Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Iara mi-a aparut problema,cu edc-ul ma gandeam sa ma apuc sa desfac toate mufele si sa le curat,tu cand ai umblat la calculoatoare ai scos si mufele?
    Sa desfac orice mufa gasesc la motor,o fi bine asa? Sa scot bornele? Ce imi recomanzi?
    Solutia folosita WD40,cand am fost la service mi sa spus ca dupa ce le curat trebuiesc suflate cu aer,dar din pacate nu am,o fi o problema?
    Last edited by Riddick; 12-03-2010, 09:52 AM.

    Comment


    • #17
      Fratzilor spray-ul de contacte nu e panaceu universal . Schimba cip eepromul de pe ceasurile de bord ( aproximativ 100 epuroi )
      Last edited by king kong; 12-03-2010, 13:42 PM. Reason: corectare
      Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

      Comment


      • #18
        Pai la banii astia imi iau bord cu totul!
        My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

        Comment


        • #19
          Originally posted by amortizor View Post
          Pai la banii astia imi iau bord cu totul!
          Sau mai bine , daca gasesti la pretul asta .
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #20
            Am aceeasi problema. Dupa o spalare exterior nu mai arata nici un martor de bord, desi in exterior totul functioneaza: lumini, semnalizatoare, avarii...
            Ati mai rezolvat ceva?

            Comment


            • #21
              Nu pot sa trimit imaginea altfel.
              Valva regulatoare de care m-ai intrebat pe PM arata asa: (vezi atasat)
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Da,multumesc frumos,ne auzim.

                Comment


                • #23
                  revin dupa un milion de ani cu rezolvarea. Am schimbat oglinda sparta de pe drepta si si-a revenit bordul. Penibil nu? se pare ca avea o continuitate prin fiirul de incalzire al oglinzii, sau ma rog m-a vazut Dumnezeu si a zis sa nu ma mai chinui.
                  My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

                  Comment


                  • #24
                    Salut baieti am si eu un w203 2005. Am o problema la ea la bord nu mai merge nimic am toate erorile posibile aprinse ai din cand in cand mai diapar din ele. Am fost la mercedes si mi-au spus ca s-ar putea sa am un fir rupt. Voi ce sfaturi imi puteti da multumeac

                    Comment


                    • #25
                      Salut. Am si eu o problema cu bordul la un w170 cdi automat. Indicatorul turometrului nu functioneaza. Intentionez sa desfac bordul pentru a schimba un bec ars. Imi poate da careva niste sfaturi cu ce ar trebui sa verific? Nu stiu ce ar putea determina defectiunea turometrului. Am sa curat si contactele insa daca a mai avut careva aceeasi problema si a rezolvat-o, imi poate spune si mie cum a facut?
                      Mersi.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF