Buna seara! Astazi am mers cu masina la tester deoarece a inceput sa porneasca cam greu, adica nu o mai ia la sfert, dureaza cam 3 secunde pana porneste. Bateria, electromotorul, bujiile toate sunt bune. Asa ca am facut testul la injectoare. Injectorul 1 si 4 au iesit cam nasol, au valoare 1,6 amandoua si inginerul de la service mi-a spus ca din cauza asta masina porneste asa. Mi-a mai spus ca injectoarele ma mai tin inca 1 an lejer. Acum eu ma gandesc cand va fi vremea sa le schimb pe toate, dar sunt cam scumpe 2500 ron / bucata, asa ca va intreb ce parere aveti de reconditionarea injectoarelor, ati facut vreodata asa ceva, da rezultate, este eficienta? Orice parere este binevenita. Va multumesc!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Reconditionarea injectoarelor
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Va salut! La mine s-a terminat smecheria: a dat frigul si gata masina nu mai porneste. Nu stiu ce sa mai fac am consumat si bateria, am adus alta masina si mi-a dat curent si tot nu a vrut sa mai porneasca. Electromotorul invarte, bujiile sunt bune dar masina nu vrea sa porneasca. Trebuie sa imi fac programare la reprezentanta sa o verifice, o sa ma bubuie de bani acolo, dar asta e, nu mai am nicio solutie. Mai ales ca trebuie sa platesc si platforma sa o duc.
Comment
-
Salutare,
Eu zic sa verifici si pompa de injectie nu numai injectoarele. Si a mea e in service si se lucreaza la ea. Problema e pompa de injectie + 1 injector, exact aceleasi simptome ca si la tine. Invarte, invarte, invarte si nimic.
Comment
-
Originally posted by fane_satar View PostVa salut! La mine s-a terminat smecheria: a dat frigul si gata masina nu mai porneste. Nu stiu ce sa mai fac am consumat si bateria, am adus alta masina si mi-a dat curent si tot nu a vrut sa mai porneasca. Electromotorul invarte, bujiile sunt bune dar masina nu vrea sa porneasca. Trebuie sa imi fac programare la reprezentanta sa o verifice, o sa ma bubuie de bani acolo, dar asta e, nu mai am nicio solutie. Mai ales ca trebuie sa platesc si platforma sa o duc.
Comment
-
Originally posted by fane_satar View PostBuna seara! Astazi am mers cu masina la tester deoarece a inceput sa porneasca cam greu, adica nu o mai ia la sfert, dureaza cam 3 secunde pana porneste. Bateria, electromotorul, bujiile toate sunt bune. Asa ca am facut testul la injectoare. Injectorul 1 si 4 au iesit cam nasol, au valoare 1,6 amandoua si inginerul de la service mi-a spus ca din cauza asta masina porneste asa. Mi-a mai spus ca injectoarele ma mai tin inca 1 an lejer. Acum eu ma gandesc cand va fi vremea sa le schimb pe toate, dar sunt cam scumpe 2500 ron / bucata, asa ca va intreb ce parere aveti de reconditionarea injectoarelor, ati facut vreodata asa ceva, da rezultate, este eficienta? Orice parere este binevenita. Va multumesc!
La valorile de corectie pe care spui tu ca le , e adevarat ca motorul porneste mai greu sau deloc. De asemeni trebuie verificata si presiunea in rampa. Trebuie sa fie de aprox. 250Mbar. Daca nu este, inseamna ca regulatorul de presiune din capatul rampei este defect. Cand ai un injector cu corectie mare, cu + sau -, o sa iti apara doua injectoare cu aceiasi coretie numai ca unul dintre ele cu - iar celalalt cu+. Ele sunt grupate 2 cate doua si calc. ECU compenseaza indicele de corectie(functionare defectuoasa) a unui injector cu corectarea intentionat opusa a celui urmator ca ordine de aprindere pentru functionarea oarecum ,,echilibrata'' a motorului. In acest caz pentru a vedea care injector este cel cu probleme se face testul cu paharute pe returul injectoarelor. Daca nu sunt paharute, se pot folosi 4 bucati de furtun transparent (siliconic) cu diam. interior de 8mm si cu o lungime de aprox. 100 mm. Dupa ce pui pe fiecare retur cate un furtun, dai la automat si vezi care furtun se umple primul. Asa vezi care dintre injectoare are prb. Cat despre reconditionarea injectoarelor, eu personal nu iti recomand sa faci treaba asta, ca toata lumea se plange ca nu tine mai mult de 1-2 luni.Mai bine iti iei injectoare SH. Am injectoare SH, ofer 3 luni garantie, pretul e de 450 ron/buc.
Daca nu am fost suficient de explicit imi cer scuze, insa pentru rel. suplimentare ma poti contacta la tel:0749562999.
Comment
-
Originally posted by cristian C. View PostSalut!
La valorile de corectie pe care spui tu ca le , e adevarat ca motorul porneste mai greu sau deloc. De asemeni trebuie verificata si presiunea in rampa. Trebuie sa fie de aprox. 250Mbar. Daca nu este, inseamna ca regulatorul de presiune din capatul rampei este defect. Cand ai un injector cu corectie mare, cu + sau -, o sa iti apara doua injectoare cu aceiasi coretie numai ca unul dintre ele cu - iar celalalt cu+. Ele sunt grupate 2 cate doua si calc. ECU compenseaza indicele de corectie(functionare defectuoasa) a unui injector cu corectarea intentionat opusa a celui urmator ca ordine de aprindere pentru functionarea oarecum ,,echilibrata'' a motorului. In acest caz pentru a vedea care injector este cel cu probleme se face testul cu paharute pe returul injectoarelor. Daca nu sunt paharute, se pot folosi 4 bucati de furtun transparent (siliconic) cu diam. interior de 8mm si cu o lungime de aprox. 100 mm. Dupa ce pui pe fiecare retur cate un furtun, dai la automat si vezi care furtun se umple primul. Asa vezi care dintre injectoare are prb. Cat despre reconditionarea injectoarelor, eu personal nu iti recomand sa faci treaba asta, ca toata lumea se plange ca nu tine mai mult de 1-2 luni.Mai bine iti iei injectoare SH. Am injectoare SH, ofer 3 luni garantie, pretul e de 450 ron/buc.
Daca nu am fost suficient de explicit imi cer scuze, insa pentru rel. suplimentare ma poti contacta la tel:0749562999.
Comment
Comment