujiile curatate desi pot arata ca noi creeaza probleme, in special cele ce au mers o vreme cu un amestec bogat sau pe un motor cu consum mare de ulei.

        Comment


        • #19
          Corect cum zice binox! schimba bujiile ca nu sunt o avere! la mine tot e un C180 din 93 si cand masina sta cateva saptamani parcata si la temperaturi de minus grade, tot porneste greu dar intr-un minut isi revine motorul..La mine e problema bateria care are 8 ani si e Mercedes.Dute la cineva care se ocupa cu acumulatoare si vezi cei cu bateria si daca iti da curent alternatorul la baterie.De la ce benzinarie ai pus ultima data benzina?

          Comment


          • #20
            nu am alimentat pentru ca masina mai avea vre-o 10 litrii in ea si nu am inmatriculata masina,deci nu pot merge cu ea.

            Sa intelg ca modelul asta de mercedes C180 benzina, atunci cand sta mai mult timp nepornita 3-4 zile si nici nu are bateria pe ea porneste mai greu, am vazut ca atunci cand este motorul cald porneste bine.

            Zilele astea pana vineri vreau sa cumpar bujii si filtrul de benzina si o sa revin cu informatii noi
            MERCEDES-BENZ C180-W202

            Comment


            • #21
              Originally posted by MRM View Post
              nu am alimentat pentru ca masina mai avea vre-o 10 litrii in ea si nu am inmatriculata masina,deci nu pot merge cu ea.

              Sa intelg ca modelul asta de mercedes C180 benzina, atunci cand sta mai mult timp nepornita 3-4 zile si nici nu are bateria pe ea porneste mai greu, am vazut ca atunci cand este motorul cald porneste bine.

              Zilele astea pana vineri vreau sa cumpar bujii si filtrul de benzina si o sa revin cu informatii noi
              Nu are nici o legatura, statul cu pornitul.

              Dar e normal ca o masina care sta mai multe zile, si pe frig, sa nu porneasca la fel cum porneste atunci cand motorul e cald.

              Cand o pornesti dupa mai multe zile pe frig, pui contactul, sa se aprinda toate becurile in bord, si il lasi asa pana se sting toate, abia apoi dai la automat.

              Cand poti mergi la un tester si vezi acolo ce erori ai.

              Bafta !
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #22
                mi-am luat alte bujii (Behr cele recomandate de mercedes si un filtru de benzina Mann), insa nu am pus decat bujiile filtrul, urmand sa il pun. Acum problema este ca nu vrea sa se invarta motorul cand ii dau la automat, se aude un fel de scartait ca si cum ar freca ceva apoi se sting toti martorii iar cand las cheia sa revina pe pozitia ei normala se aprind martorii. Sa fi inghetat ceva prin motor desi nu vad ce ar putea fi, uleiul vad ca si-a schimbat culoarea parca ar fi ciocolata calda (culoarea aia maronie deschisa)

                Aveti idee ce ar putea fi ?
                Multumesc pentru ajutor
                MERCEDES-BENZ C180-W202

                Comment


                • #23
                  am mai incercat odata sa o pornesc dar de data asta se uita cineva la motor, cand dau la automat motorul nu se invarte nici macar 1 mm si se aude o scrajnitura de metal pe metal, suspectez electromotorul

                  Ceva pareri ?
                  MERCEDES-BENZ C180-W202

                  Comment


                  • #24
                    Daca spui ca uleiul are culoare de ciocolata calda nu prea e bine...ia vezi tu nu cumva ti-a intrat lichid de racire in baia de ulei? De ce nu are masina lichid de racire? Nu cumva are vre-o problema in privinta asta si de aceea fostul proprietar nu i-a mai pus? Nu vreau sa te sperii, dar poate oi fi avut apa in loc de antigel si o fi inghetat pe unde a intrat. Fa-ne sa intelegem de ce ai ales sa nu pui lichid de racire.
                    Last edited by haddess; 12-19-2010, 21:35 PM.
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #25
                      Cand am luat masina nu m-am mai uitat si la radiator sau in borcanul de apa deoarece nu m-am gandit ca ar avea probleme (sonda de pe vasul de apa nu indica nimic deoarece era arsa). A doua zi m-am uitat in borcan si nu era nici urma de vre-un lichid. Am desfacut furtunul de jos de la radiator in vederea golirii instalatiei si reumpleri cu antigel dar nu a curs decat vre-o 100g de apa. Am strans colierul la loc si am pus antigel, atunci am observat ca pierdeam lichidul pe la imbinarea dintre vasul de apa si radiator. In urma acestei operatiuni am pierdut cca 2 litrii antigel. De aceea am schimbat radiatorul si am pus apa pentru a vedea eventualele scurgeri. Dupa test am desfacut furtunul de jos de la radiator si cel de la radiatorul de caldura pentru a se scurge apa.

                      Nu cred ca a intrat apa in ulei deoarece apa cu uleiul nu se pot amesteca si s-ar fi vazut pe ulei picaturi mici de apa

                      De inghetat daca ar fi inghetat apa de a ramas pe instalatie oricum nu cred ca ar fi avut vre-o legatura cu pornirea motorului deoarece circuitul de racire nu are legatura directa cu piesele din motor incat sa fi inghetat.

                      Mie nu imi invarte nici macar 1 mm motorul, oricat de inghetat ar fi fost tot se misca umpic
                      MERCEDES-BENZ C180-W202

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by sauron View Post
                        Nu te speria, ma mir ca iti urca pana in 5000, normal toate au limitator de turatie la 4200 ture, pt mersul in gol. Mai sus nu ar trebui sa urce.
                        La mine nu trece de 3200 ....
                        Mercedes Benz C180 `96 CP 122

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by MRM View Post
                          Cand am luat masina nu m-am mai uitat si la radiator sau in borcanul de apa deoarece nu m-am gandit ca ar avea probleme (sonda de pe vasul de apa nu indica nimic deoarece era arsa). A doua zi m-am uitat in borcan si nu era nici urma de vre-un lichid. Am desfacut furtunul de jos de la radiator in vederea golirii instalatiei si reumpleri cu antigel dar nu a curs decat vre-o 100g de apa. Am strans colierul la loc si am pus antigel, atunci am observat ca pierdeam lichidul pe la imbinarea dintre vasul de apa si radiator. In urma acestei operatiuni am pierdut cca 2 litrii antigel. De aceea am schimbat radiatorul si am pus apa pentru a vedea eventualele scurgeri. Dupa test am desfacut furtunul de jos de la radiator si cel de la radiatorul de caldura pentru a se scurge apa.

                          Nu cred ca a intrat apa in ulei deoarece apa cu uleiul nu se pot amesteca si s-ar fi vazut pe ulei picaturi mici de apa

                          De inghetat daca ar fi inghetat apa de a ramas pe instalatie oricum nu cred ca ar fi avut vre-o legatura cu pornirea motorului deoarece circuitul de racire nu are legatura directa cu piesele din motor incat sa fi inghetat.

                          Mie nu imi invarte nici macar 1 mm motorul, oricat de inghetat ar fi fost tot se misca umpic
                          In ce stare iti este bateria ?

                          Are destul curent incat sa invarta electromotorul ?

                          S-a intamplat asa deodata asta , sa nu mai invarta ? inainte de a schimba bujiile invartea ?

                          Incearca sa pui o alta baterie.
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #28
                            Cand dai la automat ti se sting martorii pt ca nu ai destul curent in baterie si il foloseste tot la incercarea de a invarti. Cu treaba cu apa insa, situatia ar putea fi mult mai grava decat crezi. Daca ai apa in loc de antigel sau si daca antigelul nu are concentratia corespunzatoare aceasta ingheata in motor, radiator si peste tot. Fiindca isi mareste volumul la trecerea in stare solida riscul este foarte mare sa iti crape blocul motor si sa ajunga in ulei. In cazul asta uleiul face cu apa un fel de spuma alba care mai poate aparea in cazul in care garnitura de chiuloasa este arsa si permite contactul dintre apa si ulei
                            w 202 -c 180 sport an 93

                            Comment


                            • #29
                              marele_alb, bateria este cam varza, de fiecare data cand o masaor imi indica 12,20 volti dar de vina este amperajul, trebuie neaparat sa imi iau o baterie noua, de invartit nu a mai invartit de cand a dat frigul afara si au fost noaptea -12 grade, inainte sa ii schimb bujiile era mai cald afara si nu se punea problema inghetului, deci pornea.

                              stefanB, apa in ulei nu am sigur, in primul rand nu am acea spuma de care vorbesti, uleiul la mine este mai vascos si cred ca asta ar fi de la frig deoarece masina nu este pornita de mai mult timp. Daca era sa am apa in ulei s-ar fi vazut deoarece cum am mai spus apa nu se amesteca cu uleiul si s-ar fi vazut si pe joja cand o scoteam.



                              Vesti bune
                              Aseara cand am venit de la servici am zis sa pornesc masina deoarece a fost mai cald ziua si am zis sa incerc din nou. Surpriza mare, invartea motorul dar destul de greu, si imi palpaiau si martorii in bord (semn ca nu am curent in baterie). Am luat curent de la cineva timp de 10 min si cand am dat la automat a luat-o masina la prima cheie adica a invartit de 4 ori si apoi a pornit motorul, am vazut ca relantiul nu a mai oscilat era stabil, inainte cand pornea masina, murea motorul si trebuia sa o tin umpic accelerata pana isi revenea relantiul.

                              Chiar nu stiu ce a avut de nu se mai invartea deloc motorul dar e bine ca si-a revenit
                              MERCEDES-BENZ C180-W202

                              Comment


                              • #30
                                Prietene nu te mai juca cu motorul fara apa ca il poti gripa foarte usor. In momentul cind tie iti arata ca are 80 de grade motorul are mult mai mult pentru ca nu are lichid sa faca circuitul si sa ajunga lichidul la senzorul care iti indica tie in bord cite grade are motorul.
                                In legatura cu pornitul cind vrea ea s-ar putea sa fie de la pompa de benzina. Avind masina un numar de KM......... pompa nu mai face suficienta presiune pentru a muta benzina dintr-o parte in alta a rezervorului si atunci reactioneaza ca si cum nu ar avea de loc.
                                Pe mine are momente cind ma lasa sa folosesc jumatatea de rezervor din stinga si momente cind trebuie sa alimentez la fiecare 30 de litri si de aceea am tot timpul la mine rezerva de benzina.
                                Nu spun ca asta ar fi si la tine ci doar sa-ti faci o idee.
                                Last edited by fratele_roby; 12-22-2010, 23:10 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF