am revenit dupa o zi de duminica in care am lucrat pe la masinuta. Am cumparat o cheie de bujii si m-am apucat sa desfac bujiile. Cand le-am dat jos, surpriza mare, toate erau negre si ude, le-am luat in casa, le-am ars la aragaz, le-am curatat cu o perie de sarma si smilgher, le-am facut ca noi (bujiile sunt niste NGK cu un singur catod). Le-am montat la loc, am pus bateria pe masina si am dat sa pornesc, iara mi-a facut figura si am dat de vre-o 4 ori la automat dupa care a pornit. Am pornit masina la cate 3 ore (aproximativ) ca sa ii las timp sa se raceasca motorul si sa vad cum se comporta. Am vazut ca acum porneste la prima cheie dar tot da de vre-o 4-5 ori la automat pana sa o ia. Am vazut ca acum dupa ce am curatat bujiile isi tine relantiul bine, inainte de a le curata dupa ce o porneam murea sau oscilau turatile ca naiba. Am lasat bateria pe masina toata noaptea si azi de dimineata am dat sa o pornesc, a luat-o la prima cheie, dar tot de vre-o 4 ori s-a invartit motorul pana sa porneasca, relantiul nu a mai oscilat deloc.
Nu pot pleca cu masina la un tester deoarece abia am luat-o si nu este inmatriculata
Cand dau jos bateria de pe masina se dezamorseaza cumva pompa de benzina ?
Astept parerile voastre, Multumesc anticipat
Nu pot pleca cu masina la un tester deoarece abia am luat-o si nu este inmatriculata
Cand dau jos bateria de pe masina se dezamorseaza cumva pompa de benzina ?
Astept parerile voastre, Multumesc anticipat
Comment