Dragi colegi va salut(dupa o oarecare absenta de pe forum),
Este vorba de c200le meu(w203 kompressor din 2001, benzina clar). Intr-o imprejurare nefericita(prosti in jurul masinii), un dobitoc a deschis busonul de ulei de la motor si l-a strans invers, eu nefiind langa motor in acea secunda.
Dupa cum va puteti da seama a-2 a zi dupa un drum cu masina am simtit un miros puternic de aparent benzina(era de fapt ulei). Scuipa ulei pe sub buson, el nefiind inchis bine. Aseara am gasit o baltita de ulei peste plasticul de la motor, de asemenea si sub masina si astazi in service a fost gasita hiba: ca era busonul strans-fortat invers.
Nu vreau sa ma gandesc ce a zis patronu de la service in gand dupa ce a vazut cum am ajuns sa-mi fac necaz din nimic. Sincer imi era chiar jena, dar asta e. In concluzie am pierdut aproape 1L de ulei cu toata faza asta. Si maine imi vine un buson nou(15 lei) acesta fiind fortat nu mai strange ca inainte.
Si acum va intreb, pentru ca experienta mea vis a vis de asa ceva tinde spre minus infinit: are vreun necaz daca s a varsat ulei pe motor ? daca a curs ulei in jos pe motor si a fi atins probabil si ceva chestii electrice ? Va intreb asta pentru ca nu stiu daca sa spal motorul sau sa-l las asa. Cei de la service au zis ca mai mult risc daca-l spal si ca sa-l las asa, pentru ca sunt sanse minime sa gasesti undeva sa ti-l spele 100% in siguranta. Decat in Germania..
Deci are vreun necaz ca sta uleiul ala pe piesele la motor ? Se evapora partial ? Poate ceva lua foc ? - intreb pentru ca merg si cu 200+ si nu vreau sa am surprize. Este curs peste carcasa de protectie din plastic, pe langa blocul motor, in jos. Nu a ajuns pe tot motorul pentru ca nu a "puscat" foarte tare, mai degraba a curs.
Astept pareri, va multumesc anticipat.
Este vorba de c200le meu(w203 kompressor din 2001, benzina clar). Intr-o imprejurare nefericita(prosti in jurul masinii), un dobitoc a deschis busonul de ulei de la motor si l-a strans invers, eu nefiind langa motor in acea secunda.
Dupa cum va puteti da seama a-2 a zi dupa un drum cu masina am simtit un miros puternic de aparent benzina(era de fapt ulei). Scuipa ulei pe sub buson, el nefiind inchis bine. Aseara am gasit o baltita de ulei peste plasticul de la motor, de asemenea si sub masina si astazi in service a fost gasita hiba: ca era busonul strans-fortat invers.
Nu vreau sa ma gandesc ce a zis patronu de la service in gand dupa ce a vazut cum am ajuns sa-mi fac necaz din nimic. Sincer imi era chiar jena, dar asta e. In concluzie am pierdut aproape 1L de ulei cu toata faza asta. Si maine imi vine un buson nou(15 lei) acesta fiind fortat nu mai strange ca inainte.
Si acum va intreb, pentru ca experienta mea vis a vis de asa ceva tinde spre minus infinit: are vreun necaz daca s a varsat ulei pe motor ? daca a curs ulei in jos pe motor si a fi atins probabil si ceva chestii electrice ? Va intreb asta pentru ca nu stiu daca sa spal motorul sau sa-l las asa. Cei de la service au zis ca mai mult risc daca-l spal si ca sa-l las asa, pentru ca sunt sanse minime sa gasesti undeva sa ti-l spele 100% in siguranta. Decat in Germania..
Deci are vreun necaz ca sta uleiul ala pe piesele la motor ? Se evapora partial ? Poate ceva lua foc ? - intreb pentru ca merg si cu 200+ si nu vreau sa am surprize. Este curs peste carcasa de protectie din plastic, pe langa blocul motor, in jos. Nu a ajuns pe tot motorul pentru ca nu a "puscat" foarte tare, mai degraba a curs.
Astept pareri, va multumesc anticipat.
Comment