Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbat bucse bascula. Service sau acasa?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 8 (0 members and 8 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbat bucse bascula. Service sau acasa?

    Salut. Aduc in discutie o problema cu care ma confrunt de ceva vreme. Uzura pe interior a cauciucurilor de pe puntea fata. Din cazua acestui fapt am mers astazi sa fac geometria rotilor fata. La stand constatam cu totii (eu plus doi mecanici) c-ar fi duse bucsele de la bascula si ca astfel nu putem regla decat unghiul de convergenta, care de altfel il mai reglasem cu ceva vreme in urma. Unghiul de cadere si cel de fuga nu le-am putut regla desi sincer ele erau cele pe care le banuiam a fi dereglate. Motivul ar fi aceste bucse de la suspensie care din cate s-ar parea ar fi cam rupte. Ce-i drept nu aud zgomote ciudate pe dedesupt, o usoara bataie la denivelari pe dreapta. Pe stanga nimic, desi uzura cauciucului este ceva mai pronuntata pe partea stanga. Acuma se nasc cateva intrebari.

    1. Uzura acestor bucse influienteaza atat de mult aceste unghiuri incat sa duca la uzura cauciucurilor??? Ce-i drept masina are 11 ani, vreo 250000 km iar la bucse eu unul nu am umblat iar cel sau cei care au avut-o inaintea mea nu stiu. Apropo, masina este un C 250 turbodiesel din 99 (w202).

    2. M-as incumeta sa schimb eu aceste bucse insa mi-e teama ca nu am sculele necesare. Intrucat trebuie data jos bascula pentru a schimba bucsele iar arcul suspensiei sta pe aceasta bascula am cumva nevoie de presa pentru arcuri? Sau o pot demonta si fara ajutorul acestei prese? De pus la loc o mai pun oare? A facut cineva aceasta operatiune acasa fara a avea nevoie de presa pentru arcuri? Ma gandeam sa leg spira de jos a arcului de de suportul sau superior inainte de a ridica masina pe cric, adica in moment ce arcul este presat de greutatea masini si apoi sa incep sa demontez fuzeta iar la final bascula. Chiar daca ajung pana aici nu stiu daca voi reusi sa scot bucsele de pe bascula fara sa am nevoie iarasi de vreo presa.

    3. Exista un kit de reparatie pentru suspensia fata care contine aceste bucse. Ce producator recomandati? Febi, Ruville, Meyle, Lemforder? Cam astia sunt producatorii care am vazut ca fac acel kit de reparatie.

    Daca e cineva care a facut toate acestea de unul singur il rog sa-mi dea si mie cateva sfaturi inainte de a face masina bucati si apoi sa stau sa ma uit la ea.
    Last edited by florineasca; 11-29-2010, 23:17 PM.

  • #2
    Sal, am schimbat de curand bucsa de la bascula inferioara, e o bucsa mare, nu mi-a trebuit kit-ul, doar asta era rupta la mine, o gasesti si separat, e alegerea ta, cert este ca iti trebuie presa pt arcul de pe fata sa-l comprimi, apoi dai bascula jos, mergi cu ea la o presa hidraulica(sa nu bati la ciocan pana nu mai poti) fixa sa-ti scoata bucsa veche si apoi sa o pui pe cea noua, iti trebuie si un calibru pe diametrul bucsei sa faci treaba asta, cred ca trebuie sa mergi la un service daca n-ai toate astea, eu asa am facut. Bucsa pe care am montat-o era pe Ruville, sunt bune in general, m-a costat 55 lei, daca vrei kit-ul e vreo 120-150 lei, asa stiu. Spor la treaba!

    Comment


    • #3
      Mersi. Exact cum banuiam.

      Comment


      • #4
        eu am schimbat bratul cu totul,mai exact eu cu inca un prieten care avea ceva scule si un mic atelier.
        Daca nu ai presa pt arcuri nu ai ce cauta,arcul este foarte puternic si chiar daca lasi toata greutatea masinii pe el tot nu ajunge la cele 2 gauri unde vin suruburile care leaga bratul de caroserie.
        Acea bucsa o dai jos chiar daca nu ai presa hidraulica,insa te chinui putin cu ciocanul.
        Sper sa te fi ajutat,daca nu ai scule nu te apuca pt ca iti blestemi zilele.

        Comment


        • #5
          Eu vreau sa stiu cit papa in oras 202-UL si daca are motorul de 110kw?Cit despre bucse,eu as lua LEMFOERDER si as amina in primavara muncile pe sub masina,daca nu e urgent...

          Comment


          • #6
            Originally posted by DMIHNEA View Post
            Eu vreau sa stiu cit papa in oras 202-UL si daca are motorul de 110kw?Cit despre bucse,eu as lua LEMFOERDER si as amina in primavara muncile pe sub masina,daca nu e urgent...
            Lemforder am si comandat. 200 lei kit-ul pt fiecare bascula. Si tocmai am aflat ca socrul meu are si presa de arcuri. Si m-am hotarat sa astept primavara ca acuma nu-i de stat pe sub masina. Mai vin si sarbatorile....

            Cat priveste consumul nu am sarit de 9,5 in oras. Vorbim de un orasel mic de provincie, fara prea multe semafoare, fara tramvaie etc. Cred ca intr-un oras ca Bucurestiul un 11-12 l/100km maxim. In afara daca nu te dai la ea prea tare (90-100 km/h) scoti si un 6,5 l/100 cu aer conditionat cu tot. Intradevar am motorul de 110 kw, cel turbodiesel.

            Comment


            • #7
              Socrul daca are Dacie sau similare risti sa ramii fara dantura daca cedeaza preza,la MB sunt mult mai tari arcurile...Cit despre T202,ma tenteaza sa iau femeii una automata,break,am gasit una cu xenon si esp,incalzire in scaune si cirlig...Amicul meu mecanic la MB are una identica dar de 2.2,si zice ca cel de 2.5 e mincacios rau....Cu un consum de 8 pe mixt m-as impaca...

              Comment


              • #8
                Am luat Lemforder. Imi place ca totusi pe cutie scrie Made in China!!! Cred ca va fi calitate nemteasca ''globalizata''. In fine asta este alta poveste.

                Am vazut ca totusi una din bucse este excentrica. In cazul in care vreau sa fac geometria rotilor dupa montaj nu cumva ar trebui sa tin cont si de o alta pozitie a bucsei la montaj? Sau se monteaza excat in aceeasi pozitie ca si cea veche?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by florineasca View Post
                  Am luat Lemforder. Imi place ca totusi pe cutie scrie Made in China!!! Cred ca va fi calitate nemteasca ''globalizata''. In fine asta este alta poveste.

                  Am vazut ca totusi una din bucse este excentrica. In cazul in care vreau sa fac geometria rotilor dupa montaj nu cumva ar trebui sa tin cont si de o alta pozitie a bucsei la montaj? Sau se monteaza excat in aceeasi pozitie ca si cea veche?
                  Bucsa se monteaza intr-un singur loc, nu prea vad cum ai putea-o monta in alta parte, nici daca vrei nu poti, poate te referi la faptul ca ai putea sa n-o centrezi prea bine pe lacasul ei, adica sa fie mai scoasa in afara in unul din capete, apreciezi cu ochiul liber sa fie la fel in ambele capete, proportional.

                  Comment


                  • #10
                    Nu asta am vrut sa spun. Ci faptul ca una dintre bucse este excentrica. Adica axa sa de simetrie nu coincide cu axa centrala a boltului interior al bucsei. Si ma gandeam daca nu cumva pt preluarea caderii la roata nu era nevoie sa fie montata usor rasucita fata de actuala bucsa de pe bascula.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF