Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ulei varsat pe motor.. Probleme ? Spalare de motor in Romania ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei varsat pe motor.. Probleme ? Spalare de motor in Romania ?

    Dragi colegi va salut(dupa o oarecare absenta de pe forum),

    Este vorba de c200le meu(w203 kompressor din 2001, benzina clar). Intr-o imprejurare nefericita(prosti in jurul masinii), un dobitoc a deschis busonul de ulei de la motor si l-a strans invers, eu nefiind langa motor in acea secunda.

    Dupa cum va puteti da seama a-2 a zi dupa un drum cu masina am simtit un miros puternic de aparent benzina(era de fapt ulei). Scuipa ulei pe sub buson, el nefiind inchis bine. Aseara am gasit o baltita de ulei peste plasticul de la motor, de asemenea si sub masina si astazi in service a fost gasita hiba: ca era busonul strans-fortat invers.

    Nu vreau sa ma gandesc ce a zis patronu de la service in gand dupa ce a vazut cum am ajuns sa-mi fac necaz din nimic. Sincer imi era chiar jena, dar asta e. In concluzie am pierdut aproape 1L de ulei cu toata faza asta. Si maine imi vine un buson nou(15 lei) acesta fiind fortat nu mai strange ca inainte.

    Si acum va intreb, pentru ca experienta mea vis a vis de asa ceva tinde spre minus infinit: are vreun necaz daca s a varsat ulei pe motor ? daca a curs ulei in jos pe motor si a fi atins probabil si ceva chestii electrice ? Va intreb asta pentru ca nu stiu daca sa spal motorul sau sa-l las asa. Cei de la service au zis ca mai mult risc daca-l spal si ca sa-l las asa, pentru ca sunt sanse minime sa gasesti undeva sa ti-l spele 100% in siguranta. Decat in Germania..

    Deci are vreun necaz ca sta uleiul ala pe piesele la motor ? Se evapora partial ? Poate ceva lua foc ? - intreb pentru ca merg si cu 200+ si nu vreau sa am surprize. Este curs peste carcasa de protectie din plastic, pe langa blocul motor, in jos. Nu a ajuns pe tot motorul pentru ca nu a "puscat" foarte tare, mai degraba a curs.

    Astept pareri, va multumesc anticipat.
    Last edited by Andreew; 11-15-2010, 15:59 PM.

  • #2
    Salut

    Originally posted by Andreew View Post
    Dragi colegi va salut(dupa o oarecare absenta de pe forum),

    Este vorba de c200le meu(w203 kompressor din 2001, benzina clar). Intr-o imprejurare nefericita(prosti in jurul masinii), un dobitoc a deschis busonul de ulei de la motor si l-a strans invers, eu nefiind langa motor in acea secunda.

    Dupa cum va puteti da seama a-2 a zi dupa un drum cu masina am simtit un miros puternic de aparent benzina(era de fapt ulei). Scuipa ulei pe sub buson, el nefiind inchis bine. Aseara am gasit o baltita de ulei peste plasticul de la motor, de asemenea si sub masina si astazi in service a fost gasita hiba: ca era busonul strans-fortat invers.

    Nu vreau sa ma gandesc ce a zis patronu de la service in gand dupa ce a vazut cum am ajuns sa-mi fac necaz din nimic. Sincer imi era chiar jena, dar asta e. In concluzie am pierdut aproape 1L de ulei cu toata faza asta. Si maine imi vine un buson nou(15 lei) acesta fiind fortat nu mai strange ca inainte.

    Si acum va intreb, pentru ca experienta mea vis a vis de asa ceva tinde spre minus infinit: are vreun necaz daca s a varsat ulei pe motor ? daca a curs ulei in jos pe motor si a fi atins probabil si ceva chestii electrice ? Va intreb asta pentru ca nu stiu daca sa spal motorul sau sa-l las asa. Cei de la service au zis ca mai mult risc daca-l spal si ca sa-l las asa, pentru ca sunt sanse minime sa gasesti undeva sa ti-l spele 100% in siguranta. Decat in Germania..

    Deci are vreun necaz ca sta uleiul ala pe piesele la motor ? Se evapora partial ? Poate ceva lua foc ? - intreb pentru ca merg si cu 200+ si nu vreau sa am surprize. Este curs peste carcasa de protectie din plastic, pe langa blocul motor, in jos. Nu a ajuns pe tot motorul pentru ca nu a "puscat" foarte tare, mai degraba a curs.

    Astept pareri, va multumesc anticipat.
    Daca nu miroase a incins lasa.l asa si sterge.l cu o carpa. Eu am spalat mai multe dieseluri si n.am avut probleme. Eu zic sa mergi la o spalatorie mai tare si te rezolva baietii

    Comment


    • #3
      Se spala si in ro motorul dar tre sa sti unde te duci....si la cine! E mai complicat la benzinar decat la diesel.

      Comment


      • #4
        Exista o solutie degresanta pe care o poti pulveriza pe motor si apoi sa stergi cu o carpa.
        MB 180C Sport Coupe W203

        Comment


        • #5
          Originally posted by air_catalin View Post
          Exista o solutie degresanta pe care o poti pulveriza pe motor si apoi sa stergi cu o carpa.
          Pai da dar.. uite:



          Asta este o poza luata de pe net de la un kompressor 230, motorul ca aspect este identic cu al meu. Imagineaza-ti ca s a facut "balta" in jurul capacului de ulei(s-a facut balta pe protectia de plastic) si s-a scurs in jos. Mi-a dat si pe mufa aia care se vede in imagine ca intra in blocul motor.

          Daca dau jos protectia din plastic cred ca nu am los sa bag degetul, apai sa dau cu solutie si sa sterg.. Pur si simplu este fff inghesuit, cine a mai vazut motor de C w203 stie ce vorbesc. Pur si simplu cand vad cate chestii sunt acolo instinctiv nu pot sa merg la o spalatorie sa le zic sa mi spele motorul.
          Sper sa se mai evapore in timp probabil, si sa nu se stranga praf.

          Mersi!

          Comment


          • #6
            Nici eu nu te-as sfatui sa-ti speli motorul. Se pot intampla multe probleme deoarece n-am auzit pe cineva care sa stie sa splele motoare in siguranta, in schimb am auzit de alarme date peste cap, alternatoare defecte etc.
            Ce poti sa faci in schimb este sa sacrifici o zi si sa iei cateva carpe si sa stergi uleiul cu substante care curata uleiul.... cat se poate.

            Comment


            • #7
              Iei un spray de discuri de frana (foarte bun Textar) si dai peste tot unde-i ulei/umezeala/karmaz. Transforma uleiul/murdaria/rugina etc intr-o pulbere care se sufla (sau sterge cu carpa). Sprayul e foarte bun si la curatat EGR-ul.
              Succes!
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF