Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Bord

    Dragi colegi revin din nou cu o problema care ma dispera:

    Am acel Mercedes C-class w203,2003,si am o mare problema cu bordul adica nu se mai aprinde nimic pe bord,nici computerul nu mai porneste nici un ceas.
    Problema a aparut mai demult,dupa ce am spalat-o,am zis ca din cauza ca o fi intrat apa in ea,am desfundat toate scurgerile de apa,am verificat capacul computerului din fata stanga,sigurante,acel buton de R l-am miscat stanga,dreapta,si nimic,dupa 3 zile si-a revenit,acuma la o luna dupa,m-am hotarat sa duc masina la cineva sa ii fac tapiteria,toate cele bune sa curatat tapiteria,dar dimineata cand am fost sa o iau nu mai mergea bordul,l-am intrebat pe baiat in afara ca a curatat mocheta,nu exces de apa nimic.
    Va rog dati-mi o idee ce sa fac,ca nu mai stiu.

  • #2
    probleme bord ml 350

    Am aceeasi problema la un ml350 model american, imediat dupa ce am spalat masina a aparut problema, are cineva idee de la ce poate fi??
    Am verificat ambele tablouri de sigurante si nu am gasit nimic anormal, intentionez sa ajung in spatele bordului si la calculatorul de confort, daca gasesc ceva am sa va anunt.
    Last edited by amortizor; 11-27-2010, 11:22 AM.
    My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

    Comment


    • #3
      Cum e pozitionata cutia calculatorului? Am auzit ca din cauza ca intra apa se intampla chestiile pe care le pomeniti. De aceea dupa un timp isi revine..se usuca.
      Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

      Comment


      • #4
        Cutia este pozitionata in partea dreapta a motorului si este foatrte bine inchisa (are chiar si garnitura de cauciuc), specific ca al meu este model american si am sunat in california de unde l-am luat si la fel mi-a zis si dealerul, ideea e ca am scos tot din cutie si am curatat cu spray de contacte am verificat toate mufele si la fel face, mai mult cand i-am scos mufa de la bord au inceput sa se aprinda becuri, in momentul de fata s-au aprins toate becurile de la bord (warning lights) mai putin abs si baterie, nu stiu ce sa ii mai fac, masina porneste si functioneaza tot fara probleme mai putin indicatorii (cesurile) de la bord.
        My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

        Comment


        • #5
          Originally posted by amortizor View Post
          Cutia este pozitionata in partea dreapta a motorului si este foatrte bine inchisa (are chiar si garnitura de cauciuc), specific ca al meu este model american si am sunat in california de unde l-am luat si la fel mi-a zis si dealerul, ideea e ca am scos tot din cutie si am curatat cu spray de contacte am verificat toate mufele si la fel face, mai mult cand i-am scos mufa de la bord au inceput sa se aprinda becuri, in momentul de fata s-au aprins toate becurile de la bord (warning lights) mai putin abs si baterie, nu stiu ce sa ii mai fac, masina porneste si functioneaza tot fara probleme mai putin indicatorii (cesurile) de la bord.
          Salut,
          o problema asemanatoare cu ceasurile de bord am avut si eu nu mai mergea nici un indicator , cauza la mine a fost ca nu am mai pornit masina vreo 4 zile intr-o iarna si intrase intr-un modul de conservare a energiei cred.
          Totul a revenit la normal dupa un drum de vreo 5 km.

          Comment


          • #6
            OK, ideea e ca la mine sa intamplat in felul urmator, masina avea momente in care mergea bordul momente in care nu mergea, se aprinde si se stingea lumina, dupa 10 min de mers isi revenea, dar acum nimic nu mai merge nimic, s-au aprins toti martorii de bord, dar ceasurile au murit cu totul nici macar lumina nu mai merge, nu mai stiu ce sa i fac.
            My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

            Comment


            • #7
              Din pacate la mine problema e ceva mai ciudata,dupa ce am spalat-o acum un an la motor au inceput problemele,la aproape un an dupa o spalare exterior.
              Acuma nu stiu ce sa zic,cineva zicea ca ar avea un cip/senzor la bord,etc...nu am idee.

              Comment


              • #8
                Astazi m-am ocupat un pic de ea, am curatat toate contactele de masa (aprox. 10 la nr.) de la compartimentul motor si in habitaclu, am desfacut cele 4 calculatoare ale masinii, doua la motor si doua in interior, in interiorul unuia dintre ele am gasit ulei, probabil cel de la cutie (este o problema comuna urca uleiul din cauza presiunii prin camasa cablurilor), am spalat totul cu spray de contacte, am desfacut tablourile de sigurante si relee, cel din interior si cel de la motor unde am curatat toate contactele si toate mufele pe care le-am gasit, am dat cu spray pana si pe contactele sigurantelor si in orice mufa pe care am gasit-o inclusiv cea de la navigatie si cea de la clima, am desfacut capacul hayonului si am curatat tot ce era acolo si NIMIC! PRACTIC AM CURATAT TOATE CONTACTELE ELECTRICE, mai am de desfacut fetele de usi, calul dintre scaune, plafonul, si contactele de pe alternator.


                Ideea e ca pe forumurile din state rezolvarea era simpla, se curata spatele tabloului de bord cu WD40 (nu inteleg de ce wd40 dar ma rog) si apoi functioneaza perfect, eh.. la mine nu a fost cazul, maine desfac restul de chestii si revin cu detalii...
                My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

                Comment


                • #9
                  Uite ca si eu tocmai m-am confruntat cu o alta problema,si anume cu edc-ul,m-am dus la tester si a zis ca nu mai functioneaza,am curatat acea mufa/contact si observ ca nu mai are problema.
                  Tu cand le-ai desfacut ai scos borne ceva? ca ma gandeam si eu la fel cu spray de contact sa desfac la motor toate mufele si sa le curat,etc.

                  Comment


                  • #10
                    Daca mu scoti bornele iti apare pe bord "Check Engine" dar e ok ca se stinge singur dupa un timp, eu am scos bornele cat timp am curatat. Astazi de dimineata m-am hotarat sa renunt si am asamblat bordul la loc am pus toate plasticele la locul lor si am pornit-o si tot nimic, am lasat-o vre-o 2 ore ( in garaj ce e drept) si inainte sa plec a trebuit sa i montez geamul de la oglinda de pe dreapta (mi-au furat-o), asa ca am pornit masina sa se incalzeasca si dupa ce i-am montat oglinda la loc si-a revenit bordul, asta in contextul in care bordul isi revenea dupa o ora de mers....acum chiar ca sunt in ceata nu mai inteleg nimic...dealer-ul din state tot trancanea legat de umezeala, am gasit urme de umezeala in bord si in calculatoare dar acum era uscat, eu unul renunt si imi comand alt bord din state. Revin cu detalii.
                    My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

                    Comment


                    • #11
                      Acolo cred ca ajung si eu daca nu isi revine si dupa ce o curat,oricum am luat un spray WD40(acela universal) si am sa ma apuc de treaba dupa ce va mai pica,acuma observ ca merge stas,ce pret ai dat pe geamul la oglinda?

                      Comment


                      • #12
                        50 de ron de la baieti (si cu incalzire)
                        My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

                        Comment


                        • #13
                          Am patit si eu la un w211 dar dupa ce am curatat toate scurgerile de la motor si-a revenit dupa 3 zile si merge normal nu mai face probleme

                          Comment


                          • #14
                            Asta nu am facut, dar o fac, poti sa imi zici cam pe unde sunt aceste scurgeri?
                            My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

                            Comment


                            • #15
                              Scuze ca nu am fost mai explicit.Ma refeream la scurgerile de la stergatoare lateral si central unde furtunul a facut un cot si nu mai curgea apa si baltea acolo...si sub bateria mica de sub filtrul de polen...da nu cred ca la w203 este bateria asta mica.Am dat apa cu cif la motor pe aripile laterale si am desfundat toate gaurile ptr scurgere de acolo,dai cu mana si se simt.Cel putin la mine a mers.Bafta si lumini in bord

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF