Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Reconditionarea injectoarelor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reconditionarea injectoarelor

    Buna seara! Astazi am mers cu masina la tester deoarece a inceput sa porneasca cam greu, adica nu o mai ia la sfert, dureaza cam 3 secunde pana porneste. Bateria, electromotorul, bujiile toate sunt bune. Asa ca am facut testul la injectoare. Injectorul 1 si 4 au iesit cam nasol, au valoare 1,6 amandoua si inginerul de la service mi-a spus ca din cauza asta masina porneste asa. Mi-a mai spus ca injectoarele ma mai tin inca 1 an lejer. Acum eu ma gandesc cand va fi vremea sa le schimb pe toate, dar sunt cam scumpe 2500 ron / bucata, asa ca va intreb ce parere aveti de reconditionarea injectoarelor, ati facut vreodata asa ceva, da rezultate, este eficienta? Orice parere este binevenita. Va multumesc!

  • #2
    Are Mercedes Cdi de pe forum la 160 euro bucata.Da-i un mesaj si vb cu el.Ma gandesc si eu la reconditioneare si am vazut anunt o firma din Buzau cu 300 ron da nu stiu bucata sau set

    Comment


    • #3
      Valorile la care se schimba sunt undeva peste 3.5-4. Nu cred ca ar trebui sa iti faci griji. Ia legatura cu Mercedes_cdi cum a zis si colegu. Are nr. de telefon la profil.

      Comment


      • #4
        Am sunat la Buzau...250 ron bucata reconditionat complet....am un injector cu 2.6 si am sa le fac pe toate

        Comment


        • #5
          Va salut! La mine s-a terminat smecheria: a dat frigul si gata masina nu mai porneste. Nu stiu ce sa mai fac am consumat si bateria, am adus alta masina si mi-a dat curent si tot nu a vrut sa mai porneasca. Electromotorul invarte, bujiile sunt bune dar masina nu vrea sa porneasca. Trebuie sa imi fac programare la reprezentanta sa o verifice, o sa ma bubuie de bani acolo, dar asta e, nu mai am nicio solutie. Mai ales ca trebuie sa platesc si platforma sa o duc.

          Comment


          • #6
            Salutare,

            Eu zic sa verifici si pompa de injectie nu numai injectoarele. Si a mea e in service si se lucreaza la ea. Problema e pompa de injectie + 1 injector, exact aceleasi simptome ca si la tine. Invarte, invarte, invarte si nimic.

            Comment


            • #7
              Originally posted by fane_satar View Post
              Va salut! La mine s-a terminat smecheria: a dat frigul si gata masina nu mai porneste. Nu stiu ce sa mai fac am consumat si bateria, am adus alta masina si mi-a dat curent si tot nu a vrut sa mai porneasca. Electromotorul invarte, bujiile sunt bune dar masina nu vrea sa porneasca. Trebuie sa imi fac programare la reprezentanta sa o verifice, o sa ma bubuie de bani acolo, dar asta e, nu mai am nicio solutie. Mai ales ca trebuie sa platesc si platforma sa o duc.
              Salut. Eu zic sa incerci si cu spray de pornire nu este indicat dar poti incerca odata la mine a pornit si erau -10 grade si 2 injectoare duse.

              Comment


              • #8
                Sau tine masina un pic la cald (garaj).

                Comment


                • #9
                  Originally posted by fane_satar View Post
                  Buna seara! Astazi am mers cu masina la tester deoarece a inceput sa porneasca cam greu, adica nu o mai ia la sfert, dureaza cam 3 secunde pana porneste. Bateria, electromotorul, bujiile toate sunt bune. Asa ca am facut testul la injectoare. Injectorul 1 si 4 au iesit cam nasol, au valoare 1,6 amandoua si inginerul de la service mi-a spus ca din cauza asta masina porneste asa. Mi-a mai spus ca injectoarele ma mai tin inca 1 an lejer. Acum eu ma gandesc cand va fi vremea sa le schimb pe toate, dar sunt cam scumpe 2500 ron / bucata, asa ca va intreb ce parere aveti de reconditionarea injectoarelor, ati facut vreodata asa ceva, da rezultate, este eficienta? Orice parere este binevenita. Va multumesc!
                  Salut!
                  La valorile de corectie pe care spui tu ca le , e adevarat ca motorul porneste mai greu sau deloc. De asemeni trebuie verificata si presiunea in rampa. Trebuie sa fie de aprox. 250Mbar. Daca nu este, inseamna ca regulatorul de presiune din capatul rampei este defect. Cand ai un injector cu corectie mare, cu + sau -, o sa iti apara doua injectoare cu aceiasi coretie numai ca unul dintre ele cu - iar celalalt cu+. Ele sunt grupate 2 cate doua si calc. ECU compenseaza indicele de corectie(functionare defectuoasa) a unui injector cu corectarea intentionat opusa a celui urmator ca ordine de aprindere pentru functionarea oarecum ,,echilibrata'' a motorului. In acest caz pentru a vedea care injector este cel cu probleme se face testul cu paharute pe returul injectoarelor. Daca nu sunt paharute, se pot folosi 4 bucati de furtun transparent (siliconic) cu diam. interior de 8mm si cu o lungime de aprox. 100 mm. Dupa ce pui pe fiecare retur cate un furtun, dai la automat si vezi care furtun se umple primul. Asa vezi care dintre injectoare are prb. Cat despre reconditionarea injectoarelor, eu personal nu iti recomand sa faci treaba asta, ca toata lumea se plange ca nu tine mai mult de 1-2 luni.Mai bine iti iei injectoare SH. Am injectoare SH, ofer 3 luni garantie, pretul e de 450 ron/buc.
                  Daca nu am fost suficient de explicit imi cer scuze, insa pentru rel. suplimentare ma poti contacta la tel:0749562999.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cristian C. View Post
                    Salut!
                    La valorile de corectie pe care spui tu ca le , e adevarat ca motorul porneste mai greu sau deloc. De asemeni trebuie verificata si presiunea in rampa. Trebuie sa fie de aprox. 250Mbar. Daca nu este, inseamna ca regulatorul de presiune din capatul rampei este defect. Cand ai un injector cu corectie mare, cu + sau -, o sa iti apara doua injectoare cu aceiasi coretie numai ca unul dintre ele cu - iar celalalt cu+. Ele sunt grupate 2 cate doua si calc. ECU compenseaza indicele de corectie(functionare defectuoasa) a unui injector cu corectarea intentionat opusa a celui urmator ca ordine de aprindere pentru functionarea oarecum ,,echilibrata'' a motorului. In acest caz pentru a vedea care injector este cel cu probleme se face testul cu paharute pe returul injectoarelor. Daca nu sunt paharute, se pot folosi 4 bucati de furtun transparent (siliconic) cu diam. interior de 8mm si cu o lungime de aprox. 100 mm. Dupa ce pui pe fiecare retur cate un furtun, dai la automat si vezi care furtun se umple primul. Asa vezi care dintre injectoare are prb. Cat despre reconditionarea injectoarelor, eu personal nu iti recomand sa faci treaba asta, ca toata lumea se plange ca nu tine mai mult de 1-2 luni.Mai bine iti iei injectoare SH. Am injectoare SH, ofer 3 luni garantie, pretul e de 450 ron/buc.
                    Daca nu am fost suficient de explicit imi cer scuze, insa pentru rel. suplimentare ma poti contacta la tel:0749562999.
                    sal ai cumva 2 injectoare pentru un mercedes c 270 cdi din anul 2002 daca da uite adresa mea walter_e1972@yahoo.it

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF