Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

intoarcerea volanului stanga/dreapta!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • intoarcerea volanului stanga/dreapta!

    Salutare tuturor! Masina un MB C180 W202 an 94' de cateva zile am observat ceva ciudat, in parcare pe loc drept mergand in viteza 2 cu volanul intos stanga se petrece urmatoarea faza: o senzatie de parca masina ar trece cu rotile din fata pe niste denivelari sau parca rotile ar fi ovale(discurile sunt verificate si echilibrate)la fel se intampla cateodata cand intorc dreapta.Ce poate fi?

  • #2
    Geometria rotilor fata, s-ar putea sa fie nevoie de reglat unghiurile directiei. Ai cumva si uzura la pneuri? Daca da, mai mult ca sigur e nevoie de facut geometria. Cu aceeasi prblema ma confrunt si eu. Numai ca mai trebuie schimbate si bucsele de la bascula pt ca apoi sa pot face geometria. Asta cel putin in cazul meu...

    Comment


    • #3
      Geometria este ok, unghiurile sunt ok, uzura la cauciucuri nu am dar bucsele astea care vin la brate eu le am schimbat cam un an in urma e posibil sa fie duse intr un asa timp scurt?

      Comment


      • #4
        Originally posted by sergiur2005 View Post
        Geometria este ok, unghiurile sunt ok, uzura la cauciucuri nu am dar bucsele astea care vin la brate eu le am schimbat cam un an in urma e posibil sa fie duse intr un asa timp scurt?
        Salut!
        Este posibil sa ai ceva uzura la pompa de servo si trimite in,,suturi'' uleiul hidraulic in circuit. Am mai intalnit aceasta problema la un W211. Mai mult de atat, se putea observa o usuara trepidatie a curelei de transmisie, si a intinzatorului. Am dat jos cureaua, am verificat toate fuliile si rolele de ghidaj sa nu aiba jocuri, si pana la urma s-a dovedit a fi pompa de servo. Daca scoti cureaua si invarti pompa de servo, se simte la mana daca in timp ce o rotesti spre dreapta are o rotatie neregulata in timp ce face cate o rotatie completa.
        Daca nu te pricepi, apeleaza la un mecanic sa verifice pompa.
        Cu respect, Cristian C.

        Comment


        • #5
          Dar daca schimb uleiul de servo se amilioreaza putin problema?
          Astazi am incercat iar stanga/dreapta dar nu mi a facut figuri

          Comment


          • #6
            Nu cumva subturezi un pic motorul la manevra descrisa?
            Ma gandesc ca daca ar fi vreo problema de pompa de servo s-ar manifesta si in alte trepte de viteza....

            Comment


            • #7
              Parca nu am mers subturat, dar o sa incerc cum se manifesta la turatsi subturat.Deci cand merg pe drum si virezz la sensuri giratorii si la cotituri de 90 grade nu imi face asa ceva. De obicei mi se intampla cand intorc volanul aproape de maxim si merg in 1 viteza sau 2 imi face figuri...revin cu rerzultate.

              Comment


              • #8
                Am avut si eu aceeasi problema si ca si tine ma intrebam daca nu cumva e bucsaraia sau pompa de vina. Dupa ce am schimbat cauciucurile, am pus de iarna, a disparut ca prin minune senzatia aia de roti patrate. E clar ca cele vechi, cauciucurile, erau uzate desi nu pareau. Probabil ca nu mai aveau aderenta necesara si pentru ca rotile motoare sunt pe spate deci practic spatele impinge, lipsa aderentei facea sa alunece cate putin, sacadat.
                Schimba cauciucurile si nu o sa mai ai probleme.

                Comment


                • #9
                  Mai domnilor... masina nu are nimic. Dupa cum bine stiti MB este una din masinile care au unghiul cel mai mare la viraj. Va bucurati cand o intoarceti in loc, dar va speriati cand face asa... Asa fac gumele de la virajul foarte strans. E absolut normal. De accea face la toata lumea asa... si se pare ca va confruntati toti cu problema asta ) Sper sa nu fi jignit pe nimeni, nu asta e intentia, dar m-a amuzat ideea.
                  PS: Colegul nostru nvmirel te-a invatat de bine. Fa asa cum zice el si problema dispare.
                  Last edited by cristian_sladariu; 12-15-2010, 10:42 AM.
                  Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                  Comment


                  • #10
                    Mersi mult pentru raspunsuri! Am sa incerc si varianta lui ''nvmirel''cu cauciucurile, adevarul este ca astea pe fata sunt SH.FULDA 2008 dar intr -o stare excelenta.

                    Comment


                    • #11
                      Masina a avut vre-o pauza ma prelungita in care n-a circulat? Intreb pentru ca stiu ca daca nu o misti o perioada mai lunga, gumele se deformeaza stand in acelasi loc. Dealtfel, Fulda din 2008 nu par a fi foarte vechi. Depinde acum de cati km ai facut cu ele, dar Fulda e o firma buna.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Cea mai mare pauza a avut-o masina in jur de 5 saptamani..In rest masina sta 2,3 zile atat..

                        Comment


                        • #13
                          Problema a aparut acuma cand am pus rotile de iarna.

                          Comment


                          • #14
                            Cauciucurile de iarna au fost tinute in garaj pe jante si umflate sau doar gumele fara jante? Eu nu am jante de tabla pt iarna, si cand am pus gumele cei de la service mi-au recomandat sa le cumpar, pt. ca daca le pastrez peste an e posibil sa se deformeze din cauza cauciucului care e mai moale. Ideal e sa fie pastrate cu jante si umflate.
                            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                            Comment


                            • #15
                              Cauciucurile au fost pe jante si umflate, tinute in garaj.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF